Sık geçen başlıklar

saldırılar bitecekse başkanlığı destekliyorum 1

ekşi'de gör
böyle 5 milyon insan düşünse geldi başkanlık sistemi. hala göremediniz değil mi bu olayları , uyumaya devam, uykunuzu belki bir canlı bomba sesi bozar.

edit: aradaşlar başlık başıma kaldı, bir önceki arkadaş eğer saldırılar bitecekse başkanlık için oy veririm minvalinde cümleler kurmuştu. ekran görüntüsü almadım, alanlar yeşillendirsin.

edit2: klostrofobik penis kardeşim saolsun başlığı açan arkadaşın yazılarının ekran görüntüsünü almış ona huzurlarınızda teşekkür ediyorum, buyrun;

1
2