- koskoca türk devletini sanki mete han'dan beri tayyip yönetiyormuş gibi “tayyip giderse devlet düşer” diyen akçomarlar..
- cumhuriyeti kuran 100 yıllık parti chp'nin 75yaşında bir ihtiyar başkanı olmazsa kaosa sürükleneceğini sanan cehaplı bunaklar..
- cumhuriyetten de eski asırlık spor çınarının başkanı 5 senede tek bir kupa kazanamayan vasıfsız bir yalı çocuğu olmazsa kulübün dükkanı kapatacağını sanan fb'nin havuzbaşı biatçı kongre üyeleri…
lan olum vazgeçilmez diye birşey yok lan, açın üzerine konuştuğunuz o şeyin tarihine bir bakın, vasata bile değil kötüye ikna edilmek için kandırılıyorsunuz, hep kandırıldınız.
Sık geçen başlıklar
temir 42
ekşi profilibitirim ve fırlama sandığımız cokoviç'in kyrgios'un yanında hababam sınıfı ahmet gibi kaldığı maç olmakta.
lan o nasıl çirkeflik amk, coko da bu manyakla uğraşılmaz şurada sessiz sessiz alayım kupamı gideyim moduna geçip sindi köşesinde zaten.
lan o nasıl çirkeflik amk, coko da bu manyakla uğraşılmaz şurada sessiz sessiz alayım kupamı gideyim moduna geçip sindi köşesinde zaten.
bir kez daha gördüğümüz acınası durum.
“aman şimdi türkçülük filan diyerek dinci, türk düşmanı ortağım gücenmesin” diye 75 yıllık günün adını değiştirip hiç olmamış bir “milliyetçiler günü”nü kutlamak ise ilginç olmuş tabi.
https://twitter.com/…tatus/1256819614794866694?s=21
“aman şimdi türkçülük filan diyerek dinci, türk düşmanı ortağım gücenmesin” diye 75 yıllık günün adını değiştirip hiç olmamış bir “milliyetçiler günü”nü kutlamak ise ilginç olmuş tabi.
https://twitter.com/…tatus/1256819614794866694?s=21
atv-sabah ekseni havuzun daha merkez sağ seçmenine hitap eden kesimi..
bu akp yeri geliyor %50’ye yakın oy alıyor siz bunların hepsinin yenişafak/kanal7 çizgisinde mi sanıyordunuz, nedir yani?
akp’ye yönelen; alkol kullanan, yerine göre dekolte de giyen azımsanamayacak bir kesim de var..
ben bu siyaset takip edenlerin türkiye sosyolojisine bu kadar uzak kalmasına anlam veremiyorum, yahu hiç mi etrafınızı takip etmiyorsunuz.. akp sadece cami eşrafından oy alsa %20’yi geçebilir miydi?
bu akp yeri geliyor %50’ye yakın oy alıyor siz bunların hepsinin yenişafak/kanal7 çizgisinde mi sanıyordunuz, nedir yani?
akp’ye yönelen; alkol kullanan, yerine göre dekolte de giyen azımsanamayacak bir kesim de var..
ben bu siyaset takip edenlerin türkiye sosyolojisine bu kadar uzak kalmasına anlam veremiyorum, yahu hiç mi etrafınızı takip etmiyorsunuz.. akp sadece cami eşrafından oy alsa %20’yi geçebilir miydi?
ne konuşulursa konuşulsun, hangi sorulara hangi cevaplar verilirse verilsin, iş eninde sonunda dönüp dolaşıp şu soruda tıkanacaktır.
- sizce pkk terör örgütü müdür?
+ kem küm hebele hübele
ortalama izleyici : “e yuh be arkadaş şehrin ortasındaki onlarca bombalı saldırıyı arsızca üstlenen örgütü destekleyip de ne yüzle oraya çıkabiliyorsun?”
- sizce pkk terör örgütü müdür?
+ kem küm hebele hübele
ortalama izleyici : “e yuh be arkadaş şehrin ortasındaki onlarca bombalı saldırıyı arsızca üstlenen örgütü destekleyip de ne yüzle oraya çıkabiliyorsun?”
52.000 kişilik maç, şartlar oluştu gibi. galatasaray taraftarı futbolcuların 2 haftalık davetine icabet edecektir.
sinan oğan'a köşesinden cevap vermek yerine programına davet edip suriyeli konusunu etraflıca konuşması gereken gazeteci.
gerçekten şu soruyu kendine sorduğunda utanmıyor mu acaba?
"toplumda önemli bir karşılığı olan, tanınan, siyasi bir isim ısrarla programıma çıkmak istediğini ve her istediğimi sorabileceğimi belirtiyor, ancak ben yukarıdan gelen talimat gereği mhp'nin muhalif isimlerini ekrana çıkartamıyorum?!"
yani şu noktadan sonra insanın kendisine saygısı nasıl kalabilir.
gerçekten şu soruyu kendine sorduğunda utanmıyor mu acaba?
"toplumda önemli bir karşılığı olan, tanınan, siyasi bir isim ısrarla programıma çıkmak istediğini ve her istediğimi sorabileceğimi belirtiyor, ancak ben yukarıdan gelen talimat gereği mhp'nin muhalif isimlerini ekrana çıkartamıyorum?!"
yani şu noktadan sonra insanın kendisine saygısı nasıl kalabilir.
insanlık tarihinin gördüğü en başarısız tespit olabilir.
(bkz: turistlerin ulaşım araçlarında bağırarak konuşması)
tam tersine türkler biraz ağzının içinden konuşur, araplar ve batılılar bağıra bağıra yüksek sesli kahkahalar eşliğinde konuşurlar. özgüven ile alakası olabileceği gibi edep ile de alakası vardır elbet.
(bkz: turistlerin ulaşım araçlarında bağırarak konuşması)
tam tersine türkler biraz ağzının içinden konuşur, araplar ve batılılar bağıra bağıra yüksek sesli kahkahalar eşliğinde konuşurlar. özgüven ile alakası olabileceği gibi edep ile de alakası vardır elbet.
yeni oluşumun "merkez sağ" yerine ümit hoca'nın üzerinde durduğu gibi "milli merkez" tabiri üzerine kurulması uygun olur.
sağ tabiri milliyetçi geleneğin aslında sahip çıktığı bir jargon değil çünkü. bana da hiç sempatik gelmiyor merkez sağ bir partiye oy vermek. o yüzden milli merkez çok güzel bir ifade bunun üzerinde durmakta fayda var.
sağ tabiri milliyetçi geleneğin aslında sahip çıktığı bir jargon değil çünkü. bana da hiç sempatik gelmiyor merkez sağ bir partiye oy vermek. o yüzden milli merkez çok güzel bir ifade bunun üzerinde durmakta fayda var.
ilginçtir benim de başıma gel... yahu bir ziktirin gidin ama artık ya, olum hiç matematik bilmiyor musunuz siz. 80 milyon bizi izliyor şu an, illa ki buraya yazacak birileri ile aynı durumda olacaksın. şuraya "30 mayıs g.tümün başımın ayrı oynaması" yazsan da yine "enterasan bir şekilde benim de başıma gelen olay" diyenler olacaktır yani, olay-zamandan bağımsız yani konu.
dedemiz bilge kağan'ın mezar taşını okuyamıyoruz evet, birileri kendi alfabemizi değiştirip arapların harflerini bize dayattığından beri..
şuna itiraz eden polisin zekası olsa, "ulan ben kimlik göstermeden polisim diyerek geçebiliyor olsam, bunu herkes yapabilir, böyle saçmalık mı olur" diye düşünür. kimlik göstermenin ayıp bir şey değil aksine toplum güvenliği için şart olduğunu bilir..
eğer altında başka bir olay yoksa, bu şekliyle polis şunu istemiş oluyor, "sivil de olsam, üniformalı da fark etmez, ben polisim diyorsam inanmak zorundasın! neden bilmiyorum ama inanmak zorundasın işte?!".
ne bu şimdi?!
eğer altında başka bir olay yoksa, bu şekliyle polis şunu istemiş oluyor, "sivil de olsam, üniformalı da fark etmez, ben polisim diyorsam inanmak zorundasın! neden bilmiyorum ama inanmak zorundasın işte?!".
ne bu şimdi?!
(bkz: türkçe)
edit: üstteki bakınız başlığın türkçe karakter içermeyen ve soru eklerinin birleşik yazıldığı hali içindi.. lakin başlık sahibi kaçmış gözüküyor.
edit: üstteki bakınız başlığın türkçe karakter içermeyen ve soru eklerinin birleşik yazıldığı hali içindi.. lakin başlık sahibi kaçmış gözüküyor.
galatasaray bu oyuncuyu alarak müthiş karlı bir iş yapmıştır. şimdi linnes'in bonservisi 2 milyon euro, kendisi de yıllık 1 milyon alıyor. eğer gs bunu almasaydı muhtemelen anadolu'da biraz parlamış salih dursun, tarık çamdal gibi bir sağ beke daha 5 milyon bonservis, yıllık da en az 1.5-2 milyon euro maaş verecekti..
o da oynamayacaktı bu da oynamıyor, değişen birşey yok en azından linnes ucuz..
o da oynamayacaktı bu da oynamıyor, değişen birşey yok en azından linnes ucuz..
son olarak g20 zirvesinde tercümansız yaşanan diyalog sonrası şüphe uyandıran dil.@
en yüksek olasılık, 40 yıl önce o dönem kgb ajanı olarak aliağa tüpraş rafineri inşaatında çalışmak için türkiye'ye gelmiş @ olan putin'in türkçe biliyor olma ihtimali. sürpriz ise rte'nin çatapat ingilizcesi ile durumu idare etmesi..
en yüksek olasılık, 40 yıl önce o dönem kgb ajanı olarak aliağa tüpraş rafineri inşaatında çalışmak için türkiye'ye gelmiş @ olan putin'in türkçe biliyor olma ihtimali. sürpriz ise rte'nin çatapat ingilizcesi ile durumu idare etmesi..
akpli arkadaşların duyunca bi kaç saniye duraksadığı ihtimal.
bugün fetullah gülen'e terör örgütü elebaşı olarak ana avrat söven bu güruh, daha bir kaç sene önce sızıntı okuyup zaman gazetesi abonesi olan insanlardı sonuçta. eğer cemaatin karşısında iktidarda tayyip değil de, chp hatta mhp olsaydı, yine cemaatin karşısında olup, "vay be bunlar teröristmiş, fark etmemişim" derler miydi? yoksa bugün terörist dedikleri güruha destek vermek için kalkışma gecesi sokaklara mı dökülürlerdi?
bu açıdan bakınca aslında feto'nun dinci geçmişi olan bir partiyle sürtüşmesi türkiye için şans olmuş. çünkü eğer iktidarda başka bir parti olsaydı, türkiye'nin büyük muhafazakar dindar kesimi, cemaatin laik iktidarla yapacağı güç savaşında alnı secde gören cemaat tayfasını desteklerdi, şimdi ise girdiği savaşta kendisini destekleyecek bir taban bulamıyor.
bugün fetullah gülen'e terör örgütü elebaşı olarak ana avrat söven bu güruh, daha bir kaç sene önce sızıntı okuyup zaman gazetesi abonesi olan insanlardı sonuçta. eğer cemaatin karşısında iktidarda tayyip değil de, chp hatta mhp olsaydı, yine cemaatin karşısında olup, "vay be bunlar teröristmiş, fark etmemişim" derler miydi? yoksa bugün terörist dedikleri güruha destek vermek için kalkışma gecesi sokaklara mı dökülürlerdi?
bu açıdan bakınca aslında feto'nun dinci geçmişi olan bir partiyle sürtüşmesi türkiye için şans olmuş. çünkü eğer iktidarda başka bir parti olsaydı, türkiye'nin büyük muhafazakar dindar kesimi, cemaatin laik iktidarla yapacağı güç savaşında alnı secde gören cemaat tayfasını desteklerdi, şimdi ise girdiği savaşta kendisini destekleyecek bir taban bulamıyor.
bu tayyar sağa sola saldırmadan önce yazdığı 1652 tane ergenekon balyoz kitabını imha etmeye başlasa iyi olur. bi de millet alıp okudu lan onları..
insanlık tarihindeki yaygın bir alternatifi olan, "doğ-savaş-öl" e göre, tercih edenler olacaktır sanıyorum.. olum binlerce yıldır sistem bu şekilde yürüdü lan. seninki yine iyiymiş.
akp'nin savunma bakanı çıkıp "fiili durumlar egemenlik haklarını ortadan kaldırmaz" diyerek, işgali itiraf ediyor.. ama hesabı akp'den değil lozandan sormamız bekleniyor. şerefin haysiyetin de düşebileceği bi alt seviye olmalı..
1500 yıllık göktürk paralarında ay-yıldız simgesi kullanıldığını bilmeyen insan iddiası olabilir ancak..
türkler islamiyet öncesinde de ay-yıldız simgesini kullanmışlardır.. zaten düşününce de ay-yıldız, tabiat, gökler filan kulağa baya şamani geliyor..
https://turkcihantarihi.wordpress.com/…-turkparasi/
türkler islamiyet öncesinde de ay-yıldız simgesini kullanmışlardır.. zaten düşününce de ay-yıldız, tabiat, gökler filan kulağa baya şamani geliyor..
https://turkcihantarihi.wordpress.com/…-turkparasi/