iyi gün taraftarları tribünleri doldurmuşmuş. ee ne yapacaktık?
neden futbol izleriz? keyif almak, eğlenmek için. tabeladan da önce sahada ortaya konan futbol hoşumuza gitsin isteriz. takım kötü gidiyorsa kimse oralı olmaz. usulü de budur. iyi futbol : çok seyirci.
taraftar değil, seyirci olmak gerek. takım keyif veriyorsa izlemeye gidersiniz, vermiyorsa gitmezsiniz. bu kadar basit. ortaokul çocukları gibi "biz seni kötü gününde de sevdik" arabeskine bağlamayın.
sanki türkiye'de elit hayatlar yaşıyormuşsunuz, hiç sorununuz yokmuş gibi oturup futbol için de dertleniyorsanız çok işiniz var demektir. bu durumda kendinizi kırbaçlatın daha iyi, en azından acı çektiğinize değer.