neden ballı hocam?
o zaman kur ne kadar di ?
şimdi ne kadar ?
hadi oradan, boş boş yillar önceki paraları 2023 yılına getirip ballı demek komik olmuyor mu?
simit i bir liraya alan balli tayfa diye de başlık aç ,beyne bak ya... o kadar usa faizi var,usa enflasyonu var , memur maaş kat sayısı var, var da var. hala ballı yazmış adam.
sen gitme kardeş,git yap askerliğini bal yok nede olsa demi
29.06.2023 · 44. sıra
zararziyan35
28.06.2023 00:06