Sık geçen başlıklar

ingiltere'nin eski günlerin mirasını yemesi 1

ekşi'de gör
bentley’in ingilizlerin olduğunu sananlarca eleştirlen gerçek.

geçmişin mirasını yiyorlar doğrudur, üretimleri düşmeye devam ediyor, genç nüfus az, ülkede göçmen bolluğu var onlar da olmasa hizmet sektörü siki tutacak.

sanayi devriminin temelini atan ülke 1945’te duman olan almanya’nın yanında fasülye gibi kaldı.

ellerinde ortadoğu petrollerini sömürdükleri dönemlerden kalma şirketler var. shell, bp gibi.

bu arada bentley artık volkswagen’in.