bentley’in ingilizlerin olduğunu sananlarca eleştirlen gerçek.
geçmişin mirasını yiyorlar doğrudur, üretimleri düşmeye devam ediyor, genç nüfus az, ülkede göçmen bolluğu var onlar da olmasa hizmet sektörü siki tutacak.
sanayi devriminin temelini atan ülke 1945’te duman olan almanya’nın yanında fasülye gibi kaldı.
ellerinde ortadoğu petrollerini sömürdükleri dönemlerden kalma şirketler var. shell, bp gibi.
bu arada bentley artık volkswagen’in.
26.01.2021 · 34. sıra
always good
25.01.2021 01:21 ~ 01:26