Sık geçen başlıklar

hatırlanan ilk fifa dünya kupası 4

ekşi'de gör
arjantin-hollanda final oynamıştı.
3-1'le arjantin şampiyon olmuştu.
biz niye sevindiysek.

o değil de daha öncesini hatırlayan yok burada galiba.
allah kahretsin en yaşlı ben miyim sözlükte?
ufaktan tüysem iyi olacak.
fransa 98.

tüm maçlarını da çocuk başıma izledim. bazı çakışan maçları hariç.
1998 di sanırım. arjantin maçı aklımda ama rakibi hatırlamıyorum. gabriel batistuta yı severdim şutu 20 ydi (anlayanlar gülümsedi bile)