penaltı ve kırmızı kart yanlış ise ben şerefsiz haysiyetsizim.
doğru ise siz şerefsiz ve haysiyetsizsiniz.
kabul mü lan köpekler?
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
çocukluğunda tecavüze uğramış çocuk psikolojisi ile mi? bu ne lan? bu nasıl üslup?
bu duruma en yakin sahit olanlardan biriyim. ablam cok iyi bir universitenin ingilizce matematik ogretmenligi bolumunden mezun, ailevi nedenlerden dolayi ailemle yasamak icin bulundugumuz sehirde calismaya ballads. su an devlete yastan gecemiyor. ben olmasam gecinemez ve cok gucune gidiyor. ozel ders gibi bir imkani yok cunku vakti yok, nefes almaya vakti yok. baslik yukarida kalmali
biradır. en eski içki zaten. her koşulda, her durumda içilir. en iyileri de dahil farklı bir çok içki içsem de bira isterim bir noktada. tüm dünyada vazgeçilmezdir.
siyasal islamcı standartları düşünüldüğünde fena değildir.
bugün bir hisse grubunda bir kişinin yazdığı şu ifade günün en net tanımı olur :
elektrik faturasını bedavaya getireyim derken, trafo götüme girdi.
elektrik faturasını bedavaya getireyim derken, trafo götüme girdi.
2 sene önce yönetici kalpten gidince yönetim bana kaldı. uzun süre 100tl ile döndürdüm, ancak son aylarda 150 tl ile dönebiliyorum.
asansör bakım ücretini 80tl den 350ye çıkarınca yol verdim firmaya, 200e yenisi ile anlaştım. her akşam çöpler alınıyor, haftada bir temizlik yapılıyor. 6 katlı apartman.
geçen kış apartman çatısı aktı, yaptırdım. geçtiğimiz yaz kanalizasyon taştı, yaptırdım.
bir sene içinde yöneticiliğe hızlı giriş yaptım
edit: beşiktaş
asansör bakım ücretini 80tl den 350ye çıkarınca yol verdim firmaya, 200e yenisi ile anlaştım. her akşam çöpler alınıyor, haftada bir temizlik yapılıyor. 6 katlı apartman.
geçen kış apartman çatısı aktı, yaptırdım. geçtiğimiz yaz kanalizasyon taştı, yaptırdım.
bir sene içinde yöneticiliğe hızlı giriş yaptım
edit: beşiktaş
gözümü bile kırpmadan ederim. 13 yıl oldu hala bir dakika düşünmem.
sevmediğiniz insanlarla sırf evlenmiş olmak için evlenip sonra da güzel olan her şey gibi bu kurumun da içini boşalttınız, anlamsızlaştırdınız.
solda evlilikle ilgili saçma sapan girdiler görünce de kızamıyorum işte, adamın inancı kalmamış ne yapsın.
sevmediğiniz insanlarla sırf evlenmiş olmak için evlenip sonra da güzel olan her şey gibi bu kurumun da içini boşalttınız, anlamsızlaştırdınız.
solda evlilikle ilgili saçma sapan girdiler görünce de kızamıyorum işte, adamın inancı kalmamış ne yapsın.
hayatımda içirmedim, içirmem de.
arabada sigara içmek isteyen kişi gidip kendi arabasıyla seyahat edebilir.
my car, my rules.
arabada sigara içmek isteyen kişi gidip kendi arabasıyla seyahat edebilir.
my car, my rules.
ulan biz sıkıntıdan bulanık ş.çıyoruz herif gitti panenka attı
4 sene okul okuyup ogretmenlik diplomasini alan adama" ogretmen olma bankaya gir" diyen ibislerin oldugu hede.
atanamayan engelli ogretmene simit sat diyen bir dallama vardi ya iste ayni o kafa.
edit: gelen dm'lerden anladigim kadariyla bu ulke insani somurulmeyi yasamin bir parcasi olarak kabul etmis.
atanamayan engelli ogretmene simit sat diyen bir dallama vardi ya iste ayni o kafa.
edit: gelen dm'lerden anladigim kadariyla bu ulke insani somurulmeyi yasamin bir parcasi olarak kabul etmis.
bunu fenerbahçeliler "galatasaray lehine" diye yorumluyor ama yemeyiz.
fenerbahçe maçında attığımız ikinci golü ofsayt olarak çıkartmak için 5 dakika golü izlemişti kendisi.
antalyaspor maçında yediğimiz golün apaçık engellemeden ofsayt olarak dönmesi gerekirken gol verdi. hem de fenerbahçe aynı golü antalya karşısında yemiş ve oyuncunun 5 metre üzerinden giden topa "engelleme var o yüzden ofsayt" diye iptal edilmiş iken, bize verdiler.
giresunspor maçının başındaki net penaltıyı ise kaleci bağırdı diye tersimize faul veren hakem ile beraber de bir penaltımızı yedi kendisi.
türkiye'de son 10 senede 6 saniye kuralını uygulayan tek hakem de kendisidir. tabii ki galatasaray aleyhine. ben de yönetsin istemiyorum vallahi.
fenerbahçe maçında attığımız ikinci golü ofsayt olarak çıkartmak için 5 dakika golü izlemişti kendisi.
antalyaspor maçında yediğimiz golün apaçık engellemeden ofsayt olarak dönmesi gerekirken gol verdi. hem de fenerbahçe aynı golü antalya karşısında yemiş ve oyuncunun 5 metre üzerinden giden topa "engelleme var o yüzden ofsayt" diye iptal edilmiş iken, bize verdiler.
giresunspor maçının başındaki net penaltıyı ise kaleci bağırdı diye tersimize faul veren hakem ile beraber de bir penaltımızı yedi kendisi.
türkiye'de son 10 senede 6 saniye kuralını uygulayan tek hakem de kendisidir. tabii ki galatasaray aleyhine. ben de yönetsin istemiyorum vallahi.
tek öğrenciden yemek servis hariç ortalama 300 bin tl istiyorlar. sınıflarda ortalama 20-25 öğrenci var. tek sınıftan elde ettikleri gelir 6 ila 7.5 milyon arası. bir öğretmenin ortalama maaşı ortada. nasıl batıyorlar bunlar anlamadım.
edit: 300 bin şu an ilkokul 4'e giden ve önümüzdeki yıl 5'e gidecek bir öğrenci için istenen ortalama ücrettir. önce ücretli bir kabul sınavı yapılıyor sonra sözlü mülakat. kabul edilirse istenen ücret ortalama 300 bin. bunun biraz üstünde isteyen de var üç beş bin altı da. isteyene özelden hangi okullar olduğunu yazabilirim.
edit: 300 bin şu an ilkokul 4'e giden ve önümüzdeki yıl 5'e gidecek bir öğrenci için istenen ortalama ücrettir. önce ücretli bir kabul sınavı yapılıyor sonra sözlü mülakat. kabul edilirse istenen ücret ortalama 300 bin. bunun biraz üstünde isteyen de var üç beş bin altı da. isteyene özelden hangi okullar olduğunu yazabilirim.
buraya yazılanların ve açılan bu başlıkların neredeyse tamamı maksatlı. ya bunun için para alıyorsunuz, ya takımınız için avantaj sağlamaya çalışacak kadar aciz ve arsız bir fanatiksiniz ya da gerizekalısınız. aralarından birini seçin.
altılı masadan elenecek ilk isimdir. aha buraya yazıyorum.
üç tane kasabadan oy alan adamlara haddiden fazla itibar gösterilmemeliydi. sözüm diğer akp artıkları için de geçerlidir.
üç tane kasabadan oy alan adamlara haddiden fazla itibar gösterilmemeliydi. sözüm diğer akp artıkları için de geçerlidir.
yüksek proteinli et dışında tüm yiyecekler fakir yemeğidir.
çağlar boyunca zenginler löp et yerken, alt sınıf hep kendilerine kalan yemekleri geliştirmiştir. bu geliştirmeler de zengin çeşit ama az proteinli seçenekler ortaya çıkarmıştır.
sakatat da bu sınıftadır. zengin adam but yiyebiliyorken ciğer yemez, işkembe tüketmez. hele dil, beyin paça falan asla.
tarım devrimi ile yaygınlaşan bakliyat, un gibi şeyler toplumun çoğu kesimi tarafından kolayca ulaşılabilir iken, et yine ulaşması zor besin kaynağı olmuştur.
mesela, elimizde çokça hamur ama az et var. buyur sana mantı/çibörek/ravioli. kocaman hamurun içine azcık et koy. al sana tadımlık protein. fakir işi.
börek de böyle. bol hamurumuz var, içine az bişeyler katalım, bugün az kıyma olur, yarın peynir olur. al sana börek.
adamın et'e ulaşımı zor ama börekten hamur açma konusunda prof olmuş mecburiyetten, el hamuru açmada 10 mikron kalınlığında hamur açabiliyor.
baklava bile börektir aslında bir çok tatlı gibi. ince hamurun üzerine kaynamış şeker şerbeti dök. al sana baklava.
kral, kuzunun pirzolasını yemiş, her şeyini yemiş, geriye işkembesi kalmış, maraba da çöpe gitmesin diye işkembeyi kaynatmış, sirke sarımsak ekle, al sana işkembe çorbası. bir alt sınıf da elinde kalan kemiğin suyundan çorba yapmış.
elimde biraz soğan, biraz sarımsak, az pirinç, biraz da mercimek var, napalım? hoop al sana ezogelin çorbası.
sütlaç! elde pirinç var, karıştır şekerle, sütle kaynat falan, pirinçten tatlı oldu.
ortaçağda ot yemiyorsanız bir üstü işte fasulye, bulgur, mercimek vs. ve çeşitli soslarla zenginleştirme.
rakı bile fakir içkisidir. üzümün iyileri zenginlerin et'inin yanında şarap yapılır. alt sınıf çalışanlar da o üzümlerin posasını tekrar distile edip tad versin diye anason ekleyip rakı yapmışlardır. neden anason, çünkü anasonun kuvvetli tadı, üzümün posasından elde edilen alkolün kalitesizliğini bastırıyor.
zenginler ise, ulaşabildiği et'i çeşitlendirmek için yeri gelmiş geyik avına çıkmış, yeri gelmiş tavşan avına çıkmış, bazen kazları yağlandırarak besleyip kesmişler, ulaşabilecekleri et çeşitlerini arttırmışlardır.
tekrar söylemek gerekirse, yüksek proteinli et dışında tüm yemekler çağlar boyunca fakir yemeğidir.
çağlar boyunca zenginler löp et yerken, alt sınıf hep kendilerine kalan yemekleri geliştirmiştir. bu geliştirmeler de zengin çeşit ama az proteinli seçenekler ortaya çıkarmıştır.
sakatat da bu sınıftadır. zengin adam but yiyebiliyorken ciğer yemez, işkembe tüketmez. hele dil, beyin paça falan asla.
tarım devrimi ile yaygınlaşan bakliyat, un gibi şeyler toplumun çoğu kesimi tarafından kolayca ulaşılabilir iken, et yine ulaşması zor besin kaynağı olmuştur.
mesela, elimizde çokça hamur ama az et var. buyur sana mantı/çibörek/ravioli. kocaman hamurun içine azcık et koy. al sana tadımlık protein. fakir işi.
börek de böyle. bol hamurumuz var, içine az bişeyler katalım, bugün az kıyma olur, yarın peynir olur. al sana börek.
adamın et'e ulaşımı zor ama börekten hamur açma konusunda prof olmuş mecburiyetten, el hamuru açmada 10 mikron kalınlığında hamur açabiliyor.
baklava bile börektir aslında bir çok tatlı gibi. ince hamurun üzerine kaynamış şeker şerbeti dök. al sana baklava.
kral, kuzunun pirzolasını yemiş, her şeyini yemiş, geriye işkembesi kalmış, maraba da çöpe gitmesin diye işkembeyi kaynatmış, sirke sarımsak ekle, al sana işkembe çorbası. bir alt sınıf da elinde kalan kemiğin suyundan çorba yapmış.
elimde biraz soğan, biraz sarımsak, az pirinç, biraz da mercimek var, napalım? hoop al sana ezogelin çorbası.
sütlaç! elde pirinç var, karıştır şekerle, sütle kaynat falan, pirinçten tatlı oldu.
ortaçağda ot yemiyorsanız bir üstü işte fasulye, bulgur, mercimek vs. ve çeşitli soslarla zenginleştirme.
rakı bile fakir içkisidir. üzümün iyileri zenginlerin et'inin yanında şarap yapılır. alt sınıf çalışanlar da o üzümlerin posasını tekrar distile edip tad versin diye anason ekleyip rakı yapmışlardır. neden anason, çünkü anasonun kuvvetli tadı, üzümün posasından elde edilen alkolün kalitesizliğini bastırıyor.
zenginler ise, ulaşabildiği et'i çeşitlendirmek için yeri gelmiş geyik avına çıkmış, yeri gelmiş tavşan avına çıkmış, bazen kazları yağlandırarak besleyip kesmişler, ulaşabilecekleri et çeşitlerini arttırmışlardır.
tekrar söylemek gerekirse, yüksek proteinli et dışında tüm yemekler çağlar boyunca fakir yemeğidir.
“bu kutlu mücadele hiçbir kaprise, inada, şahsi hırsa, koltuk hesabına esir edilemez.
milletin iradesi dışında hiçbir iradeye boyun eğmez. kimse merak etmesin, iyi parti burada.”
sanırım siyasi ihtirasları yüzünden seçim kazanabileceği halüsinasyonu gören kemal dedeye söylüyor.
edit: ezel’in kör anası bile koklayarak kemal kılıçdaroğlu’nun recep tayyip erdoğan’a karşı seçim kazanamayacağı gerçeğini bulur. bizdeki bu ılık götlüler hala cumhuriyet tarihinin en önemli seçimini, buruşuk götlü dedenin siyasi ihtiraslarına kurban edilebilir sanıyor.
milletin iradesi dışında hiçbir iradeye boyun eğmez. kimse merak etmesin, iyi parti burada.”
sanırım siyasi ihtirasları yüzünden seçim kazanabileceği halüsinasyonu gören kemal dedeye söylüyor.
edit: ezel’in kör anası bile koklayarak kemal kılıçdaroğlu’nun recep tayyip erdoğan’a karşı seçim kazanamayacağı gerçeğini bulur. bizdeki bu ılık götlüler hala cumhuriyet tarihinin en önemli seçimini, buruşuk götlü dedenin siyasi ihtiraslarına kurban edilebilir sanıyor.
iyi ki de yapmişım. öyle bir kadın tekrar girsin hayatıma yine yaparım. enayilikse enayilik aq, öyle sevebilmeyi çok özledim.
seçimler öncesi bu adam ölürse akp bunu bahane ederek sedat peker i kriminalize etmeyi başarır ve iadesini isterken elinde güçlü bir koz olur.
bu adam alenen akp tarafindan öne sürülmüş.
bence sedat peker seçimden önce açıklayacakları ile ciddi gündem yaratacaktır. bundan dolayı akp iadesine zorluyor.
sedat peker bu numaraya gelmez bence. ama devlet kendi içinde bu adamın kafasına sıkar öldüren de emri sedat peker den aldım da diyebilir.
ama seçim sonucu ne olursa olsun, seçimden sonra bu lavuk vurulur.
bu adam alenen akp tarafindan öne sürülmüş.
bence sedat peker seçimden önce açıklayacakları ile ciddi gündem yaratacaktır. bundan dolayı akp iadesine zorluyor.
sedat peker bu numaraya gelmez bence. ama devlet kendi içinde bu adamın kafasına sıkar öldüren de emri sedat peker den aldım da diyebilir.
ama seçim sonucu ne olursa olsun, seçimden sonra bu lavuk vurulur.
6 lı masadan soğuyayım diyorum sonra aklıma akp geliyor boşver 6 lı masaya devam et diyorum
ağır jop yeriz bak, hükümette bu adamı destekliyor. doğrudan iradeye baş kaldırış olarak görebilirler*
kafa rahatlığı için bildiğin şeye de bilmiyorum demelisin.
en sevdiğim cümle: "inan ki hiçbir fikrim yok."
en sevdiğim cümle: "inan ki hiçbir fikrim yok."
"özür çıkalı eşeklik moda oldu memlekette."
sanki yolda yanlışlıkla birine çarpmışta özür diliyor. yaptığın terbiyesizliğin açıklaması da özrü de olamaz. bu zihniyetteki insanların ensar vakfı savunucularından farkı yoktur. bir an önce altılı masadan defolman dileğiyle.
tanım: bazı şeylerin özrü olamaz, olmamalı.
sanki yolda yanlışlıkla birine çarpmışta özür diliyor. yaptığın terbiyesizliğin açıklaması da özrü de olamaz. bu zihniyetteki insanların ensar vakfı savunucularından farkı yoktur. bir an önce altılı masadan defolman dileğiyle.
tanım: bazı şeylerin özrü olamaz, olmamalı.
amına koyayım yatarak para almak için verdiği mücadeleyi milli mücadele gibi satmak nedir ya! millet değil illet.
seçim sürecine girişimizin almanya onayıdır.
abi biraz torreira konuşun amk adam basmadık yer bırakmıyor , bütün pozisyonlarda toplarda var. boyu kısa diye mi övmüyorsunuz amk.
her silah sahibini kısa pantolonlu çakal kasa bmw zannediyorsunuz kanımca. benim evimde duran silahımdan sana ne amk.
eşimin de yaptığı son derece normal bir eylemdir. şiddet eğilimi ile savunma içgüdüsü farklı şeylerdir. seçtiğiniz insanları sorgulayın. deprem günü sağ çıkarsanız kapıya dayanan yağmacıya gül uzatır barış ve kardeşlikten bahsedersiniz.
eşimin de yaptığı son derece normal bir eylemdir. şiddet eğilimi ile savunma içgüdüsü farklı şeylerdir. seçtiğiniz insanları sorgulayın. deprem günü sağ çıkarsanız kapıya dayanan yağmacıya gül uzatır barış ve kardeşlikten bahsedersiniz.
8 senedir aynı yerdeyim.
karar alma yetkim var, imza yetkim de mevcut.
ekibim ile çok keyifli bir şekilde çalışıyoruz. ekibimi büyütmek tamamen benim inisiyatifimde.
kazancım sektör ortalamasının üzerinde.
giriş çıkış saati, evden çalışma, izin alma gibi konularım mevcut değil.
maaşım, masrafım, primim saat sekmeden yatar.
arka plandaki teknik ekibimin yetkinliklerinden ve çalışma yöntemlerinden son derece memnunum.
sorumlu olduğum tek kişi firma sahibi ve aramız her ne olursa olsun 2 dost gibi.
hal bu iken kimilerine göre girişimci ruhum eksik, başarısız bir insanmışım. :)
her boku çok bilenler ne kadar da boş değil mi?
karar alma yetkim var, imza yetkim de mevcut.
ekibim ile çok keyifli bir şekilde çalışıyoruz. ekibimi büyütmek tamamen benim inisiyatifimde.
kazancım sektör ortalamasının üzerinde.
giriş çıkış saati, evden çalışma, izin alma gibi konularım mevcut değil.
maaşım, masrafım, primim saat sekmeden yatar.
arka plandaki teknik ekibimin yetkinliklerinden ve çalışma yöntemlerinden son derece memnunum.
sorumlu olduğum tek kişi firma sahibi ve aramız her ne olursa olsun 2 dost gibi.
hal bu iken kimilerine göre girişimci ruhum eksik, başarısız bir insanmışım. :)
her boku çok bilenler ne kadar da boş değil mi?
geraldo otobana çevirdi bunun kanadını. fatih terim kazıklarından bir bu kaldı. siktir edin şunu maçtan sonra gitsin 2. ligde oynasın..
gitmeden önce vedalaşıyor reis.
3.bölümü sevmeyenleri anlamıyorum.
her şeyden önce çok güzel bir yoldaşlık vardı.
en başta bill'e bir yanlış yapılacağını düşündüm ama çok güzel sevdiler birbirlerini. bence harika bir bölüm olmuş.
gaylik üzerinden düşünüp, kendinizi doldurmayın olayın özünden uzaklaşırsınız.
her şeyden önce çok güzel bir yoldaşlık vardı.
en başta bill'e bir yanlış yapılacağını düşündüm ama çok güzel sevdiler birbirlerini. bence harika bir bölüm olmuş.
gaylik üzerinden düşünüp, kendinizi doldurmayın olayın özünden uzaklaşırsınız.
galatasaray yenilirken keyfe gelen fenerliler galatasaray öne geçince ağlama modunu açmışlar hemen.
(bkz: ağlama melis)
(bkz: ağlama melis)
halkız, haklıyız, aday kim olursa olsun bu seçimi alacağız. bu seçimi dede ile almak ise kaymağı, balı olacak işin.
seçmen istemiyormuş. dönün bakın bi kılıçdaroğlu nefretini kim körüklüyor, burdan kim besleniyor. başlığı açıp kaçanlar, “babadan chp'liyim ama” diye akılla alay edenler, satır aralarında hayatımızı gençliğimizi çalana “reis” diye üstü kapalı övgü dizinlerin niyetlerini anlamayanlara da yazıklar olsun.
sosyal medyada görüyoruz. iki kelime türkçe yazmayı öğrenen yabancı uyruklu, her postun altına “kiliştar gelmesin” yazıyor. bunca karalamaya, mülteci sorununa yaklaşımına yapılan manipülasyona rağmen, onlar bile biliyor buradaki saltanatlarının kimin eliyle sonlanacağını. bi siz anlamadınız.
gel dede. yanında bi ben kalsam, gene gel. götündeki boku temizlemekten aciz ergenler kötü mizahla muhalefet etme gayretinde ya, gören görüyor, bilen biliyor. bunca moral bozmaya, kirli muhalefete, fiziksel ve psikolojik saldırıya rağmen yıkılmadın ya, bu çeyrek tiranın tek ilacı sensin, ben bugün bunu anladım.
seçmen istemiyormuş. dönün bakın bi kılıçdaroğlu nefretini kim körüklüyor, burdan kim besleniyor. başlığı açıp kaçanlar, “babadan chp'liyim ama” diye akılla alay edenler, satır aralarında hayatımızı gençliğimizi çalana “reis” diye üstü kapalı övgü dizinlerin niyetlerini anlamayanlara da yazıklar olsun.
sosyal medyada görüyoruz. iki kelime türkçe yazmayı öğrenen yabancı uyruklu, her postun altına “kiliştar gelmesin” yazıyor. bunca karalamaya, mülteci sorununa yaklaşımına yapılan manipülasyona rağmen, onlar bile biliyor buradaki saltanatlarının kimin eliyle sonlanacağını. bi siz anlamadınız.
gel dede. yanında bi ben kalsam, gene gel. götündeki boku temizlemekten aciz ergenler kötü mizahla muhalefet etme gayretinde ya, gören görüyor, bilen biliyor. bunca moral bozmaya, kirli muhalefete, fiziksel ve psikolojik saldırıya rağmen yıkılmadın ya, bu çeyrek tiranın tek ilacı sensin, ben bugün bunu anladım.
(bkz: huzur)
saçma sapan açıklamalar.
bıktık bu tarz "yok bu olmazsa bunu açıklayacağız. yok her şeyi söyleyeceğiz. "
tarzı söylemlerden. hiçbir şey yapamazsınız. adam gibi söyleyeceksiniz söyleyin. aile ferdiniz katledilmiş. hala böyle açıklamalar yapıyorsunuz. boş. vız gelir tırıs gider. devlet reisiniz bile hepinizin sesini kestirdi. yallah şimdi.
edit:imla
bıktık bu tarz "yok bu olmazsa bunu açıklayacağız. yok her şeyi söyleyeceğiz. "
tarzı söylemlerden. hiçbir şey yapamazsınız. adam gibi söyleyeceksiniz söyleyin. aile ferdiniz katledilmiş. hala böyle açıklamalar yapıyorsunuz. boş. vız gelir tırıs gider. devlet reisiniz bile hepinizin sesini kestirdi. yallah şimdi.
edit:imla
türkiye'de birinci öncelik işlevselliktir. çünkü keyfe ayıracak bütçen yoktur çoğunlukla. araba için de aynı.
şimdi genelleme yapmak istemiyorum ama özellikle bu almancılar biraz tuhaf insanlar. ablacım sizinle kimsenin işi yok. daha çok kazanın, daha rahat yaşayın gözümüz yok.
tek istediğimiz; buraya geldiğinizde türkiye çok güzel, siz burada çok şanslısınız. biz orada çok zorluk yaşıyoruz, kurulu düzenimiz olmasa döneriz hikayesi anlatmayın yeter. bizim burada hayatımız sikilmiş zaten. bir de üstüne sen/siz bunları söylerseniz, ananıza sövmediklerine dua etmeniz lazım.
biz burada oyro 20 lira olmuş diye küfrederken siz orada bunun için bayram yapıyorsunuz. yaz tatilinde türkiye'ye gider bol bol para harcarız diye. kime neyi anlatıyorsunuz amk!
tanım: yıllardır ezberlenmiş gibi sürekli benzer şeyler anlatan gurbetçilerimizden biri.
tek istediğimiz; buraya geldiğinizde türkiye çok güzel, siz burada çok şanslısınız. biz orada çok zorluk yaşıyoruz, kurulu düzenimiz olmasa döneriz hikayesi anlatmayın yeter. bizim burada hayatımız sikilmiş zaten. bir de üstüne sen/siz bunları söylerseniz, ananıza sövmediklerine dua etmeniz lazım.
biz burada oyro 20 lira olmuş diye küfrederken siz orada bunun için bayram yapıyorsunuz. yaz tatilinde türkiye'ye gider bol bol para harcarız diye. kime neyi anlatıyorsunuz amk!
tanım: yıllardır ezberlenmiş gibi sürekli benzer şeyler anlatan gurbetçilerimizden biri.
kendisi kripto akplidir, sözleri çok dikkate almamakta fayda var.
keriz silkeleyen, varsa daha keriz %30’a ilave etmeye çalışan içişleri bakanı’nın açıklamalarıdır.
--- spoiler ---
gabar'da bulduğumuz petrolü, direkt olarak traktöre koy, çalıştır. işte öyle bir şey.
--- spoiler ---
yeraltından çıkartabilecek her şeyi çıkarttılar. tek bir şey kaldı. seçimlere kadar bir takım hanzo ve kıroların da oyunu alabilmek için kürsüden kalabalığa şöyle bağırmalarını bekliyorum;
- am bulduk aaaaam!
kaynak
--- spoiler ---
gabar'da bulduğumuz petrolü, direkt olarak traktöre koy, çalıştır. işte öyle bir şey.
--- spoiler ---
yeraltından çıkartabilecek her şeyi çıkarttılar. tek bir şey kaldı. seçimlere kadar bir takım hanzo ve kıroların da oyunu alabilmek için kürsüden kalabalığa şöyle bağırmalarını bekliyorum;
- am bulduk aaaaam!
kaynak
buna inananın bardak kadar aklı yoktur.
hangi hukuki engele takılmışlar, avrupa hazine hakları mahkemesi mi engel olmuş? *
hangi hukuki engele takılmışlar, avrupa hazine hakları mahkemesi mi engel olmuş? *
hıyar. paraya kıyın iyisinden alın. kütür kütür yeyin. ohş.
afiyet olsun
afiyet olsun
herkes bilmez ama pilotlarla hava trafikçiler arasında da bi pasif agresiflik vardır
"biz içine sıçtık, hayvan osurmuş çok mu?" diye cevap vermek istediğim cümle.
house md - james wilson
türk firmalarından neden bir bok olmaz isimli çalışma başlığı.
inanın bu bahsedilen beyinsiz firmaların çoğu %30 değil %50 zam yapsa ödeyeceği bir yıllık zam farkını gözü kapalı sikik bir projeye harcayıp çöpe atar.
çalışanına vermesin de isterse dürüm olup götüne girsin o para. inanın buna tav olur çoğu.
halbuki sen çalışanına %50 bile değil %70 zam yapsan ekibin sana 1 tane sikik proje değil 10 tane işe yarar proje getirir sen o zam farkının 100 katını kazanırsın.
ama dediğim gibi bazı şeyler zeka istiyor.
inanın bu bahsedilen beyinsiz firmaların çoğu %30 değil %50 zam yapsa ödeyeceği bir yıllık zam farkını gözü kapalı sikik bir projeye harcayıp çöpe atar.
çalışanına vermesin de isterse dürüm olup götüne girsin o para. inanın buna tav olur çoğu.
halbuki sen çalışanına %50 bile değil %70 zam yapsan ekibin sana 1 tane sikik proje değil 10 tane işe yarar proje getirir sen o zam farkının 100 katını kazanırsın.
ama dediğim gibi bazı şeyler zeka istiyor.
böyle bir sorun ile karşı karşıyaysanız üzgünüm ama 3 kötü ihtimal var:
anneniz ruh hastası
eşiniz ruh hastası
her ikisi de ruh hastası
size önerim bir dağ başına çekilip sükuneti bulun zira şuanki durumunuzda kendinizi ölü sayabilirsiniz
anneniz ruh hastası
eşiniz ruh hastası
her ikisi de ruh hastası
size önerim bir dağ başına çekilip sükuneti bulun zira şuanki durumunuzda kendinizi ölü sayabilirsiniz
türkiye için saidi nursi modeli önerebilecek görsel
bir hadsizi siyaset sahnesinden silerek cumhuriyete bir hizmet daha yapmıştır. sıra diğer cumhuriyet düşmanlarında.
bir hadsizi siyaset sahnesinden silerek cumhuriyete bir hizmet daha yapmıştır. sıra diğer cumhuriyet düşmanlarında.
video devam etmiyor ancak doblo savrulduktan sonra diger araclar da duruyor sanirim. bir de inip dövecekler adamı herhalde.
sorsan nargile icerken vatan kurtariyorlardir. dar pacali kisa pantolonlar, beyaz coraplar, ihaleler. hey gidi hey. yaşayın devrinizi, iğrenç mahlukatlar.
sorsan nargile icerken vatan kurtariyorlardir. dar pacali kisa pantolonlar, beyaz coraplar, ihaleler. hey gidi hey. yaşayın devrinizi, iğrenç mahlukatlar.
yazları terin tişörte geçmesini engeller, kışları sıcak tutar. bu kadar basit mantığı olan sıradan bir eşya yani. giy giyme bunun üzerinden insanlar nasıl kategorize edilir akıl almıyor.