bunu fenerbahçeliler "galatasaray lehine" diye yorumluyor ama yemeyiz.
fenerbahçe maçında attığımız ikinci golü ofsayt olarak çıkartmak için 5 dakika golü izlemişti kendisi.
antalyaspor maçında yediğimiz golün apaçık engellemeden ofsayt olarak dönmesi gerekirken gol verdi. hem de fenerbahçe aynı golü antalya karşısında yemiş ve oyuncunun 5 metre üzerinden giden topa "engelleme var o yüzden ofsayt" diye iptal edilmiş iken, bize verdiler.
giresunspor maçının başındaki net penaltıyı ise kaleci bağırdı diye tersimize faul veren hakem ile beraber de bir penaltımızı yedi kendisi.
türkiye'de son 10 senede 6 saniye kuralını uygulayan tek hakem de kendisidir. tabii ki galatasaray aleyhine. ben de yönetsin istemiyorum vallahi.
02.02.2023 · 12. sıra
johanericcalvinelmander
01.02.2023 17:19 ~ 17:22