Sık geçen başlıklar

5 yıldan fazla aynı yerde çalışan kişi 2

ekşi'de gör
8 senedir aynı yerdeyim.

karar alma yetkim var, imza yetkim de mevcut.
ekibim ile çok keyifli bir şekilde çalışıyoruz. ekibimi büyütmek tamamen benim inisiyatifimde.
kazancım sektör ortalamasının üzerinde.
giriş çıkış saati, evden çalışma, izin alma gibi konularım mevcut değil.
maaşım, masrafım, primim saat sekmeden yatar.
arka plandaki teknik ekibimin yetkinliklerinden ve çalışma yöntemlerinden son derece memnunum.
sorumlu olduğum tek kişi firma sahibi ve aramız her ne olursa olsun 2 dost gibi.

hal bu iken kimilerine göre girişimci ruhum eksik, başarısız bir insanmışım. :)

her boku çok bilenler ne kadar da boş değil mi?
kıdem tazminatını almak için kovulmayı bekliyor olabilir.