benim entry eski eşim için yanıtlayabileceğim sorunsal.
doğrusu kendisi için hiçbir şeyi feda etmem. feda ettiğim yıllarıma üzülürken, hayati organlarımdan alsa alsa skimi alır normalde.
neticede böbrekleri yoldan toplamıyoruz.
*ama kızım annesiz kalıp üzülmesin diye veririm. ona can feda. seve seve vereceğiz mecburen.
boşanacağınız kadınla çocuk yapmayın lan.
o bana verir mi diye düşündüm de fırsatını bulsa yoğun bakımda elektriğimi keser amk ne böbrek vermesi.
edit: arkadaşlar kadın erkek ilişkileri üzerinde en çok geyik yapılan konulardan bir tanesi. ben onca sıkıntı yaşadığım bir süreç hakkında espri yapabiliyorsam bir zahmet siz de bu kadar hassas olmayın. oluyorsanız da siktirin gidin az ötede olun.