Sık geçen başlıklar

ben kemal geliyorum 2

ekşi'de gör
halkız, haklıyız, aday kim olursa olsun bu seçimi alacağız. bu seçimi dede ile almak ise kaymağı, balı olacak işin.

seçmen istemiyormuş. dönün bakın bi kılıçdaroğlu nefretini kim körüklüyor, burdan kim besleniyor. başlığı açıp kaçanlar, “babadan chp'liyim ama” diye akılla alay edenler, satır aralarında hayatımızı gençliğimizi çalana “reis” diye üstü kapalı övgü dizinlerin niyetlerini anlamayanlara da yazıklar olsun.

sosyal medyada görüyoruz. iki kelime türkçe yazmayı öğrenen yabancı uyruklu, her postun altına “kiliştar gelmesin” yazıyor. bunca karalamaya, mülteci sorununa yaklaşımına yapılan manipülasyona rağmen, onlar bile biliyor buradaki saltanatlarının kimin eliyle sonlanacağını. bi siz anlamadınız.

gel dede. yanında bi ben kalsam, gene gel. götündeki boku temizlemekten aciz ergenler kötü mizahla muhalefet etme gayretinde ya, gören görüyor, bilen biliyor. bunca moral bozmaya, kirli muhalefete, fiziksel ve psikolojik saldırıya rağmen yıkılmadın ya, bu çeyrek tiranın tek ilacı sensin, ben bugün bunu anladım.
bugünkü grup toplantısında tdk'ya çetemetre gibi yeni bir sözcük kazandırdı. ankara'nın göbeğine devasa bir dijital pano dikip, çetelerden tahsil edilen paranın güncel halini her gün bu panodan görebileceğiz.