başlıktaki bazı eskortların evlenmek istediğini belirttiği serzeniş.
maddi durumu iyi ve zeki adamlarla ilişki yaşıyormuş, adamlar da bunu sikip bırakıyormuş. zeki ve maddi durumu iyi bir adam buradan londra'ya kadar yarak yemiş ve maddiyat için birlikte olan kadını anlamayacak değil mi? senin gibi amını sunan binler var. rekabetçi bir ortam yaratmalısın. mesela " herkesten iyi vakumlamalısın"
zengin kocayı yaşı 25'i geçmemiş, güzel, hanımefendiler bulur. 30 luk kars kaşarları değil.
Sık geçen başlıklar
dark gray 7
ekşi profilipara kazandığım halde dışarıda yemeyi kestim.
eğer ben italya'da 2 kahve bir kruvasan'a 6 euro veriyorsam. türkiye'de siksen bir şey yemem içmem arkadaşlar.
türkiye'de 1 kahve 200 lira oldu lan. ananızın amı. sikerim sizin işletme maliyeti bahanenizi.
yemek sektörü de 2. el araç piyasası çakalları gibi insanlarla doldu.
ulan ne pislik insanlarsınız siz be.
eğer ben italya'da 2 kahve bir kruvasan'a 6 euro veriyorsam. türkiye'de siksen bir şey yemem içmem arkadaşlar.
türkiye'de 1 kahve 200 lira oldu lan. ananızın amı. sikerim sizin işletme maliyeti bahanenizi.
yemek sektörü de 2. el araç piyasası çakalları gibi insanlarla doldu.
ulan ne pislik insanlarsınız siz be.
evreni yoktan var ediyor, ama belirli titleları olan melekler falan var. ne bileyim arada toplantı set ediyorlar. bir toplantıda tartışma çıkıyor, oldukça prezentabl olan şeytan beyi işten atıyorlar. o da çok içerleyip kendi limited şirketini kuruyor.
beyaz yakalılar bu şirkete girmek için (bkz: kpps) gibi bir sınav var ona çalışmaları gerekiyor ama torpil var. başarılı da olsan şirketin elemanı değilsen almıyorlar. ancak başka şirketten istifa edip başvurabiliyorsun.
şirketin dress kodu var. dekolte falan giyemiyorsun. patron yasaklamamış ama patrona yalakalık yapmak isteyen bazı eski müdürler " bak patron "açık saçık gelmeyin, bazı arkadaşların dikkati dağılıyor, iş veriminiz düşüyor" dedi" diyor.
arada sıkılıyor, çalıştırdığı bazı beyaz yakalara acayip yetkiler veriyor. konforları bozulan diğer beyaz yakalılar da bunları kıskanıp arkalarından iş çeviriyor. departman karışıyor. sonra genel müdür " bu adam artık bu departmanın art direktörü " diyor. bölüme yeni kurallar falan geliyor. bir sürü kişi haksız yere işten atılıyor.
bu bildiğin (bkz: the office) değil mi? öyle anladım ben.
beyaz yakalılar bu şirkete girmek için (bkz: kpps) gibi bir sınav var ona çalışmaları gerekiyor ama torpil var. başarılı da olsan şirketin elemanı değilsen almıyorlar. ancak başka şirketten istifa edip başvurabiliyorsun.
şirketin dress kodu var. dekolte falan giyemiyorsun. patron yasaklamamış ama patrona yalakalık yapmak isteyen bazı eski müdürler " bak patron "açık saçık gelmeyin, bazı arkadaşların dikkati dağılıyor, iş veriminiz düşüyor" dedi" diyor.
arada sıkılıyor, çalıştırdığı bazı beyaz yakalara acayip yetkiler veriyor. konforları bozulan diğer beyaz yakalılar da bunları kıskanıp arkalarından iş çeviriyor. departman karışıyor. sonra genel müdür " bu adam artık bu departmanın art direktörü " diyor. bölüme yeni kurallar falan geliyor. bir sürü kişi haksız yere işten atılıyor.
bu bildiğin (bkz: the office) değil mi? öyle anladım ben.
bu durumun teoman'ın pek de sikinde olmamasından kaynaklıdır.
banane anasını satayım. asfalt yalasınlar. en az 15 tl olması gereken zam.
beyler okumayın! noktalama işareti yok. duramadım ve hızla paragrafın sonuna çakıldım. noktalamasız tahlil olayıdır.
iki adamın nişanından, sevişmesinden sanane? seni mi kündeye getiriyorlar? seni aralarına alıp tost mu yapıyorlar? böyle şeyleri görünce hemen dinden mi çıkıyorsun? o kadar inançsız mısın?
beni ilgilendirmeyen durumdur.
çomar editi: mantalite aşağıdadır. mesaj atacak çomar, aşağıdaki görselden kendisine verilecek cevabı görebilir.
görsel
beni ilgilendirmeyen durumdur.
çomar editi: mantalite aşağıdadır. mesaj atacak çomar, aşağıdaki görselden kendisine verilecek cevabı görebilir.
görsel