Sık geçen başlıklar

7 haziran 2022 dolar kuru 1

ekşi'de gör
erdoğan faizi indirince liranın değerinin düşeceğini bilmiyor mu sizce? sizden benden iyi biliyor.

milleti faiz sebep enflasyon neticedir tezine inandığına inandırdı adam. sanki iyi bir şey yapmaya çalışıyormuş da cahillikten yanlışta ısrar ediyor diye görüyor herkes. adamın amacı zaten liranın değer kaybetmesi, ayaktakımı gördüğü halkın ezilmesi, sürünmesi. o sırada da bu yolla halktan çalınan parayı ailesine, çevresine, yandaş şirketlere aktarmak.

faizi düşürünce doların artacağını dolayısıyla enflasyonun fırlayacağını hepimizden iyi biliyor. bunu bile isteye yapıyor. hem de cahil dindar seçmenine faize karşı imajı veriyor. erdoğan bu ülkeyi, bu halkı batırması için anlaşılmış, yetiştirilmiş bir adam.