verstappen geriden başlamasa vasat boktan bir yarış olacaktı.
kim sikler orta takımların birbirini geçişini. ilk 3 zaten belliydi, vers geriden geldiği için yalandan perez le kapışıyormuş numarası yaptılar. red bull'ların ferrari, mercedes ve astonu geçmek için nerdeyse drs'e bile ihtiyacı yok o derece saçma bir hale geldi yarışlar.
hamilton 13. lükten ilk 5 e girmişte, russel bilmemnerden 4. lüğe yükselmiş, bir sürü geçiş olmuş çok güzel yarışmış. hadi lan ordan, mal fia sayesinde 10 senedir formula 1 diye birşey yok, 8 sene mercedes dominasyonu oldu, şimdi en az 4 sene de red bull dominasyonu olacak.
1. lik için çekişen 2 farklı takım yoksa bu yarışları izlemenin hiçbir heyecanı yok, boşa vakit kaybı. kim en iyi 2. takım olacak acaba veya en iyi 3. pilot kim olacak diye heyecanla kim yarış izler lan, serhan yetersizinin boşuna gazına geliyor bu yeni yetme f1 izleyicisi, bu izlediğinzi şey f1 değil.
Sık geçen başlıklar
muslumhiphopcalga 6
ekşi profilineymiş ülkede bu kadar afgan paki varken bu neyin cesaretiymiş. tam şeriatçıların istediği kafa.
ılık götlü korkak pzvenkler sizi, bu ortamda o göbeği açık giyinen kadınların 100'de biri kadar cesaretiniz yüreğiniz yok, o pakiler, afganlar size höt dese al sana göt diyecesiniz. bu kadınlar çok net olarak baskıya, bu şeriatçı, kafa kesmeye alışık ne idiğü belirsiz ortadoğulu vahşilerine sizden korkmuyoruz amk evlatları mesajı vermektedir.
ılık götlü korkak pzvenkler sizi, bu ortamda o göbeği açık giyinen kadınların 100'de biri kadar cesaretiniz yüreğiniz yok, o pakiler, afganlar size höt dese al sana göt diyecesiniz. bu kadınlar çok net olarak baskıya, bu şeriatçı, kafa kesmeye alışık ne idiğü belirsiz ortadoğulu vahşilerine sizden korkmuyoruz amk evlatları mesajı vermektedir.
bugün de şeriat gelmedi diyen yavşak o...çocukları, şeriat böyle yavaş yavaş iliklerinize işleyerek geldi, önündeki tek engel formalite icabı ortada duran anayasa ve kör topal ilerleyen adalet, hukuk sistemi.
selam verirken 2 kere düşünürdüm o derece
ne bitmez ergen fantaziniz var amk , sozlugun yarisi 31 ci asosyallerden olusuyor galiba
1.55 boyunda gobekli biyikli esmer kizlarin ruyasina girer