Sık geçen başlıklar

3 aylık kirası 3.3 milyon lira olan 3+1 daire 1

ekşi'de gör
3 aylık değil de 4 aylık olsaydı yani 4-4.5 milyon olsaydı abd'de ev alınabildiğini görünce, ülkenin ne denli zıvanadan çıktığını bir kere daha anlamış olduğum ev.

ülkemizde teknolojik aletler bile yatırım gibi değerlendiği için, bir şey diyemiyorum.
örneğin; 1.5 ay kadar önce aldığım fotoğraf makinesi 24binden 30bin tl'e çıktı. almak istediğim ama fiyatı pahalı olan diğer markanın fiyatı da artmadığı için, şimdi bunu satıp onu alacağım. şimdi 1.5 ay önce aldığım kamera benim ihtiyacımı mı gördü, yoksa yatırımım mı olmuş oldu?