hep bu ligde kalalım. sinir stres sıfır.
Sık geçen başlıklar
abanmak yasak 6
ekşi profiliiki görüşü de söyleyen var ama kimsenin şüphesi olmayan bir durum varsa o da basan oyuncu trabzonlu olsaydı o pozisyona kırmızı çıkmayacak olmasıydı.
elleriyle topu yumuşatıp arkadaşına indirdi alanyalı oyuncu, bir pozisyonun penaltı olabilmesi için daha ne lazım bilemedim.
az olmuş, chp türkiye geneli %93 alır.
onu da görmediyse zaten maksimum 9-10 yaşında olan nesildir.
tarihi istanbul'un avrupa yakasında olduğu şüphesiz bir gerçektir de, bunun huzurla alakası nedir onu pek kavrayamadım. iki yakanın da kendine göre güzellikleri vardır, anadolu yakası bir nebze daha sakindir.