sergen yalçın yıllar önce emre milli takımdayken "milli takımın beyni emre ise milli takım beyinsizdir" demiş. şu lafı ettiği kim varsa küsküyü vurdu geçti. bundan öte ayar yemiş midir? hiç sanmam.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
normal seçimde trafoya kedi girmişti
elektronik seçimde artık ne girer kim bilir
güvenmediğim uygulama
elektronik seçimde artık ne girer kim bilir
güvenmediğim uygulama
begenmeyenler ve sokakta bunlardan daha iyisini bulanlar geldigine gore, sona ermis yarismadir. bu sefer oldukca hizli oldu.
ayrica baslik acilirken dikkat edilecek hususlar, mesela yil, hangi yil katilmislar 1966 mi 2178 mi nerden bilecegiz bunu, tek elle baslik acmak boyle bir sey olsa gerek.
ayrica baslik acilirken dikkat edilecek hususlar, mesela yil, hangi yil katilmislar 1966 mi 2178 mi nerden bilecegiz bunu, tek elle baslik acmak boyle bir sey olsa gerek.
anneanne.. nene... gibi yorumlar yapanlar donup baksinlar anneannelerine nerede ne yapiyor. bu kadin bugun son albumunu cikardi, icinde muthis sarkilar var. konserinde saatlerce ayakta sarki soyluyor dans ediyor. harika klipler cekiyor vs.
ajda pekkan'i da kiskanmazsin ya.
ajda pekkan'i da kiskanmazsin ya.
saatlik $1'a calisan turko'lari dehsete dusuren olmasi gereken zamdir.
calis turko calis, daha ebu bekkir siddik bebegin mevlidi, elifcan ayasofya bebegin babyshoweri, pelikan yalisinda night safari ve tika nijeryada 31 kat fazla maliyete toplu sunnet toreni var. calis turko calis.
calis turko calis, daha ebu bekkir siddik bebegin mevlidi, elifcan ayasofya bebegin babyshoweri, pelikan yalisinda night safari ve tika nijeryada 31 kat fazla maliyete toplu sunnet toreni var. calis turko calis.
inim inim gelmiş olmasın?
kemal kılıçdaroğlu vitesi büyütmüştür. hepimizin beklediği muhalefet liderliğini göğüslemeye başlamıştır. helal olsundur.
(bkz: seni cumhurbaşkanı yapacağız demokrat dedem)
(bkz: seni cumhurbaşkanı yapacağız demokrat dedem)
hani gerçek islam bunlar değildi?
demek ki bunlarmış.
demek ki bunlarmış.
bir ingiliz olsam totalde bir kilo baklavaya 600 pound verene kadar o paraya first class uçak bileti + divan gaziantep'de iki gece konaklama satın alır; hem gelir yerinde yer hem de haftasonu gezisi yapar siktir olur evime geri dönerdim.
sayın cumhurbaşkanımız önderliğinde ve cumhurbaşkanlığı himayelerinde gerçekleşek kuyruklardır. 1 depo ortalama 60 litre desek halk 1 sefere mahsus 24-25 tl kadar az ödeyeceği için benzincilerde kuyruk oluşturacak hale gelmiştir.
video - video 2 - video 3 - video 4
görsel - görsel - görsel - görsel - görsel -görsel - görsel - görsel
mikrofonu ak seçmene uzatıyoruz...
edit: başlığı açınca benim de canım çekti. sigara almaya çıkmışken doldurdum geldim.*
edit 2: yine birilerinin kalbi kırılmış. seri eksileniyorum.* implant fiyatları yazmışım adam üşenmemiş onu bile eksilemiş. komiksiniz çomiler.
video - video 2 - video 3 - video 4
görsel - görsel - görsel - görsel - görsel -görsel - görsel - görsel
mikrofonu ak seçmene uzatıyoruz...
edit: başlığı açınca benim de canım çekti. sigara almaya çıkmışken doldurdum geldim.*
edit 2: yine birilerinin kalbi kırılmış. seri eksileniyorum.* implant fiyatları yazmışım adam üşenmemiş onu bile eksilemiş. komiksiniz çomiler.
adi köpek basın. bir tane döviz ile ilgili haber yok. ara ara altını haber yapıyorlar. onu da küresel problemlere bağlıyorlarlar.
bu insanlar bu kadar mı kansız olur ya. 9,20’ yi geçti. kötü anlamda tarih yazılıyor şu an.
bu insanlar bu kadar mı kansız olur ya. 9,20’ yi geçti. kötü anlamda tarih yazılıyor şu an.
yurtdışında sorunu çözmeye gerek duyulmayan durumdur; sayısal zekası yoksa, sözele yönlendirilir. bu kadar basit.
bunu anlamak bizim için biraz zaman alabilir.
bunu anlamak bizim için biraz zaman alabilir.
türkiyenin sorunu asgari ücretin tutarından çok, asgari ücret alan çalışan miktarının çokluğudur. gelişmiş ülkelerde hiçbir vasıf ve eğitim gerekmeyen işlere verilen asgari ücret, türkiye'de çalışanların neredeyse yarısına veriliyor.
her gün birkaç tane isyan edecek olay oluyor s.ktiğimin memleketindr. çok uzak değildir bence bir kıvılcım çıkacak, biri "sikerim sizin ananızı" diyip ilk kurşunu sıkacak bir şekilde, ortalık karışacak gibi geliyor artık.
abiniz, ablanız, kardeşiniz ile iyi geçinin onların çocuklarından kalan bebek arabalarına çökün.
içinde küfür dahi edilmedi.
ateistlerin böyle bir çabası yoktur. ateistlerin tek çabası, bu tip iddialarda bulunup da inandığı şeyi başkalarının gözeneklerine inatla sokmak isteyenlere nah çekmektir.
ayrıca ateistlerin çoğalmak için hiçbir şey yapmasına gerek yok. 21. yüzyılda orta çağ dinlerine inanan hödükler gittikçe azalacak. kim ne yaparsa yapsın orta çağ dinleri yerlerini kendilerinden daha yeni cehaletlere bırakacak. biraz düşünce yetisi olanlar da ateist olmaya devam edecek. söylediğim gibi, (bkz: #28023052).
ayrıca ateistlerin çoğalmak için hiçbir şey yapmasına gerek yok. 21. yüzyılda orta çağ dinlerine inanan hödükler gittikçe azalacak. kim ne yaparsa yapsın orta çağ dinleri yerlerini kendilerinden daha yeni cehaletlere bırakacak. biraz düşünce yetisi olanlar da ateist olmaya devam edecek. söylediğim gibi, (bkz: #28023052).
"biz şu anda yokluk nedir bilmiyoruz, sadece fiyat pahalılığını biliyoruz."
fiyat pahalli oldugu icin yoklugu bilen insanlar yokmus türkiye'de. ben tatmin oldum.
ak parti'ye oy verenlerin hak ettigi gibi yasamasi gerektigini söyleyen yazi. zengin bir ak parti'li iseniz sizin icin problem yok, fakir bir ak parti'li iseniz sizin icin yapilabilecek bir sey yok.
fiyat pahalli oldugu icin yoklugu bilen insanlar yokmus türkiye'de. ben tatmin oldum.
ak parti'ye oy verenlerin hak ettigi gibi yasamasi gerektigini söyleyen yazi. zengin bir ak parti'li iseniz sizin icin problem yok, fakir bir ak parti'li iseniz sizin icin yapilabilecek bir sey yok.
hatırlıyorum dayımlar falan izlerdi bu lanet kanalı. ergenekon davaları dönemiydi, fetö elebaşı gülen'in yeğeni şu o.ç spiker haber bültenlerinde çıkar "ordu içindeki hainlerin planı deşifre edildi, f-16 kaldırıp camileri bombalayacaklardı, bülent arınç'a suikast düzenleyeceklerdi, askeri araçlar depolarda çürümeye terk ediliyor pkk'ya karşı kullanılmıyor" haberlerini sunardı. her haber bülteni istisnasız önceki gün 17 iq'lu senarist, yönetmen ve oyuncular tarafından hazırlanan büyük resim görmeli bir dizinin sahnesi işlenerek bitirilirdi. yanlış hatırlamıyorsam tek türkiye diye bir dizi vardı burada. bu dizide karanlık bir odada bir masanın etrafında toplanmış yüzleri görünmeyen dış güçlerin "türkiye'ye şöyle kötülük yapacağız, böyle dış mihraklık yapacağız nihahahaha" dedikleri bir sahne olurdu. haber bülteninde bahsi geçen ağlak o.ç "sevgili seyirciler tek türkiye dün gece yine tüm türkiye'yi ekranlara kilitleyerek nefes kesti. dış güçlerin hain planları tek türkiye'de bakın nasıl işlenerek deşifre edildi" diyerek haberi anons ettikten sonra iq eksilten o dış güç sahneleri yayınlanırdı. yüce türk ordusu hiçbir zaman cami bombalamadı ama allah'ın adını kullanarak yapmadıkları kötülük kalmayan bu teröristler yıllar sonra f-16 ile milleti bombaladı.
gayet güzel düşer.
daha çok değil 6-7 ay öncesi naci ağbal döneminde sadece merkez bankasına müdahalenin azaltılmasıyla bile dolar 7 lere kadar inmişti unutmayın..
sorun tamamen düşük faiz inadından vazgeçmeyen bir cbaşkanının başımızda olması
bence düşük faiz olayındaki hatayı kendisi bile anladı ama sırf inat ve karizmayı çizdirmemek adına bu ısrarında devam ediyor. allah sonumuzu hayretsin.
daha çok değil 6-7 ay öncesi naci ağbal döneminde sadece merkez bankasına müdahalenin azaltılmasıyla bile dolar 7 lere kadar inmişti unutmayın..
sorun tamamen düşük faiz inadından vazgeçmeyen bir cbaşkanının başımızda olması
bence düşük faiz olayındaki hatayı kendisi bile anladı ama sırf inat ve karizmayı çizdirmemek adına bu ısrarında devam ediyor. allah sonumuzu hayretsin.
kardeşim tamam haftalardır iyi çıkıyorsun hoş çıkıyorsun da,
bu altcoinler size ne etti?
yerin dibindeler yeter bi hareketlenme görelim.
biz bitcoin yatırımcısı değiliz altcoin yatırımcısıyız. alooo?
altcoinler hareket etmedikçe beni artık alakadar etmeyen coin, kendisi çıksa altlar düşüyor, düşse düşüyor, yatay matay hikaye. sikezeyim yapacağınız işi artık.
bu altcoinler size ne etti?
yerin dibindeler yeter bi hareketlenme görelim.
biz bitcoin yatırımcısı değiliz altcoin yatırımcısıyız. alooo?
altcoinler hareket etmedikçe beni artık alakadar etmeyen coin, kendisi çıksa altlar düşüyor, düşse düşüyor, yatay matay hikaye. sikezeyim yapacağınız işi artık.
somer şef, dokunulmazlık oyununda dilara'nın birinci çıkan tabağını överken çok iyi yapmışsın anlamında "üzerindeki karidesle de resmen tüy dikmişin" ifadesini kullandı. tüy dikmek aslında kötü bir işi daha da kötüleştirmek anlamına geliyor. ama somer şef bu deyimi iyi bir şeyi daha iyileştirmek anlamında kullanıyor. dilimizin doğru şekilde kullanılmasını geçtim, bir yemeği tüy dikmişin diye övmek de nedir, allah aşkına. yemekten tiksindirir insanı. bir de "dikmişin" şeklinde bir ifade kullanıyor ki, evlere şenlik!
yüzde hesabında zorlanıyorsanız sayıların yerlerini değiştirip, tekrar deneyin.
50’nin %18’i ?
18’in %50’si ? cevap: 9
50’nin %18’i ?
18’in %50’si ? cevap: 9
tercihtir, imkandır vs. kimseye bir şey demek düşmez.
ama,
bir de bunun, lafa gelince "ben de çalışıyorum!" diyen ama kredileri, harcamaları erkeğe yükleyen, bir köşede sinsice parasını biriktiren ve çaktırmadan da koca parası yiyen modelleri var.
utanmadan, bir de boşanma zamanı, avukatları ile hesap sorarlar "bunca para nereye gitti?" diye. sonra önlerine, gizlice birikim yaptıkları banka hesapları konunca kem küm ederler.
zihniyet ve niyet dürüst olduktan sonra sorun görmediğim kadındır.
ama,
bir de bunun, lafa gelince "ben de çalışıyorum!" diyen ama kredileri, harcamaları erkeğe yükleyen, bir köşede sinsice parasını biriktiren ve çaktırmadan da koca parası yiyen modelleri var.
utanmadan, bir de boşanma zamanı, avukatları ile hesap sorarlar "bunca para nereye gitti?" diye. sonra önlerine, gizlice birikim yaptıkları banka hesapları konunca kem küm ederler.
zihniyet ve niyet dürüst olduktan sonra sorun görmediğim kadındır.
adamı bıçaklayıp "suçsuzum, haksız yere yattım."demek de güzel savunma gerçekten.
suçlu olmak için ne gerekiyor mesela. kafasını koparmak mı?
suçlu olmak için ne gerekiyor mesela. kafasını koparmak mı?
ne şanslıyız ki bu oyunu, oynanması gereken zamanda oynadık ve adeta yaşadık. bugün girilen her bir entryi büyük tebessümle okudum, mutlu oldum, sevinçli bir hüzün kapladı içimi. şu oyunun muhabbetini arkadaşlarla ne zaman çevirsek herkesin gözü parlıyor. ben başka hiç bir oyunda böyle bir his kimsede görmedim.
ama bu oyunun tekrar çıkmasını istemem, çünkü biliyorum ki bizi böyle mutlu eden şey salt ultima değil, bu oyunu oynarkenki ortam, o dönemki hayatımız. şimdi aynısı olmayacak ve o büyü bozulacak. bazı şeyler o şekilde kalmalı bence.
ama bu oyunun tekrar çıkmasını istemem, çünkü biliyorum ki bizi böyle mutlu eden şey salt ultima değil, bu oyunu oynarkenki ortam, o dönemki hayatımız. şimdi aynısı olmayacak ve o büyü bozulacak. bazı şeyler o şekilde kalmalı bence.
tüm entry’leri okudum ve eleştiri yapan kardeşlere laflar hazırladım şöyle ki:
-evet, kadın olduğunu belli etmek isteyen olabilir, şevval şahin’in de dediği gibi so what?
-fiyatlar abartı değildir, almadığınız bir hizmet hususunda yorum yapmanız yersizdir. misal ben berber fiyatlarını bilmiyorum, dolayısıyla benchmark da yapamam.
-tekrar söylüyorum, fiyatlar abartı değil. semt, kullanılan hizmet , malzeme vs. pek çok parametre var. misal, röfle çok zahmetli ve ustalık isteyen bir işlemdir. senede bir kere de yaptırırsınız, iki kere de. ama pahalıdır, bu iş 80’lerde de böyleydi, şimdi de böyle.
-o parayla git hayır yap demek terbiyesizliğin daniskasıdır. insanlara parasını nasıl harcayacağını, hayatını nasıl yaşayacağını dikte edemezsiniz. ben de telefona, ne bileyim maç biletine, play station’a verilen paraya acıyorum ama kimseye ahkam kesmiyorum. yani kesmiş oldum şimdi, o ayrı.
-bana göre futbol ve siyaset tartışması yapılan başlıklar son derece boş ama gidip de “yeaaaa kafka okuyun” demiyorum, yazarı ve başlıkları engelliyorum. siz de yapın, pişman olmazsınız.
serzenişim bu kadar. herkesi seda sayan styla öperim.
-evet, kadın olduğunu belli etmek isteyen olabilir, şevval şahin’in de dediği gibi so what?
-fiyatlar abartı değildir, almadığınız bir hizmet hususunda yorum yapmanız yersizdir. misal ben berber fiyatlarını bilmiyorum, dolayısıyla benchmark da yapamam.
-tekrar söylüyorum, fiyatlar abartı değil. semt, kullanılan hizmet , malzeme vs. pek çok parametre var. misal, röfle çok zahmetli ve ustalık isteyen bir işlemdir. senede bir kere de yaptırırsınız, iki kere de. ama pahalıdır, bu iş 80’lerde de böyleydi, şimdi de böyle.
-o parayla git hayır yap demek terbiyesizliğin daniskasıdır. insanlara parasını nasıl harcayacağını, hayatını nasıl yaşayacağını dikte edemezsiniz. ben de telefona, ne bileyim maç biletine, play station’a verilen paraya acıyorum ama kimseye ahkam kesmiyorum. yani kesmiş oldum şimdi, o ayrı.
-bana göre futbol ve siyaset tartışması yapılan başlıklar son derece boş ama gidip de “yeaaaa kafka okuyun” demiyorum, yazarı ve başlıkları engelliyorum. siz de yapın, pişman olmazsınız.
serzenişim bu kadar. herkesi seda sayan styla öperim.
ben hayatımda bir defa basit bir yerden düştüğüm için kontrol amaçlı girdim. içine ilk girdiğimde inşallah uzun sürerde biraz uyurum demiştim. daha sonra aletin çalışma prensibi ve seslerin nereden geldiği, daha sonra aletin markası, markanın büyüklüğü, sağlık sektörünün ilerleme kaydetmesi, nasıl aklına gelmiş böyle bi cihaz amuğagoyim fikri, erdoğan olmasa bu cihaz olur muydu diyen angutların sorularıyla kendimce dalga geçme ve kapanış. zevkliydi yani bir daha olsa bir daha girerim.
gerçekten tehlikelidir. gece hikaye tamamen değişiyor. romantizm oynayan arkadaşları kenara alalım, gece azrail yan koltukta oturuyor. açıkçası gündüz 2x olan dikkatim gece 5x'e kadar çıkıyor. arada uzunları açıp yolun devamı nasıl gidiyor, bir şey var mı kontrolü, şu ilerdeki tır uyuyor mu geçerken bi aydınlatalımı, buralar tenha iyisi mi yavaş gidelim belki hayvan çıkar endişesi ile yol tamamen kontrolcülüğe dönüşür. karşıdan uzunları açık olan o elini kolunu silkelediğim şahıslar bir adım öne çıksa iyi eder.
zordur, çok zorda kalmadıkça da yapılmaması en makul olanıdır. yol üstü yerleşim bölgesinden geçerken sarhoş sürücü denk gelir mi endişesi, hız sevdalısı bmwci tayfa ya da traktörle solda 20-30'la gidenler buna cabasıdır. gündüz yolu iyidir efenim. gözün gördüğüne yol senindir, tabelaya uy, yolun kuralına tabii ol kâfidir.
zordur, çok zorda kalmadıkça da yapılmaması en makul olanıdır. yol üstü yerleşim bölgesinden geçerken sarhoş sürücü denk gelir mi endişesi, hız sevdalısı bmwci tayfa ya da traktörle solda 20-30'la gidenler buna cabasıdır. gündüz yolu iyidir efenim. gözün gördüğüne yol senindir, tabelaya uy, yolun kuralına tabii ol kâfidir.
20 yıl önce böylemiydi giderdik hastaneye paşa paşa sıramızı bir umut beklerdik. o gün muayene olur çıkardık. teknoloji gelişmemişti gayet normal. şimdi 20 gün randevu yok diyorlar. sağlık sistemi çöktü sanırım ülkede. yapı yapmak önemli değil kimse anlatamadı. içini doldurmak önemli. gidiyor hepsi doktorların yazık. bir doktorun yetişmesi 26-27 sene.
"28 şubat döneminde kapısına kilit vurulmaya çalışılan imam hatip okulları, ülkemizin en çok tecih edilen okulları arasında yer alıyor."
hamd olsun yalancıyı ölene kadar silkmiyorlar.
"1950'de millet ölüsünü yıkayacak, namazını kıldıracak kimseyi bulamıyordu. merhum menderes'in ilk icraatı ezanı muhammedi'nin aslı gibi okunmasıdır."
(bkz: menderesin dansözleri)bu arada kutsallaştırdığınız menderes tek eşli değildir,kapatmaları,metresleri vardır....ha bir de bizim gerizekalıların islamiyeti dini zaten ezandan ibaret dahi değildir. bir kere açıp da anlayarak kutsal kitaplarını okumamışlardır. bir tanesinin lokmasına haram değmemişliği yok gibi birşeydir. sorsan müslüman yersen müslüman, aklı üç kağıtta, eli haramda gözü de başkasının karısında kızında ama derdi ezan.
"kendi evlatlarım dahil imam hatip mezunları üniversite hayallerini kendi ülkelerinde 13 yıl erteledi."
erteledikleri için ayakkabı kutusuyla kaçırmışlardır kutsalı,yoksa siki dahada tutmuştu millet diyememek
"katsayı uygulamasını kaldırıp 4+4+4 uygulamasını başlatarak imam hatiplerin fetret devrini biz bitirdik."
sadece ekonominin değiil eğitimin de amına biz koyduk biiiizz he heeeyt.
"öğrenci sayıları, göreve geldiğimizde 600 binden 64 binlere kadar düşen bu okullarımızda (ihl) okuyan evlatlarımızın sayısı bugün 1 milyon 415 bine ulaştı."
nitelik vs nicelik bunu siyasal islamcılar zaten bilmez de anlamaz da.
hamd olsun yalancıyı ölene kadar silkmiyorlar.
"1950'de millet ölüsünü yıkayacak, namazını kıldıracak kimseyi bulamıyordu. merhum menderes'in ilk icraatı ezanı muhammedi'nin aslı gibi okunmasıdır."
(bkz: menderesin dansözleri)bu arada kutsallaştırdığınız menderes tek eşli değildir,kapatmaları,metresleri vardır....ha bir de bizim gerizekalıların islamiyeti dini zaten ezandan ibaret dahi değildir. bir kere açıp da anlayarak kutsal kitaplarını okumamışlardır. bir tanesinin lokmasına haram değmemişliği yok gibi birşeydir. sorsan müslüman yersen müslüman, aklı üç kağıtta, eli haramda gözü de başkasının karısında kızında ama derdi ezan.
"kendi evlatlarım dahil imam hatip mezunları üniversite hayallerini kendi ülkelerinde 13 yıl erteledi."
erteledikleri için ayakkabı kutusuyla kaçırmışlardır kutsalı,yoksa siki dahada tutmuştu millet diyememek
"katsayı uygulamasını kaldırıp 4+4+4 uygulamasını başlatarak imam hatiplerin fetret devrini biz bitirdik."
sadece ekonominin değiil eğitimin de amına biz koyduk biiiizz he heeeyt.
"öğrenci sayıları, göreve geldiğimizde 600 binden 64 binlere kadar düşen bu okullarımızda (ihl) okuyan evlatlarımızın sayısı bugün 1 milyon 415 bine ulaştı."
nitelik vs nicelik bunu siyasal islamcılar zaten bilmez de anlamaz da.
bu dersi veren hocadan herkes cekinirdi bizim bolumde. herif ters, huysuz, deli gibi bir sey. kafasi degisik calisiyor, karadenizli.
neyse, cok kar yagdigi bir donemde kampusun yokusundan otubusler cikamadigi icin derslere katilim olmamisti. sinava kadar da yetistirmesi gereken konular var, tutturdu ek ders yapacagiz diye. persembe gunleri aksam bu dersler yapilacak, itirazi olan var mi dedi.
250 kisi falaniz dersi alan, inci gibi dokmus herkesi. mezun olacak adam da aliyor yani dersi. kimseden ses cikmadi. benim ilk senem, en kotu seneye de alirim dedim ve ayaga kalktim; ben gelemem dedim.
sebebi ozel degilse bilelim dedi. kurtlar vadisi var, aksatmam soz konusu degil dedim. ilk 97 bolum donemi ve daha suleyman cakir'in olmedigi bolumler.
o zaman persembe yapmayacagiz dedi. ders bitti herkeste sen boku yedin bakisi.
dersi ilk alisinda gecen ender adamlardan biri olarak tarihe gectim.
neyse, cok kar yagdigi bir donemde kampusun yokusundan otubusler cikamadigi icin derslere katilim olmamisti. sinava kadar da yetistirmesi gereken konular var, tutturdu ek ders yapacagiz diye. persembe gunleri aksam bu dersler yapilacak, itirazi olan var mi dedi.
250 kisi falaniz dersi alan, inci gibi dokmus herkesi. mezun olacak adam da aliyor yani dersi. kimseden ses cikmadi. benim ilk senem, en kotu seneye de alirim dedim ve ayaga kalktim; ben gelemem dedim.
sebebi ozel degilse bilelim dedi. kurtlar vadisi var, aksatmam soz konusu degil dedim. ilk 97 bolum donemi ve daha suleyman cakir'in olmedigi bolumler.
o zaman persembe yapmayacagiz dedi. ders bitti herkeste sen boku yedin bakisi.
dersi ilk alisinda gecen ender adamlardan biri olarak tarihe gectim.
pardon hariç diğerleri kurgudur, gerçek olmadığını bilirsin. ancak pardon gerçektir yaşanmıştır, ilerde de yaşanabilir, hayatın bir kesitidir.
hatanın sebebi çoğunlukla işlemci veya donanım yetersizliği ile ilgili değildir. win 11in anakartta bulunan bir güvenlik çipini şart koşmasındandır. aslında çoğumuzda bu çip var olmasa bile virtual türü var, onu açmanız yeterli.
bkz. ha buraya
edit: link bok gibi auto translatemiş. başlığı googleda arayın çıkar çözümü.
ozgurluk kafamizda mesaj atmış, ama kendisi mesaj alımını kapatmış: çipi olup desteklenmeyen de varmış. vardır tabi
edit 2: ozgurluk kafamizda mesaj alımını açmış. ama ben yine de cevap yazmicam. hıh.
bkz. ha buraya
edit: link bok gibi auto translatemiş. başlığı googleda arayın çıkar çözümü.
ozgurluk kafamizda mesaj atmış, ama kendisi mesaj alımını kapatmış: çipi olup desteklenmeyen de varmış. vardır tabi
edit 2: ozgurluk kafamizda mesaj alımını açmış. ama ben yine de cevap yazmicam. hıh.
bir sürü şeyi kaybettim de en çok koyan gülüşümü kaybetmem oldu. güzel gülüyodum oğlum ben, içten gülüyordum. şimdi yalandan sırıtıyorum arada. yorucu bu. çok yorucu.
sen kitabı internet, televizyon, bilgisayar, cep telefonu işlevsizken okunacak bir şey gibi görüyorsan, zaten okuma kardeşim. okuma oranı düşermiş. öyle oran düşsün zaten.
elias'ın borc ödeme anında yaptığı konuma bile bir film olsa oscar getirirdi. dedirten 10 numara dizidir.
s3e10
--- spoiler ---
- ıt's just me, officer
- elias. what do you want? quinn and ı are busted. hr is dead. nothing else to do
but rub my face in it.
- that's not really my style.
- then why the hell are you here?
- well, there remains a debt.
civilization rests on the principle that we treat our criminals better than they treated their victims,
that we not stoop to their level. but you and ı are outliers.
we're not really a part of civilization. we're something... older.
which means, of course, that we can do the things that civilized people can't.
ı offered to kill you for detective carter many times, and she always said no. she was civilized
to the very end. ı don't think she liked me. but ı liked her very much.
you killed her.
so now ı consider it my responsibility to fix the particular problem
that is you, officer simmons.
- you really think you're
going to be the one to kill me?
- no!, no, my friend
is going to kill you. ı'm just going to watch.
--- spoiler ---
s3e10
--- spoiler ---
- ıt's just me, officer
- elias. what do you want? quinn and ı are busted. hr is dead. nothing else to do
but rub my face in it.
- that's not really my style.
- then why the hell are you here?
- well, there remains a debt.
civilization rests on the principle that we treat our criminals better than they treated their victims,
that we not stoop to their level. but you and ı are outliers.
we're not really a part of civilization. we're something... older.
which means, of course, that we can do the things that civilized people can't.
ı offered to kill you for detective carter many times, and she always said no. she was civilized
to the very end. ı don't think she liked me. but ı liked her very much.
you killed her.
so now ı consider it my responsibility to fix the particular problem
that is you, officer simmons.
- you really think you're
going to be the one to kill me?
- no!, no, my friend
is going to kill you. ı'm just going to watch.
--- spoiler ---
ben 40 yaşında adamım. bu ülkede krizler gördüm, zor zamanlar da oldu ama 17-18 yasinda çocukların dolar kuru hesaplandığına, gelecek kaygıları güttüğüne, yol parası ile yemek parası arasında seçim yapmak zorunda olduğuna ilk defa şahit oluyorum. çocuklar artık simit ayran bile yiyemeyecek hale getirilmişler.
edit: bir yazar arkadaş ikaz etti. fiili gelmişler yerine getirilmişler olarak değiştirdim. böylesi daha doğru çünkü.
edit: bir yazar arkadaş ikaz etti. fiili gelmişler yerine getirilmişler olarak değiştirdim. böylesi daha doğru çünkü.
dünya devi marka kapatıp kaçıyor adam ki ve de derdinde böyle de insanlar var iste naparsın.
tanım: oyna devam gelişmekte olamayan ülkenin sorunları
tanım: oyna devam gelişmekte olamayan ülkenin sorunları
koskoca bjk hocasıyken dandik bitcoin reklamlarına çıkıp şaklabanlık yapan bu tip nsakala ve welinton'dan maç başı prim mi alıyor acaba? araştırılması lazım.
olm hilal kaplan, nagehan alçı gibi kalemşörlerin her yazıp söylediğini buraya getirip kirletmeyin şu sözlüğü.
bu insanların misyonu belli işte. ne diyecek? "evet türkiye'de hayat çok pahalılaştı. insanlar enflasyon altında eziliyor" diyecek hali yok herhalde. geveleyecek bir şeyler bulup gemiyi kurtarmaya çalışıyorlar işte.
bu insanların misyonu belli işte. ne diyecek? "evet türkiye'de hayat çok pahalılaştı. insanlar enflasyon altında eziliyor" diyecek hali yok herhalde. geveleyecek bir şeyler bulup gemiyi kurtarmaya çalışıyorlar işte.
nergis'tir.
gelse de ilkbahar alsam bir kucak dolusu koklasam hatta mümkün olsa da saklasam..
(bkz: orgazmik kokular)
gelse de ilkbahar alsam bir kucak dolusu koklasam hatta mümkün olsa da saklasam..
(bkz: orgazmik kokular)
25 yıldır aralıksız elektronik müzik dinlerim. ancak bu liste benim adıma tırttır. boris brejcha'nın ilk 10'da olmaması büyük saçmalık. garrix, dimitri vegas, aoki hepsi birbirinin muadili adamlar. adam beyer bile bunların yanında bence kraldır. 3 türk arkadaşı ise tebrik ederim.
ekonomi bozulunca yapılan hareketlerden birisi. millet arabasına gaz alamıyor bunlar milletin gazını almak için operasyon yapmaya hazırlanıyor.
olum bu adamın alakası yok ki dolarla kurla falan, niye buna sordunuz aq
güzel bir götü varsa vicdan yerine mahmut da yazabilir.