manuş baba kim? reynmen yazmış bilmiyorum. tuğçe kandemir fikrim yok. sanırım sivas yöresinin halk şarkıcıları. bizim milletimiz neden böyle valla üzülüyorum. ne kadar boş insanları dinliyorlar.
Sık geçen başlıklar
can simidini caya batirdim 14
ekşi profili20 yıl önce böylemiydi giderdik hastaneye paşa paşa sıramızı bir umut beklerdik. o gün muayene olur çıkardık. teknoloji gelişmemişti gayet normal. şimdi 20 gün randevu yok diyorlar. sağlık sistemi çöktü sanırım ülkede. yapı yapmak önemli değil kimse anlatamadı. içini doldurmak önemli. gidiyor hepsi doktorların yazık. bir doktorun yetişmesi 26-27 sene.
parasız insanların ortak derdi.
üniversite sınavında ilk 200 e girmiştim. tıp yazsaydım türkiye’ de kalacaktım, boğaziçi genetik okudum. londra’ da yaşıyorum, şehrin içinde parklarda yuvarlanıyoruz. tıp okusaydım kekonun biri hastanede bıçağı çekerdi. gerek yok.
binali yıldırım "başbakanlık tarafından tahsis edilen makam aracını kullanıyor" iddialarına yanıt: ben 15 temmuz darbesini yaşamış bir başbakanım; bu konuların gündeme getirilmesini kınıyorum.
bizde vatandaş olarak 15 temmuz yaşadık vergi, ötv almayın da dostluğumuz pekişsin.
link
bizde vatandaş olarak 15 temmuz yaşadık vergi, ötv almayın da dostluğumuz pekişsin.
link
türkiye’ de rejim değiştiğinin farkında olmayanlar var heralde. meclis görüntüde vardır artık çok bir işlevi kalmamıştır. herkesin yerine düşünebilen cumhurbaşkanı vardır. bir khk ile hemen yasa çıkıyor.
sen 30 dan sonrasını görmemişsin. diyerek katılıyorum.
zenginler fakirlere tanrıdan başka bir şey bırakmadılar. (nietzsche)
şu anki iktidar dinci gibi görünse de dinsizliğin yaygınlaşmasındaki rolü inanılmaz derece büyük.
zaten bu dinsizliği başka şekilde yayamazlardı, dinci gibi görünüp alttan alttan milleti dinsizliğe sevk ettiler.
he kötümü oldu hayır gayet iyi oldu. 4 sene önce bunları kafamda harmanlayıp umreye dahi giden biri olarak söylüyorum din olayını bırakmamı sağladılar.
benim gibi onbinler var. söyleyemiyor tabi mahalle baskısından. ama ileride dinsizlik öyle bir hal alacak ki. müslümanım demekten korkar hale gelecek, böyle giderse buda olacak.
zaten bu dinsizliği başka şekilde yayamazlardı, dinci gibi görünüp alttan alttan milleti dinsizliğe sevk ettiler.
he kötümü oldu hayır gayet iyi oldu. 4 sene önce bunları kafamda harmanlayıp umreye dahi giden biri olarak söylüyorum din olayını bırakmamı sağladılar.
benim gibi onbinler var. söyleyemiyor tabi mahalle baskısından. ama ileride dinsizlik öyle bir hal alacak ki. müslümanım demekten korkar hale gelecek, böyle giderse buda olacak.
85.000 tl para verip debriyaja basmak!
neden cia başkanı ile görüşüldükten sonra onaylandı? sorusu akıllara gelmektedir.
soyu belli olsa ne olur olmasa ne olur.
soyu belli olan osmanlı tarafından 4 avrupa ülkesine teslim edilen vatanımızı kurtarmış, soyuna bakmam. zekasına dehasına bakarım.
soyu belli olan osmanlı tarafından 4 avrupa ülkesine teslim edilen vatanımızı kurtarmış, soyuna bakmam. zekasına dehasına bakarım.
(bkz: kahrol düşman al sana bomba)
alakası yoktur. kasacı kızın yakasında isim soyisminden hemen elindeki telefondan facebooka girip bakıp kızın manitası olduğunu gören suser, bir kac hafta sonra ayyyy kız benim önerilenler listemde kartıma bakmış bla bla.. sie.