Sık geçen başlıklar

ultima online 1

ekşi'de gör
ne şanslıyız ki bu oyunu, oynanması gereken zamanda oynadık ve adeta yaşadık. bugün girilen her bir entryi büyük tebessümle okudum, mutlu oldum, sevinçli bir hüzün kapladı içimi. şu oyunun muhabbetini arkadaşlarla ne zaman çevirsek herkesin gözü parlıyor. ben başka hiç bir oyunda böyle bir his kimsede görmedim.
ama bu oyunun tekrar çıkmasını istemem, çünkü biliyorum ki bizi böyle mutlu eden şey salt ultima değil, bu oyunu oynarkenki ortam, o dönemki hayatımız. şimdi aynısı olmayacak ve o büyü bozulacak. bazı şeyler o şekilde kalmalı bence.