ben 40 yaşında adamım. bu ülkede krizler gördüm, zor zamanlar da oldu ama 17-18 yasinda çocukların dolar kuru hesaplandığına, gelecek kaygıları güttüğüne, yol parası ile yemek parası arasında seçim yapmak zorunda olduğuna ilk defa şahit oluyorum. çocuklar artık simit ayran bile yiyemeyecek hale getirilmişler.
edit: bir yazar arkadaş ikaz etti. fiili gelmişler yerine getirilmişler olarak değiştirdim. böylesi daha doğru çünkü.
16.10.2021 · 42. sıra
nickin ne yabanci
15.10.2021 00:21 ~ 13:45