ön edit: utanmadan bu anlayışı savunanlar var. bu mantığa göre “mustafa kemal atatürk islam karşıtı” diyen dinciyle hemfikir oluyorsunuz; zira biz islam hukuku falan kullanmıyoruz, medeni dünyanın hukukunu kullanıyoruz. islam adı altında arap alfabesini de kullanmıyoruz, avrupalıların alfabesini kullanıyoruz. bir insan nasıl hem atatürkçü olur hem de bu rezil açıklamayı yapar? türkiye nüfusunun çoğunluğu şeriatçı mı? müslümanım diyenler şeriatçı mı? siz de güce ulaşmak için dinciliği kullanmaya çalışıyorsunuz, ülkenin fabrika ayarlarına dinamit yerleştiriyorsunuz!
şeriat eşittir islam dinidir şeklinde olan utanç verici bir açıklama. dün sivas’ta merak akşener şunları söylemiş:
“her seçimde sivas’ta ne yapılıyor? ‘bize oy ver’ diyorlar size. ‘karşı taraf terörist…’ öbür taraf da diyor ki; ‘bize oy ver, onlar şeriatçı…’ şimdi bir taraf teröristin manasını bilmiyor. altını boşalttı, hafifletti terörist kavramını. öbürü de şeriat eşittir islam dini olduğunu bilmiyor. iki cahil anlayış arasında çırak çıkan sivaslı”
https://www.cumhuriyet.com.tr/…&utm_source=anasayfa
edit: iyi parti’den istifa eden ibb meclis üyesi ibrahim özkan’dan akşener’e şu cevabı vermiş:
“islam şeriat değildir. islam şeriat olsaydı kadın genel başkan olmazdı.. hele hele başı açık hiç olmazdı.. mesela erkeklerin içinde konuşamazdı… o yüzden yaşasın cumhuriyet…. cumanız hayır olsun.”
Sık geçen başlıklar
insan donuna girmis telli turna 111
ekşi profiliyahu böyle mizah mı olur; mizah eleştirir, mizah yanlış noktaya parmak basar, mizah düşündürür…
adamlar resmen “1984’deki big brother” gibi bir portre çizip belediye başkanı adayını övmüş. yahu bu kadar da çıkar uğruna kula kulluk edilir mi? hiç mi biriniz “biz ne yapıyoruz” demiyorsunuz? vallahi pes!
mizah anlamına gelmeyen çizgiler bütünü. görsel demek daha mantıklı.
adamlar resmen “1984’deki big brother” gibi bir portre çizip belediye başkanı adayını övmüş. yahu bu kadar da çıkar uğruna kula kulluk edilir mi? hiç mi biriniz “biz ne yapıyoruz” demiyorsunuz? vallahi pes!
mizah anlamına gelmeyen çizgiler bütünü. görsel demek daha mantıklı.
sanki hindistan’ın bir bölgesindeymiş gibi görünen istanbul’un tarihi eserlerini ekrem imamoğlu’nun tertemiz bir hale getirmesi olayı.
teşekkürler imamoğlu.
https://www.instagram.com/…-/?igsh=zwi2yzezymmxyg==
teşekkürler imamoğlu.
https://www.instagram.com/…-/?igsh=zwi2yzezymmxyg==
“ne halktan ne de kulüplerden doğru dürüst bir tepki gelmedi.
buraya kadar herkes hemfikir herhalde.”
hayır, değiliz. gayet de tepkiler verildi:
https://amp.onedio.com/…ddialarina-tepkiler-1177907
https://bizimtv.com.tr/…galatasaraydan-geldi-95863h
dolandırıcılığı marifet sayan, büyük olasılıkla akp’li olan bir yazarın yalan ifadelerini içeren başlık. atatürk’ün basılı olduğu tişörtü yasaklayan suudi arabistan yetkililerine tepki göstermeyi “şımarıklık” olarak nitelendirmiştir.
şark kurnazlığı, insanları dolandırmakla övünmek, para için değerlerini ayak altında ezmek hiç hoş bir şey değil.
buraya kadar herkes hemfikir herhalde.”
hayır, değiliz. gayet de tepkiler verildi:
https://amp.onedio.com/…ddialarina-tepkiler-1177907
https://bizimtv.com.tr/…galatasaraydan-geldi-95863h
dolandırıcılığı marifet sayan, büyük olasılıkla akp’li olan bir yazarın yalan ifadelerini içeren başlık. atatürk’ün basılı olduğu tişörtü yasaklayan suudi arabistan yetkililerine tepki göstermeyi “şımarıklık” olarak nitelendirmiştir.
şark kurnazlığı, insanları dolandırmakla övünmek, para için değerlerini ayak altında ezmek hiç hoş bir şey değil.
an itibarıyla halk tv’de canlı yapılan dayanışma yayını.
birkirabiryuva.org üzerinden yardım yapılacak. az önce cem adrian “ne ağlarsın benim zülfü siyahım” türküsünü söyledi.
izmir büyükşehir belediyesi organize ediyor yayını. izmir’den ve istanbul’dan yayın yapılacak; yardımlar kira, çadır ve konteyner yardımı şeklinde olacak.
yardım yapılacak internet sitesi:
https://birkirabiryuva.izmir.bel.tr/
kemal kılıçdaroğlu telefonla bağlandı ve bir maaşını kampanyaya bağışladı.
şimdi ekrem imamoğlu bağlandı. eşi ile birlikte birer ailenin 1 yıllık kira bedelini karşılayacağını açıkladı.
22:47 editi: an itibarıyla 9.900 küsür ailenin çadır, konteynır ve kalacak ev ihtiyacı kalmıştır.
22:58 editi: 7.610 aileye indi. muharrem ince de bağışta bulundu. twitter’dan gördüm, selahattin demirtaş da bağışta bulunmuş.
birkirabiryuva.org üzerinden yardım yapılacak. az önce cem adrian “ne ağlarsın benim zülfü siyahım” türküsünü söyledi.
izmir büyükşehir belediyesi organize ediyor yayını. izmir’den ve istanbul’dan yayın yapılacak; yardımlar kira, çadır ve konteyner yardımı şeklinde olacak.
yardım yapılacak internet sitesi:
https://birkirabiryuva.izmir.bel.tr/
kemal kılıçdaroğlu telefonla bağlandı ve bir maaşını kampanyaya bağışladı.
şimdi ekrem imamoğlu bağlandı. eşi ile birlikte birer ailenin 1 yıllık kira bedelini karşılayacağını açıkladı.
22:47 editi: an itibarıyla 9.900 küsür ailenin çadır, konteynır ve kalacak ev ihtiyacı kalmıştır.
22:58 editi: 7.610 aileye indi. muharrem ince de bağışta bulundu. twitter’dan gördüm, selahattin demirtaş da bağışta bulunmuş.
fransız faşistlerini savunacak türkleri göreceğimiz olay.
hatırlatalım; avrupa’daki faşist düşünceye göre bizler (türkler, doğulular, ne derseniz deyin, adamların gözünde farkımız yok) “alt sınıf”tayız, batılı sahiplere hizmet etmemiz gerekiyor. batılılara hizmet etme gibi fantazileriniz varsa, batılı faşistlerin götünü yalayabilirsiniz.
hatırlatalım; avrupa’daki faşist düşünceye göre bizler (türkler, doğulular, ne derseniz deyin, adamların gözünde farkımız yok) “alt sınıf”tayız, batılı sahiplere hizmet etmemiz gerekiyor. batılılara hizmet etme gibi fantazileriniz varsa, batılı faşistlerin götünü yalayabilirsiniz.
gelmiş geçmiş en çok izlenen yayın olması gereken. ülke çökerken hiçbir şey yapamamak beni kahrediyor.
"biz şu anda yokluk nedir bilmiyoruz, sadece fiyat pahalılığını biliyoruz."
fiyat pahalli oldugu icin yoklugu bilen insanlar yokmus türkiye'de. ben tatmin oldum.
ak parti'ye oy verenlerin hak ettigi gibi yasamasi gerektigini söyleyen yazi. zengin bir ak parti'li iseniz sizin icin problem yok, fakir bir ak parti'li iseniz sizin icin yapilabilecek bir sey yok.
fiyat pahalli oldugu icin yoklugu bilen insanlar yokmus türkiye'de. ben tatmin oldum.
ak parti'ye oy verenlerin hak ettigi gibi yasamasi gerektigini söyleyen yazi. zengin bir ak parti'li iseniz sizin icin problem yok, fakir bir ak parti'li iseniz sizin icin yapilabilecek bir sey yok.
“ayamama deresi'ni rehabilite ediyor çevresini uzun bir yaşam vadisine dönüştürüyoruz. tamamlandığında marmara denizi'ne kadar yürüyerek ulaşabileceğinizi, bisiklet sürebileceğinizi söylesem?” şeklinde verilen, istanbulluların hasret ettiği yaşam şeklinden bir bukle sunan müjde.
https://mobile.twitter.com/…tus/1390561142708260864
https://mobile.twitter.com/…tus/1390561142708260864
aferin, yavaş yavaş paramızın akıbetini sorgulamayı öğrendiniz. böyle devam.
şimdi sıra şu soruda:
(bkz: 128 milyar dolar nerede)
113 bin liranın, hayal edilemeyecek derecede fazlaca miktarı.
halk tv ve maltepe belediyesinin cevaplaması gereken soru.
şimdi sıra şu soruda:
(bkz: 128 milyar dolar nerede)
113 bin liranın, hayal edilemeyecek derecede fazlaca miktarı.
halk tv ve maltepe belediyesinin cevaplaması gereken soru.
nevşin mengü'nün bugünkü yayınında dile getirdiği sözler.
''burada 'cumhurbaşkanı devletin temsilcisi' deniyor. cumhurbaşkanı bu sistemde seçilerek geliyor ve bir siyasi partinin temsilcisi olarak geliyor. diğer siyasiler gibi seçime katılıyor. dolayısıyla eleştirilerden ve esprilerden azade değil. olması için de bir neden yok. cumhurbaşkanı kutsal bir kişilik değil. her birimiz gibi, bütün siyasetçiler gibi, normal bir insan. tıpkı diğer siyasiler gibi eleştriye de, espriye de katlanma yükümlülüğü var.''
https://youtu.be/6n7g_sbhimy?t=1642 (27:20 itibarıyla)
''burada 'cumhurbaşkanı devletin temsilcisi' deniyor. cumhurbaşkanı bu sistemde seçilerek geliyor ve bir siyasi partinin temsilcisi olarak geliyor. diğer siyasiler gibi seçime katılıyor. dolayısıyla eleştirilerden ve esprilerden azade değil. olması için de bir neden yok. cumhurbaşkanı kutsal bir kişilik değil. her birimiz gibi, bütün siyasetçiler gibi, normal bir insan. tıpkı diğer siyasiler gibi eleştriye de, espriye de katlanma yükümlülüğü var.''
https://youtu.be/6n7g_sbhimy?t=1642 (27:20 itibarıyla)
sayın ince,
size bir şans verildi, “senelerdir bu an için hazırlanıyorum, ekibim hazır, planım programım tam” dediniz, işi elinize yüzünüze bulaştırdınız. ekrem imamoğlu, mansur yavaş, tunç soyer gibi nice belediye başkanı adayları “kazandı” ve sizin onların önünü açmanız gerekir.
başarısız olunca insan geri çekilmeyi bilmeli. geri çekilmezseniz size karşı olan sevgimizi ve saygımızı sıfırlamaktan başka bir iş yapmayacaksınız.
tanım: muharrem ince’nin chp’den ayrılması olayı.
size bir şans verildi, “senelerdir bu an için hazırlanıyorum, ekibim hazır, planım programım tam” dediniz, işi elinize yüzünüze bulaştırdınız. ekrem imamoğlu, mansur yavaş, tunç soyer gibi nice belediye başkanı adayları “kazandı” ve sizin onların önünü açmanız gerekir.
başarısız olunca insan geri çekilmeyi bilmeli. geri çekilmezseniz size karşı olan sevgimizi ve saygımızı sıfırlamaktan başka bir iş yapmayacaksınız.
tanım: muharrem ince’nin chp’den ayrılması olayı.
yerel seçimlerde istanbul’u, ankara’yı, adana’yı, antalya’yı akp’ye yazan ve hala utanmadan anket yayınlayan şirketin yeni anketi.
türkiye’yi avrupa’da göstermişler işte, daha ne istiyorsunuz?
nyt’ın kullandığı bir ilginç görsel.
nyt’ın kullandığı bir ilginç görsel.
(bkz: ekrem siksin seni)
2.istanbul secimi icin algi kasanlara inat söylenecek cümledir. "2.secimde imamoglu fark atar". "akp'nin cöküsü hizlanir" gibi söylemler igrenctir.
secim yapildi ve demokrasinin geregi, milletin iradesi sandiga yansimistir. geregi yapilmalidir. burasi koskoca türkiye cumhuriyeti'dir, kabile devleti degildir.
(bkz: akp'nin adil olmama ve hukuku tanımama özgürlüğü)
secim yapildi ve demokrasinin geregi, milletin iradesi sandiga yansimistir. geregi yapilmalidir. burasi koskoca türkiye cumhuriyeti'dir, kabile devleti degildir.
(bkz: akp'nin adil olmama ve hukuku tanımama özgürlüğü)
"haftasonu akp'li akinina hazirlikli olun" denilebilecek olan.
(bkz: haftasonu olunca chp'li yerlere akın eden akp'li)
(bkz: haftasonu olunca chp'li yerlere akın eden akp'li)
meali;
"hdp teröristtir" algisi o kadar cok yerlestirildi ki, yasal bir partiye oy veren insanlar terör sempatizaniymis gibi muamele görüyor. bu insanlari toplumdan dislamaya calismak ve kendilerini toplumun bir parcasi degilmis gibi hissetmelerini saglamak yerine, türkiye cumhuriyeti vatandasi olan bu insanlarin yasadiklari devletle baglarini güclendirmek gerekir.
olan aciklama.
"hdp teröristtir" algisi o kadar cok yerlestirildi ki, yasal bir partiye oy veren insanlar terör sempatizaniymis gibi muamele görüyor. bu insanlari toplumdan dislamaya calismak ve kendilerini toplumun bir parcasi degilmis gibi hissetmelerini saglamak yerine, türkiye cumhuriyeti vatandasi olan bu insanlarin yasadiklari devletle baglarini güclendirmek gerekir.
olan aciklama.
orasi egitim yuvasi amk, comar eglendirme merkezi mi?
bu nasil bir olay yahu?
yildiz teknik üniversitesi mezunu olan benim elimi ayagimi titreten sey.
bu nasil bir olay yahu?
yildiz teknik üniversitesi mezunu olan benim elimi ayagimi titreten sey.