Sık geçen başlıklar

geltanisalimoncebenkisacamg 27

ekşi profili
"konaklamakta olduğu otele giderken pusu kurmuş fenerbahçeli holiganların"

g3'lerle bixi'lerle saldırmışlar gerginime, lavuk doğru söylüyo :d

-içerideki görüntüleri yeni gördüm. aynı otelde kalan fenerbahçeli basketbolculardan imza almak için bekleyen küçücük çocuklara çıkın burdan diye bağırdın ya, umarım u19'un intikamını alan as kadronun çektiği ayardan çeker bizimkiler sana. hem küfür et hem içeri kaç. dopingini almayı unutmasaydın korkak herif seni.
şu başlıkta konya'dan gerçekten medet uman ve şampiyonluğa ümitlenen bir tane gerçek fenerli yok. fenerli gibi entry giren dalyarakların birçoğu 2 gün önce kucağa aldığımız takımın mensupları. akılları sıra fenerliler çok moda girdi, heves etti deyip haftaya şampiyon olunca kendi yarattıkları hayali fenerlilerle dalga geçecekler. sizin üç kuruşluk köylü kurnazlığınızı sikeyim ben :d

sizin konya'yla çevireceğiniz tiyatro sikimizde değil himmet oğlanlar. biz istanbulspor maçında kadıköy'ü doldurup maç sonu 99 puanla sezonu şanla şerefle 2.bitiren takımımızı omuzlara alacağız ve huzurla bitireceğiz sezonu. bizim için sezonun gerçek şampiyonu bellidir. ağarlarla büyükekşilerle izmir çeteleriyle sezonu 1.sırada tamamlayıp o tenekeyi almanız zerre sikimizde değil. keza 54000 taraftarınızın önünde 82 dk 10 kişi oynayıp içinizden geçerek cümle aleme gösterdik kayrılanın da şampiyonluğu asıl hak edenin de kim olduğunu.
bu takım cümle aleme şampiyonluğu asıl hak edenin kim olduğunu, kimin dualarla himmetlerle büyükekşilerle kayırıldığını gösterdi ya bu bana yeter. haftaya şampiyon olmuş olmamış hiç önemli değil. benim için bu sezonun şampiyonu olmuştur bu yürekli takım. hepsinden sonuna kadar razıyım. 82 dk 10 kişi oynatan tetikçi hakem müsveddesine rağmen bir an bile vazgeçmeden, rakibe tek isabetli şut dahi çektirmeden, fenerbahçe'yi böcek gibi ezmeyi hayal eden yavşakların hevesini kursağında bırakarak armanın onurunu korudular. okyanus ötesinden dualar himmetler alanları 19 mayıs gibi anlamlı bir günde evlerine üzgün gönderdiler.

sizin dedelerinizin babalarınızın ömrü fenerbahçe'yi madara etme hayalleriyle, 5-6 atma rüyalarıyla, kaleye pota kurma halüsleriyle geçti. arkana derinci ağarları, okyanus ötesi hocaefendileri alıp kim olduğunu unutursan bu takım gelir 50 bin taraftarının önünde sike sike hatırlatır gerçekte kim olduğunu. şimdi gidin kokartlı tetikçilerinizle konya'ya 10 tane atarak şampiyonluk kutlayın. bu geceniz ve kağıttan kaplan büyüklüğünüz madara oldu ya bu tokat size yeter. kutlamalarınıza hocaefendinizi ve terör örgütü üyesi efsaneniz hakan şükür'ü çağırmayı unutmayın.

arena bize deplasman değil :)
ne demişti mehmet demirkol?

"portekiz'den ronaldo'yu çıkarırsan portekiz en büyük favorilerden olur. arjantin'den messi'yi çıkarırsan ortada takım kalmaz. arjantin, messi takımıdır."

sen ki koskoca bir ülkenin tek umudu, biliyoruz ki copa america'da ülkeni sırtlayıp kupaya taşıdığın gibi yine yapacaksın. umutsuzluklar içinden umuda çıkan ışık olacaksın. katıldığın son dünya kupası seninle özdeşleşecek, senin ellerinde yükselecek.

sendeyiz futbolun gelmiş geçmiş en büyüğü. vamos.
hala ali koç'un kışkırtıcı açıklaması diyor amına koydumun gerizekalıları.

ulan andaval, bu tff başka şehir kalmamış gibi istanbul'a verdi trabzon'un maçını. o da yetmedi fenerbahçe'nin maç gününe denk getirdi. bu kargaşanın çıkacağını tahmin etmiyorlar mıydı? köppek gibi biliyorlardı bunların olacağını.

sen kalk bağdat caddesi'nde şampiyonluk kutlamaya yelten, açtığın pankartta silahın namlusuna kanarya koy ama ortamı geren ali koç olsun öyle mi? sizin iki yüzlülüğünüzü ayrı kancık karakterinizi ayrı siksinler amına koydumun omurgasız yavşakları.
beni düşünmeyen muhalefeti ben niye düşünücem lan? adamlar ülkenin anasını belledi. milyonlarca ortadoğu faresi ülkeye doldurulmuş, kadının çoluğun çocuğun güvenliği ayaklar altına düşmüş bizim 6'lı muhalefet hala suspus. şu an bu ülkenin en büyük beka meselesi bu sikik ortadoğu fareleri.

çıkıp hepsini teker teker göndereceğiz diyeceksin, gitmezlerse sike sike göndereceğiz diyeceksin. burası türk yurdu. kanla, acıyla, gözyaşlarıyla kazanıldı ulan bu topraklar. sessiz sedasız işgale açılmasına göz mu yumulacak?

muhafazakar kesimden alacağınız oy zerre sikimde değil. ya oy kaybedersek diye suspus olmaya devam edin siz. benim oyum bu piç kurusu ortadoğululardan ülkeyi kurtaracak kişiyedir.

yürüyedur baba muhalefet ümit hoca. vatanına zerre sevgi besleyen insan bu işgale sessiz kalamaz. seninleyiz.

ne sırma saçlı piç yıldırabilir seni ne de başkaları. bu ülkeyi bu sessiz işgalden birlikte kurtaracağız.
ateist olsun, deist olsun ya da ne bileyim börtü böceğe tapan biri olsun, bu insanlar kendi dünyasında dinini yaşamayı tercih eden insanlara fazla dil uzatır oldular. (tatlı su müslümanlarına ve siyasal islamcılara atış serbest)

bak güzel kardeşim, sen inandığın şey doğrultusunda yaşamakta özgürsün. oruç tutmuyor musun? tutma. oruç tutmamana laf eden biri olursa ver ağzının payını. ama kalkıp da oruç tutanlara "bu devirde oruç mu kaldı yeaa" gibi yavşakça da konuşma.
sen oruç tutmadığın için modern, bilge ya da elit olmuyorsun. insanlardan beklediğin saygıyı sen de göster ki sonra sağda solda "oruç tutmadım diye baskı görüyorum. foşik müslümanlar" diye mağduru oynama.

insanların hayatına öyle karışılıyor ki artık "sen kimsin ... çocuğu" demeden durmaları gereken yeri de bilmiyorlar. tatlı dil çalışmıyor çoğuna. müslüman, ateist, deist, zerdüşt, politeist, yahudi vb. her ne inanca sahip olursanız olun diğerinin inancını sorgulayacak, müdahale edebilecek hakkı görmeyin kendinizde. ha yeterince görüyorsanız da tatlı dilden anlamadığınızı gören biri çıkar, görmemeniz gerektiğini fiili olarak öğretir kulağınıza küpe yapar.

tüm müslümanlar'ın ramazan ayını kutluyorum. oruç tutmayanları yargılamadan, inancınızın gerçekten hakkını vererek geçen güzel bir ay olsun. allah oruçlarımızı kabul etsin.
kuzey kıbrıs türk cumhuriyeti'ni değil rum kesmini tanıyan, ermeni soykırımını tanıyıp soykırımla ilgili afişler basan, vakti zamanında topraklarını yahudiler'e satan filistinliler yüzünden orta doğu'daki en sağlam müttefikimizle aramız bozuk.
devran dönüp siyasal islamcıları tarihe gömünce tekrar dost olacağız kadim müttefik israil ile.
ulan dallamalar takım bizim takımımız. dilersek futboldan sıkılıp basket seyrederiz, o olmadı basketi bırakıp voleybol seyrederiz hadi o da olmadı gider masa tenisi falan seyrederiz. hiçbir branşta da sizler gibi başka takım desteklemeyiz. bizim için tüm branşlar sarı laciverttir.

kendi takımları küskü yiyince sarılacak branş bulamayan kekolar bize laf ediyor. branş var ki destekliyoruz koçum. hadi gidin antwerpli olun, sırada o var.

-fenerbahçe'nin gergin ataman'ı süpürdüğü maç olmakta an itibariyle.