direkt salak demenin sorun çıkacağını bilen öğretmendir.
öyle çok romantik takılanlara da bakmayın bazı çocuklar salak.
tekrar edeyim salak oluyor.
nüfusun %2'si üstün zekalı olduğu gibi %2'si de özbakım becerilerini dahi özel eğitim okullarında kazanıyor.
arada 110 iq olduğu gibi 90 iq'da var.
bu çocuklar hizmet sektöründe, mavi yaka vs olarak çalışıyor.
yok çocuğun şusu var busu vs. oladabilir gerçi ama çocuğun üstün zekalı olması kadar normal bir durum.
hatta ondan daha normal.
üzülecek bir şey de yok bunda.
sözlükte futbol başlıklarına bakın bunlarla dolu.
bunlar da yazabiliyor yani, sorun okuyamamalarında ya da okuduklarını anlamamalarında.
20.08.2023 · 29. sıra
matematikkocu
19.08.2023 00:47 ~ 00:48