iki taraf da süzme geri zekalı.
umarım çocuk falan yapıp çoğalmazlar ve aptal genetik dizilimleri kozmik boşlukta yok olup gider.
gece gece işsizliğimin zirvesindeyken boşluğuma geldi, okumuş bulundum.
edit: gacının instagram sayfasına baktım da... la olum ananız babanız sizi okusun diye şehir dışına yolluyor siz n'apıyonuz lan? tamamıyla entel varoş. köyüne dön bacım.
edit: allah sizi kahretsin! en çok favlanan yazım bu olmamalıydı. püüü!
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
(bkz: tren evka 3 yönüne gider)
am parantezine alınabilir.
ciddi anlamda bir devrin sonudur. yunanistanda yaşanan darbe sonucu turşu fıçısı içinde ülkesinden kaçan insanın, ingiltere kraliyet ailesine damat olmasına dayanan inanılmaz bir hayat ve yolculuk.
geçen haftalarda yayınlanan fotoğraflarında zaten bedeni çürümüş haldeydi resmen. inancı her neyse ona göre uğurlar olsun.
geçen haftalarda yayınlanan fotoğraflarında zaten bedeni çürümüş haldeydi resmen. inancı her neyse ona göre uğurlar olsun.
2002-2021 türkiye
bop'a göre diyarbakır, kürdistan' ın başkentidir. ersin korkut ile uğraşmak kolay. götü bütün olan bop'un eşbaşkanı için yapsın aynı yorumları twitter'da.
bugün 9 nisan 2021 arkadaşlar.
devletimiz, sedat peker hakkında "mafya olduğu gerekçesi ile" organize suç örgütü operasyonu başlattı. bunun dışında çeşitli başka suçlamalar da var.
bugün bunu öğrenmek sizi ne kadar şaşırttıysa beni de o kadar şaşırtıyor. 9 nisan 2021'den bildirdim. devletimiz anında yakalıyor mafyaları, hemen anlıyor, gözünden tespit ediyor.
haber şöyle:
istanbul merkezli birçok ilde, sedat peker'in de aralarında bulunduğu 63 kişiye yönelik "organize suç örgütü" operasyonu başlatıldı.
anadolu ajansı (aa) operasyon kapsamında istanbul, ankara, kocaeli, trabzon ve hatay'da 121 adreste arama yapıldığını ve çok sayıda şüphelinin gözaltına alındığını bildirdi.
aa'nın haberine göre soruşturma kapsamında haklarında gözaltı kararı bulunan ve sedat peker'in de elebaşı olduğu 63 kişinin; "suç işlemek amacıyla örgüt kurmak", "nitelikli yağma", "gasp", "rüşvet", "yaralama", "tehdit" ve "kişiyi hürriyetinden yoksun kılma" gibi birçok suça karıştığı belirlendi.
devletimiz, sedat peker hakkında "mafya olduğu gerekçesi ile" organize suç örgütü operasyonu başlattı. bunun dışında çeşitli başka suçlamalar da var.
bugün bunu öğrenmek sizi ne kadar şaşırttıysa beni de o kadar şaşırtıyor. 9 nisan 2021'den bildirdim. devletimiz anında yakalıyor mafyaları, hemen anlıyor, gözünden tespit ediyor.
haber şöyle:
istanbul merkezli birçok ilde, sedat peker'in de aralarında bulunduğu 63 kişiye yönelik "organize suç örgütü" operasyonu başlatıldı.
anadolu ajansı (aa) operasyon kapsamında istanbul, ankara, kocaeli, trabzon ve hatay'da 121 adreste arama yapıldığını ve çok sayıda şüphelinin gözaltına alındığını bildirdi.
aa'nın haberine göre soruşturma kapsamında haklarında gözaltı kararı bulunan ve sedat peker'in de elebaşı olduğu 63 kişinin; "suç işlemek amacıyla örgüt kurmak", "nitelikli yağma", "gasp", "rüşvet", "yaralama", "tehdit" ve "kişiyi hürriyetinden yoksun kılma" gibi birçok suça karıştığı belirlendi.
üst edit: bu amiraller, bizim için kendini feda etti.
bu adamlar, bizim için şu an gözaltındalar.
elimizden ne gelir? gücümüz neye yeter? en azından bunu gündemde tutalım.
twitter'daki enteresan ifşa floodu gibi zırva bir başlığa 600 entry giriliyor.
herkesten ricam lütfen bkz. dahi olsa bir entry girin. bu konu gündemden düşmesin.
en azından bu amiraller serbest bırakıldığında, desinler ki siyasiler sahip çıkmadı ama atatürk'ün gençliği bize sahip çıktı.
#amiralleronurumuzdur
öncelikle video
amirallerin duyurusunu yayınlayan kişi tarafından bizzat itiraf edilmiştir.
metnin kendisine geldikten sonra, cb'ye yakın kişilere yayınlamadan önce sunduğunu dile getiriyor adam.
yetmez! kendisine bu metni ileten kişinin, bu metni öncesinde bir bakana gönderdiğini söylüyor.*
yani bu duyuru servis edilmeden evvel bir bakana ulaşmış.
yetmemiş, cb'ye yakın kişilere de iletilmiş.
buna rağmen bu metin yayınlanmış.
kimse engel olmamış. üstüne makyajlanarak yayınlanmış.
demek ki birileri, montrö'ye dokunulmasına karşı çıkanları içeri almak istemiş.
ergenekon, balyoz'da içeri paşalar alındığında ne oldu?
birilerine yol açtılar. sonra ne oldu? herkes şahit oldu olaylara.
amiraller ne demişti? biz, 6 nisan p.tesi günü yayınlanacağını biliyorduk.
başka ne demişlerdi? metinle oynandı, giriş cümlesi aziz türk milletine diye başlamıyordu diyordu.
yani amirallerin hazırladığı metni, birileri üzerinde oynayarak bu metni bildiriye dönüştürme çabasına girmiş.
işin daha vahim kısmı ise en üst makamlar bundan haberdar olmasına karşın ağızlarını açmamışlar.
mağdur olmalıyız. sert atmosfer yaratmalıyız. kimse ağzını açamamalı.
geçti o devir. biz değil, siz korkacaksınız artık.
amirallere iftira atan, hakaret eden herkes utanır mı bilmiyorum.
yok bu amiraller akp'nin adamı bilmem ne diye alçaklşalanlar utanır mı?
cem gürdeniz'in çelik gemiler demir bahriyeliler kitabını okuyun.
aynadaki yüzünüzden utanırsınız bu sözleriniz için.
özellikle sen akşener. bu amirallere zevzek dediğini unutanın kalbini sikeyim.
bu arada dün abd, karadeniz'e savaş gemilerini göndereceğini açıkladı.
bu amirallerin neden bu sözleri söylediği gün gibi ortada.
öngörüleri var. ve ülkelerini, denizlerini korumak istiyorlar.
zira rusya-ukrayna savaşında abd savaş gemileri olaya dahil olduğunda, en büyük parça bize girecektir.
başımızdakiler o kadar başarılılar ki dahil olmadığımız savaşta bile bizi mağlup çıkarabilecek yeteneklere vakıflar.
ayrıca kanal istanbul muhabbetinde çok sığ düşünüyor insanlar.
mesele arsa, rant filan değil. lan adamlar zaten istedikleri gibi yiyorlar her şeyi.
128 milyar dolar kayboldu, kim ne yapabildi? amaç arsa-rant değil.
tek amaç, abd'ye karadenizin yolunu açmak. çünkü biden daha başkan yardımcısıyken bile bunu aleni dile getiriyor, istiyordu.
montrö'den çekilemeyiz. çünkü buna tek taraflı hakkımız yok. bildiriyi imzalayan ülkelerle ortak karar almamız gerekiyor.
işte tam bu noktada kanal istanbul giriyor devreye. montrö'yü deliyor.
rusya bile hemen açıklama yaptı geçtiğimiz günlerde, montrö'den çıkmak söz konusu olamaz dedi.
her ne olursa olsun gün gibi ortada ki rusya ile karşı karşıya geleceğiz.
bakalım neler getirecek günler. bakalım neler olacak.
(bkz: türk'ün hafızası var)
bu adamlar, bizim için şu an gözaltındalar.
elimizden ne gelir? gücümüz neye yeter? en azından bunu gündemde tutalım.
twitter'daki enteresan ifşa floodu gibi zırva bir başlığa 600 entry giriliyor.
herkesten ricam lütfen bkz. dahi olsa bir entry girin. bu konu gündemden düşmesin.
en azından bu amiraller serbest bırakıldığında, desinler ki siyasiler sahip çıkmadı ama atatürk'ün gençliği bize sahip çıktı.
#amiralleronurumuzdur
öncelikle video
amirallerin duyurusunu yayınlayan kişi tarafından bizzat itiraf edilmiştir.
metnin kendisine geldikten sonra, cb'ye yakın kişilere yayınlamadan önce sunduğunu dile getiriyor adam.
yetmez! kendisine bu metni ileten kişinin, bu metni öncesinde bir bakana gönderdiğini söylüyor.*
yani bu duyuru servis edilmeden evvel bir bakana ulaşmış.
yetmemiş, cb'ye yakın kişilere de iletilmiş.
buna rağmen bu metin yayınlanmış.
kimse engel olmamış. üstüne makyajlanarak yayınlanmış.
demek ki birileri, montrö'ye dokunulmasına karşı çıkanları içeri almak istemiş.
ergenekon, balyoz'da içeri paşalar alındığında ne oldu?
birilerine yol açtılar. sonra ne oldu? herkes şahit oldu olaylara.
amiraller ne demişti? biz, 6 nisan p.tesi günü yayınlanacağını biliyorduk.
başka ne demişlerdi? metinle oynandı, giriş cümlesi aziz türk milletine diye başlamıyordu diyordu.
yani amirallerin hazırladığı metni, birileri üzerinde oynayarak bu metni bildiriye dönüştürme çabasına girmiş.
işin daha vahim kısmı ise en üst makamlar bundan haberdar olmasına karşın ağızlarını açmamışlar.
mağdur olmalıyız. sert atmosfer yaratmalıyız. kimse ağzını açamamalı.
geçti o devir. biz değil, siz korkacaksınız artık.
amirallere iftira atan, hakaret eden herkes utanır mı bilmiyorum.
yok bu amiraller akp'nin adamı bilmem ne diye alçaklşalanlar utanır mı?
cem gürdeniz'in çelik gemiler demir bahriyeliler kitabını okuyun.
aynadaki yüzünüzden utanırsınız bu sözleriniz için.
özellikle sen akşener. bu amirallere zevzek dediğini unutanın kalbini sikeyim.
bu arada dün abd, karadeniz'e savaş gemilerini göndereceğini açıkladı.
bu amirallerin neden bu sözleri söylediği gün gibi ortada.
öngörüleri var. ve ülkelerini, denizlerini korumak istiyorlar.
zira rusya-ukrayna savaşında abd savaş gemileri olaya dahil olduğunda, en büyük parça bize girecektir.
başımızdakiler o kadar başarılılar ki dahil olmadığımız savaşta bile bizi mağlup çıkarabilecek yeteneklere vakıflar.
ayrıca kanal istanbul muhabbetinde çok sığ düşünüyor insanlar.
mesele arsa, rant filan değil. lan adamlar zaten istedikleri gibi yiyorlar her şeyi.
128 milyar dolar kayboldu, kim ne yapabildi? amaç arsa-rant değil.
tek amaç, abd'ye karadenizin yolunu açmak. çünkü biden daha başkan yardımcısıyken bile bunu aleni dile getiriyor, istiyordu.
montrö'den çekilemeyiz. çünkü buna tek taraflı hakkımız yok. bildiriyi imzalayan ülkelerle ortak karar almamız gerekiyor.
işte tam bu noktada kanal istanbul giriyor devreye. montrö'yü deliyor.
rusya bile hemen açıklama yaptı geçtiğimiz günlerde, montrö'den çıkmak söz konusu olamaz dedi.
her ne olursa olsun gün gibi ortada ki rusya ile karşı karşıya geleceğiz.
bakalım neler getirecek günler. bakalım neler olacak.
(bkz: türk'ün hafızası var)
ihanet projesi kanal istanbul hakkında yerinde ve geleceğe dair umut veren açıklamaları sayın ekrem imamoğlu'nun.
“af dileyerek kurtulamazsınız, hukuk önünde hesap verirsiniz”
"efendim, ‘vatandaşımız bizi affetsin', ‘eyvah ihanet ettik, aldatıldık' gibi cümlelerin geçmişte olduğu gibi gelecekte de bizim için hiçbir kıymeti yoktur. inşallah birkaç sene sonra bu ülkenin yönetimi aklı başında derli toplu liyakat esaslı bir sürece kavuşacaktır. bugün bu işin peşinde koşanlar; gelecekte af dilemeyle kurtulamayacaktır. hukukun önünde hesabını verirler."
https://www.sozcu.com.tr/…-istanbul-yaniti-6363309/
“af dileyerek kurtulamazsınız, hukuk önünde hesap verirsiniz”
"efendim, ‘vatandaşımız bizi affetsin', ‘eyvah ihanet ettik, aldatıldık' gibi cümlelerin geçmişte olduğu gibi gelecekte de bizim için hiçbir kıymeti yoktur. inşallah birkaç sene sonra bu ülkenin yönetimi aklı başında derli toplu liyakat esaslı bir sürece kavuşacaktır. bugün bu işin peşinde koşanlar; gelecekte af dilemeyle kurtulamayacaktır. hukukun önünde hesabını verirler."
https://www.sozcu.com.tr/…-istanbul-yaniti-6363309/
şarkılarıyla büyüdüm.
beni hiç depresif moda sokmadı. arkadaşlarım der arada, sen hep mutlusun nasıl böyle depresif şeyler dinleyebiliyorsun diye. aksine su içmek gibi günlük ihtiyacımı karşıladı hep. dinlemediğim gün sayısı azdır. spotify'da her sene birinci.
bugün yeni albümü çıkıyor. heyecanlıyım, youtube'u açtım bekliyorum. viski ve lazanya'yı zamparanın ölümüne benziyor, zamparaca bir hikaye. devamını beklemedeyim.
beni hiç depresif moda sokmadı. arkadaşlarım der arada, sen hep mutlusun nasıl böyle depresif şeyler dinleyebiliyorsun diye. aksine su içmek gibi günlük ihtiyacımı karşıladı hep. dinlemediğim gün sayısı azdır. spotify'da her sene birinci.
bugün yeni albümü çıkıyor. heyecanlıyım, youtube'u açtım bekliyorum. viski ve lazanya'yı zamparanın ölümüne benziyor, zamparaca bir hikaye. devamını beklemedeyim.
tayyip'i sevmiyorum ama operasyonu destekliyorumcu, ama devlet ayri hukumet ayrici tayfa da her zamanki gibi damlamis.
gunumuzun yetmez ama evetci sigirlari da bunlar.
gunumuzun yetmez ama evetci sigirlari da bunlar.
(bkz: yemeksepeti.com)
en ufak bir sorunda kendisinin sadece komisyoncu olduğunu, problemi alıcı ve satıcının kendi çözmesi gerektiğini söyleyip aradan sıyrılır.
en ufak bir sorunda kendisinin sadece komisyoncu olduğunu, problemi alıcı ve satıcının kendi çözmesi gerektiğini söyleyip aradan sıyrılır.
ahaha dediğim islamcı akpli açıklaması.
evet adamlarda diktatör vardı, en sonunda öldürüp haftalarca direkte asılı beklettiler.
bir de seçim falan demeyelim lütfen ki seçim kazanmayan diktatòr neredeyse yok,
sen devletin tüm kurumlarını parti teskilatı gibi kullan,
80 bin cami ve tüm diyanet kurumları direk senden gelen propaganda metinlerini okusun,
polis-asker muhalif bastirmaktan başka bir işe yaramasın,
devlet hazinesinden kendine ait 9378383 tane yayın kuruluşu oluştur ve 7/24 propagandanı yapsınlar,
yargı muhalif parti başkanları dahil tüm fark yaratabilecek muhalifleri tutuklatsın,
ilçe başkanların bile mahkeme sonuçlarına karar versin,
üstüne ohal ilan et bu şartlar altında seçime gidilsin ve yetmesin milyonlarca mühürsüz oy sayılsın sonra kalk seçim kazandım de.
daha tüm bunlara rağmen beğenilmeyen seçimlerin yenilenmesi, daha da olmazsa kayyum atanması gibi durumalar da var.
bu seçim meselesine ancak cahillikten tarikat şeyhlerine kendini badeleten kitle inanır.
evet adamlarda diktatör vardı, en sonunda öldürüp haftalarca direkte asılı beklettiler.
bir de seçim falan demeyelim lütfen ki seçim kazanmayan diktatòr neredeyse yok,
sen devletin tüm kurumlarını parti teskilatı gibi kullan,
80 bin cami ve tüm diyanet kurumları direk senden gelen propaganda metinlerini okusun,
polis-asker muhalif bastirmaktan başka bir işe yaramasın,
devlet hazinesinden kendine ait 9378383 tane yayın kuruluşu oluştur ve 7/24 propagandanı yapsınlar,
yargı muhalif parti başkanları dahil tüm fark yaratabilecek muhalifleri tutuklatsın,
ilçe başkanların bile mahkeme sonuçlarına karar versin,
üstüne ohal ilan et bu şartlar altında seçime gidilsin ve yetmesin milyonlarca mühürsüz oy sayılsın sonra kalk seçim kazandım de.
daha tüm bunlara rağmen beğenilmeyen seçimlerin yenilenmesi, daha da olmazsa kayyum atanması gibi durumalar da var.
bu seçim meselesine ancak cahillikten tarikat şeyhlerine kendini badeleten kitle inanır.
ödeyenler veya o krediyi almayanlar enayimi aq bal gibi ödeyeceksiniz
norveç polisinin bugün yaptığı açıklamaya göre, başbakan erna solberg'e covid-19 yasaklarını ihlal ettiği gerekçesiyle ceza yazıldı.
20k norveç kronu ceza yiyen başbakan, polisleri görevden almak yerine, hatasını kabul edip özür dilemiş.
insan düşünmeden edemiyor. biz bu medeniyet seviyesine ne zaman ulaşırız?
kaynak
20k norveç kronu ceza yiyen başbakan, polisleri görevden almak yerine, hatasını kabul edip özür dilemiş.
insan düşünmeden edemiyor. biz bu medeniyet seviyesine ne zaman ulaşırız?
kaynak
araba takıntısı olanlar aramasın
acemiliğimiz yüzünden dahil olma fırsatını kaçırdığımız güruh. ben şunu öğrendim ki "bu milletin a... koyacağız" diyen doğru söylemiştir arkadaşlar. gelin anlatayım, hem de içimi dökmüş olayım.
birkaç yıl önce ev almaya karar vermiştik. bir ev bulduk. hem benim çalıştığım hem de eşimin çalıştığı yere yakın, yeni yapılmış bir binaydı. bulunduğu mahalledeki en güzel binaydı, malzeme kalitesi iyiydi. gelin görün ki iskânı yoktu. ancak binayı yapan müteahhit çok yakın bir yere büyük bir binaya daha başlamıştı, sıkıntılı bir durum olmaz gibi görünüyordu. yalnız adamın bir falsosu vardı: ağzından allah kitap düşmüyordu. size yemin ederek söylüyorum, eşimle "bu kadar allah, kitap diyen adama güven olmaz" diye konuştuk ancak çalıştığımız yere çok yakın olması bizim için önemli bir kriterdi.
evi almaya karar verdik. her ihtimale karşı sözleşmeye "bir ay içinde iskân alınacak" diye ibare de koydurduk. gelin görün ki o binada, tam iki yıl tek başımıza yaşadık arkadaşlar. artık enayi mi dersiniz, ne dersiniz bilmem. üstelik iskân da alınmadı.
adam öyle şerefsiz, öyle yalancı çıktı ki anlatmakla bitmez. binadaki basit bir eksik için bile "eşimle boşanıyorum, şu an adliyedeyim" falan deyip telefonu kapatıyor, aynı günün akşamında eşiyle gittiği mekanda fotoğraf paylaşıyordu. standart paket bir yandaş bir müteahhitti kısacası.
biz artık bezdiğimiz için evimizi satılığa çıkardık. ve bir ay sonra 0.64 kredi imkânı çıktı. nasıl mutluyuz, nasıl sevinçliyiz.
eve çok bakan oldu, çok alıcı çıktı. ama dedim ya, acemiyiz. toyuz. belki de aptal, fark etmiyor artık. kaç kişiyle anlaştık, artık hatırlamıyorum ancak hiçbirinden kapora almadık. neden? çünkü kredim hazır diyen, aynı gün krediye başvuran, eksperi gelen vs. bir de alemin enayisi biziz ya, anlaşınca başkasına göstermiyoruz evi. çook çakal, şerefsiz gördüm ama hele biri vardı... ah ah dostlar.
adam geldi, ilanları kaldırın, şu kaporayı alın, ben hazırlığımı da yapıyorum, hemen taşınacağım falan dedi. kaporayı kendisi teklif etti adam. tamam dedik, bitti bu iş. biz de yeni bir ev bulduk, onunla anlaştık.
bu standart paket hamitçi alçak, puşt bizi bir ay oyaladı. sonra arayıp vazgeçtiğini, kaporasını da geri istediğini söyledi. evet, aynen böyle. vermedim tabi.
ama ne oldu?
0.64 bitti.
biz evimizi kafamızda bitirdiğimiz için sattık. şimdi kirada oturuyoruz.
demem o ki, özellikle gariban/softa takılan kesim kadar şerefsiz, alçak, namussuz, onun bunun çocuğu başka bir güruh yoktur arkadaşlar. ben acı acı öğrendim, aman siz de kimseye kanmayın.
ben o gün 0.64'ten evimi alabilseydim bir kere çok daha iyi bir yerde oturacaktım. üstüne bir yıl kredi ödemeyecektim. üçüncüsü, ödediğim kredinin miktarı düşecekti, daha iyi evde/muhitte oturup daha az ödeme yapacaktım. dördüncüsü şu an o evler 200 bin lira daha pahalı. iki yüz bin!
0.64'ten ev alan arkadaşlarım. hepinizi alnınızdan öpüyorum. neymiş, o krediler halkın vergilerinden ödenecekmiş. ulan adamlar 7 bin kişinin kullandığı havaalanına 1 buçuk milyon garanti vermiş. hata payı %99 ulan. dünyada en çok çay tüketen ülkede çaykur kaç yıldır zarar ediyor. bunları halk ödüyor da gıkı çıkmıyor. benim vatandaşım ev almış, ona mı gıkım çıkacak.
güle güle oturun arkadaşlar. sanmıyorum ama böyle bir fırsat bir daha çıkarsa, o gün alıp almamayı düşünen olursa düşünmesin. bu yazıyı anımsasın ve bir şekilde o evi alsın. burası türkiye arkadaşlar. bu ülkedeki en doğru slogan "aldın aldın"dır. alamadığın şey ertesi gün iki katı. ona göre.
birkaç yıl önce ev almaya karar vermiştik. bir ev bulduk. hem benim çalıştığım hem de eşimin çalıştığı yere yakın, yeni yapılmış bir binaydı. bulunduğu mahalledeki en güzel binaydı, malzeme kalitesi iyiydi. gelin görün ki iskânı yoktu. ancak binayı yapan müteahhit çok yakın bir yere büyük bir binaya daha başlamıştı, sıkıntılı bir durum olmaz gibi görünüyordu. yalnız adamın bir falsosu vardı: ağzından allah kitap düşmüyordu. size yemin ederek söylüyorum, eşimle "bu kadar allah, kitap diyen adama güven olmaz" diye konuştuk ancak çalıştığımız yere çok yakın olması bizim için önemli bir kriterdi.
evi almaya karar verdik. her ihtimale karşı sözleşmeye "bir ay içinde iskân alınacak" diye ibare de koydurduk. gelin görün ki o binada, tam iki yıl tek başımıza yaşadık arkadaşlar. artık enayi mi dersiniz, ne dersiniz bilmem. üstelik iskân da alınmadı.
adam öyle şerefsiz, öyle yalancı çıktı ki anlatmakla bitmez. binadaki basit bir eksik için bile "eşimle boşanıyorum, şu an adliyedeyim" falan deyip telefonu kapatıyor, aynı günün akşamında eşiyle gittiği mekanda fotoğraf paylaşıyordu. standart paket bir yandaş bir müteahhitti kısacası.
biz artık bezdiğimiz için evimizi satılığa çıkardık. ve bir ay sonra 0.64 kredi imkânı çıktı. nasıl mutluyuz, nasıl sevinçliyiz.
eve çok bakan oldu, çok alıcı çıktı. ama dedim ya, acemiyiz. toyuz. belki de aptal, fark etmiyor artık. kaç kişiyle anlaştık, artık hatırlamıyorum ancak hiçbirinden kapora almadık. neden? çünkü kredim hazır diyen, aynı gün krediye başvuran, eksperi gelen vs. bir de alemin enayisi biziz ya, anlaşınca başkasına göstermiyoruz evi. çook çakal, şerefsiz gördüm ama hele biri vardı... ah ah dostlar.
adam geldi, ilanları kaldırın, şu kaporayı alın, ben hazırlığımı da yapıyorum, hemen taşınacağım falan dedi. kaporayı kendisi teklif etti adam. tamam dedik, bitti bu iş. biz de yeni bir ev bulduk, onunla anlaştık.
bu standart paket hamitçi alçak, puşt bizi bir ay oyaladı. sonra arayıp vazgeçtiğini, kaporasını da geri istediğini söyledi. evet, aynen böyle. vermedim tabi.
ama ne oldu?
0.64 bitti.
biz evimizi kafamızda bitirdiğimiz için sattık. şimdi kirada oturuyoruz.
demem o ki, özellikle gariban/softa takılan kesim kadar şerefsiz, alçak, namussuz, onun bunun çocuğu başka bir güruh yoktur arkadaşlar. ben acı acı öğrendim, aman siz de kimseye kanmayın.
ben o gün 0.64'ten evimi alabilseydim bir kere çok daha iyi bir yerde oturacaktım. üstüne bir yıl kredi ödemeyecektim. üçüncüsü, ödediğim kredinin miktarı düşecekti, daha iyi evde/muhitte oturup daha az ödeme yapacaktım. dördüncüsü şu an o evler 200 bin lira daha pahalı. iki yüz bin!
0.64'ten ev alan arkadaşlarım. hepinizi alnınızdan öpüyorum. neymiş, o krediler halkın vergilerinden ödenecekmiş. ulan adamlar 7 bin kişinin kullandığı havaalanına 1 buçuk milyon garanti vermiş. hata payı %99 ulan. dünyada en çok çay tüketen ülkede çaykur kaç yıldır zarar ediyor. bunları halk ödüyor da gıkı çıkmıyor. benim vatandaşım ev almış, ona mı gıkım çıkacak.
güle güle oturun arkadaşlar. sanmıyorum ama böyle bir fırsat bir daha çıkarsa, o gün alıp almamayı düşünen olursa düşünmesin. bu yazıyı anımsasın ve bir şekilde o evi alsın. burası türkiye arkadaşlar. bu ülkedeki en doğru slogan "aldın aldın"dır. alamadığın şey ertesi gün iki katı. ona göre.
babasının tuttugu takımı tutmama
yurtdışında üniversite okuyan bir genç arkadaşımıza yapılan bu baskıyı kınıyoruz.
iki baldız aynı adama kaçtığına göre (bkz: yufkacı) herhalde.
(bkz: öldü mü)
sen istiyor turist izin vermeyecek amerika savaş gemilerine.
malumun ilamıdır. siyasal islam pişmanlıktır, siyasal islam çukurdur, siyasal islam çöptür.
edit: bir yazar rusya’dan gelecek turistler için ukrayna’yı kaybetmeyelim demiş. tamam ukrayna’yı kaybetmeyelim de rus ayısıyla da bozuşmayalım. adamlar götümüzde nükleer santral kuruyor hey gidi hey, kozları vermişsin adamlara neyin özgüveni bu?
malumun ilamıdır. siyasal islam pişmanlıktır, siyasal islam çukurdur, siyasal islam çöptür.
edit: bir yazar rusya’dan gelecek turistler için ukrayna’yı kaybetmeyelim demiş. tamam ukrayna’yı kaybetmeyelim de rus ayısıyla da bozuşmayalım. adamlar götümüzde nükleer santral kuruyor hey gidi hey, kozları vermişsin adamlara neyin özgüveni bu?
aktris, ressam, heykeltraş, psikolog
ali babacan 2015 yılına kadar görevde olmasına rağmen kendisinin görüntülerine sadece tüm ekonomik parametrelerin tersine dönmeye başladığı 2013 yılına kadar yer verilmiş. yer verilmiş derken şundan bahsediyorum, tüm olumlu gelişmelerde kendisinin yüzü gösterilmiş. ancak işler tersine dönmeye başladığı andan itibaren, o art arda gördüğümüz adam bir andan ortadan kayboluyor, sanki hiç var olmamış gibi. olm bu adam ağustos 2015'e kadar, gezi olaylarından sonra 2.5 yıl daha ak parti'de başbakan yardımcısı olarak görev yaptı, olumsuz hiçbir şeyde katkısı olmadı mı? onu da geçiyorum, başarılı ekonomi politikalarının izlendiği dönemlerde ekonomi ve maliye bakanlığı yapmış mehmet şimşek'i sadece bir kere gördük. düşünün, benzer dönemlerde ekonomi politikalarında büyük rol oynamış 2 adam var, birini onlarca kez görüyorsunuz, birini ise sadece bir kere.
belgesel güzel, ona sözüm yok. ancak göt ayağı yapıp, mis gibi belgeseli ali babacan viraline çevirmişsiniz ya, orada sıçmışsınız işte. gerçi bunlar ücreti mukabilinde yapılan işlerdir, ondan kuşkum yok, ancak keşke böyle önemli bir meseleyi bir propaganda malzemesi haline getirmeseydiniz.
bu video ile kanalın amacı, yolu belli olmuş. doğruları söylese de artık benim için ciddiye alınacak bir kanal olmanın dışına çıkmıştır. bu kadar emeğe yazık. sizin hedef kitleniz, çevirmeye çalıştığınız dümeni yemez, kusura bakmayın, sadece iyiyle gözümüzün içine soktuğunuz adamın, bugünkü durumumuzda herkes kadar payı var, ne eksik, ne fazla.
yazık.
belgesel güzel, ona sözüm yok. ancak göt ayağı yapıp, mis gibi belgeseli ali babacan viraline çevirmişsiniz ya, orada sıçmışsınız işte. gerçi bunlar ücreti mukabilinde yapılan işlerdir, ondan kuşkum yok, ancak keşke böyle önemli bir meseleyi bir propaganda malzemesi haline getirmeseydiniz.
bu video ile kanalın amacı, yolu belli olmuş. doğruları söylese de artık benim için ciddiye alınacak bir kanal olmanın dışına çıkmıştır. bu kadar emeğe yazık. sizin hedef kitleniz, çevirmeye çalıştığınız dümeni yemez, kusura bakmayın, sadece iyiyle gözümüzün içine soktuğunuz adamın, bugünkü durumumuzda herkes kadar payı var, ne eksik, ne fazla.
yazık.
gule gule kopekten bile daha iyi havlayan rapper.hakikaten ozleneceksin
bir psikoloğun yemeyip içmeyip bütün hastalarının varını yoğunu kitaplara dökmesi, o da yetmezmiş gibi sezon sezon dizilere malzeme etmesi etik mi? hastanın ismini değiştirince yaşanmışlıkları da bitiyor mu? kendileri izlemiyor mu bu dizileri? aaa bak ben ve acılarım diye keyifle mi izliyorlar yoksa? dizinin başında sahibinin sesinden bu diziler hep şiddeti durdurmak için denince olayın parayla hastaların sırlarını satmak olmadığına inanıyor muyuz? buraya kadar her şey okeyse, diziler başarılı kabul. hatta camdaki kız işleyiş ve sürdürülebilirlik açısından en başarılısı olabilir. ama işte...
ayy nolur bir daha buraya baktığımda artık rahatça ingilizce konuşuyor ol.
şimdi olayın failini tanıdınız mı?
abd'ye kimin hizmet ettiğini, uşaklığını ettiğini gördünüz mü?
(bkz: 9 nisan 2021 amirallere kurulan kumpasın çökmesi)
abd'ye kimin hizmet ettiğini, uşaklığını ettiğini gördünüz mü?
(bkz: 9 nisan 2021 amirallere kurulan kumpasın çökmesi)
arpa dediğin coin 2 ayda 10x yapmış gözünüz doysun ne pumplanmamışı?
ya aldatmanın hiçbir şekilde mazereti olmaz da başka birini seven bir insanı niye zorla evlendirirsiniz ki? kıza da yazık eşine de yazık çocuklarına da. ha kadının eşi de bu durumu bildiği halde evlenerek hatayı kendisi yapmış.
ikiz kardeşlerin üvey olması da apayrı fantastik bir boyut...
ikiz kardeşlerin üvey olması da apayrı fantastik bir boyut...
ilk çıktığı dönemler çok kötü hastalanmıştım. kime söylediysem korona olmamışsındır dedi. şimdi korona hiç olmadım diyorum. yok illa ki olmuşsundur diyorlar. bizim milletin neyin peşinde olduğu pek belli değil.
- kaç yazalım ?
+en yüksek oran hangi ilde?
- samsun
+ yaz 55 bin
edit: bu editi yaptığıma inanamıyorum ama anlamadım diyenlere genel cevap vermek istedim. 55 samsun'un plaka kodudur.
+en yüksek oran hangi ilde?
- samsun
+ yaz 55 bin
edit: bu editi yaptığıma inanamıyorum ama anlamadım diyenlere genel cevap vermek istedim. 55 samsun'un plaka kodudur.
ahahaj dediğim durum.
dincilere melek şoku (0)))
dincilere melek şoku (0)))
oldukça yüksektir. unutmayın ataman veyaosman her kimse kendisiyle ilgili çağdaş yerli bir kaynak yok.
doğu romalı pachimeres'in kroniklerine gore baya göçer bir boy beyi. öyle sakallı, kaftanlı veya sarıklı kişiler değil bu adamlar. asya'dan kopup gelen ve yurt arayan deri, post ve börk giyen türkmenler. osmanlı ailesi islam alemi içinde yükseldikçe sünni hanefi inancın temsilcisi olmak adına kendisine islami bir kimlik sahiplendi öyle ki, osman bey'in ve öyküsünün anlatıldığı ilk eserleri 2. murat zamanında yazdılar.
yani öyle abest alıp namaz kılan kişiler değiller osmanlı'yı kuranlar, o fantezilerden sıyrılın.
doğu romalı pachimeres'in kroniklerine gore baya göçer bir boy beyi. öyle sakallı, kaftanlı veya sarıklı kişiler değil bu adamlar. asya'dan kopup gelen ve yurt arayan deri, post ve börk giyen türkmenler. osmanlı ailesi islam alemi içinde yükseldikçe sünni hanefi inancın temsilcisi olmak adına kendisine islami bir kimlik sahiplendi öyle ki, osman bey'in ve öyküsünün anlatıldığı ilk eserleri 2. murat zamanında yazdılar.
yani öyle abest alıp namaz kılan kişiler değiller osmanlı'yı kuranlar, o fantezilerden sıyrılın.
vay be. artık gramer kurallarına uymak bile itici oldu ya, bu cringe seviyesinin ötesine geçilemez herhalde.
eved.
eved.
(bkz: veteriner hekim)
hayvanlar, insanlar gibi şikayetini ve hikayesini anlatamadığı için veterinerlerin teşhis koyması çoğu zamanda çok daha zordur.
(bkz: eyyorlamam bu kadar)
not: veteriner hekim değilim.
hayvanlar, insanlar gibi şikayetini ve hikayesini anlatamadığı için veterinerlerin teşhis koyması çoğu zamanda çok daha zordur.
(bkz: eyyorlamam bu kadar)
not: veteriner hekim değilim.
investing'e borsa düşer kalkar ama akp düşerse filistin kalkamaz yazdım, ağzıma sıçtılar... akp'ye müthiş bir öfke var. :d
2021 yılı zikredilmemiş açıklamanın başlığıdır.
merkez bankasının dolar rezervi tüm kalemler düşüldüğünde ( altın, imf rezerv pozisyonu, sdr ) yaklaşık eksi 50 milyar dolar.
bu eksi 50 milyar doların nedeni o kaybolan 128 milyar dolar, o kaybolan 128 milyar doların sebebi tek adam rejimi, tek adam rejiminin sebebi cahil ve günahkar akp seçmeni.
her hatanın bir bedeli vardır, şimdi o bedeli halk olarak hepimiz ödüyoruz ve işin kötü yanı bunlar daha iyi günlerimiz.
bu eksi 50 milyar doların nedeni o kaybolan 128 milyar dolar, o kaybolan 128 milyar doların sebebi tek adam rejimi, tek adam rejiminin sebebi cahil ve günahkar akp seçmeni.
her hatanın bir bedeli vardır, şimdi o bedeli halk olarak hepimiz ödüyoruz ve işin kötü yanı bunlar daha iyi günlerimiz.
corona bahanesi derken kasit nedir tam olarak anlamadim. gunde 55k vaka bir tehdit olustur muyor mu?
tehdit degil akillari varsa bence olmasi gerekendir.
tehdit degil akillari varsa bence olmasi gerekendir.
sevdim. teoman'ın bu tarz bol yaşanmışlıklı eserlerini seviyorum, farklı bir havası var, vermek istediği duyguyu veriyor. ayrıca bu tavırlar ve sesindeki kaybetmişlik sadece teoman'a yakışıyor çünkü anlattığı her şey çok gerçek.
#121620982 geçtiğimiz günlerde dikkat çekmiştim. sistem manipülasyona açık görünüyor. ancak haberin sunuluş biçimi, durum tespitinden çok artan vakalar için bir "günah keçisi yaratmaya" yönelik olduğunu düşündürüyor.
çocukken oyun, şimdi film olarak izlediğim güzel eser. filmi izlerken, replikleri hiç unutmadığımı farkettim, sebebi bir çocuğun gereksiz bilgilerle dolmayan zihni mi yoksa metnin çok başarılı olması mı bilemedim.
--- spoiler ---
sinan bengier'in hem oyunda hem de filmde aynı rolü canlandırması hoş bir detaydı.
--- spoiler ---
--- spoiler ---
sinan bengier'in hem oyunda hem de filmde aynı rolü canlandırması hoş bir detaydı.
--- spoiler ---
bir ülke düşünün. inşaat, makine, elektrik-elektronik, yazılım gibi çeşit çeşit mühendislik dallarından yüzbinlerce mühendisi olsun. ama büyük ölçekli hava limanlarını, köprülerini, yollarını, tünellerini, sürekli ispanyol, japon, alman gibi firmalara verip işin başındaki proje mühendisi o ülke vatandaşı olsun. ya da kritik hesaplamaları, çizimleri o firma yapsın. o ülkenin hiç mi mühendis çalışanı yok peki bu projelerde? tabii ki var ama köprünün ayağının ucundaki vidanın sıkılmasından falan sorumlu.
bunun nedenini şu şekilde açıklıyorum;
mühendislik eğitimimiz yerlerde ve böyle büyük ölçekli projelerde mühendislerimize güvenilmiyor. devlet de bunu farkında olduğu için bu tarz projeleri sürekli yabancı şirketlere veriyor.
daha kendi köprüsünü, tünelini yapamayan ülkeden umut beklemek çok ahmakça geliyor bana.
edit: yine troll diyen olmuş. ben burada ülkenin ciddi bir sorunundan bahsettim. yemin ederim ölüyorum su verin desem don't feed the troll diyeceksiniz aq.
bunun nedenini şu şekilde açıklıyorum;
mühendislik eğitimimiz yerlerde ve böyle büyük ölçekli projelerde mühendislerimize güvenilmiyor. devlet de bunu farkında olduğu için bu tarz projeleri sürekli yabancı şirketlere veriyor.
daha kendi köprüsünü, tünelini yapamayan ülkeden umut beklemek çok ahmakça geliyor bana.
edit: yine troll diyen olmuş. ben burada ülkenin ciddi bir sorunundan bahsettim. yemin ederim ölüyorum su verin desem don't feed the troll diyeceksiniz aq.
tesisatçı, tüpçü ve bilimum inşaat emekçisi kardeşimiz için zorunlu kılınması gereken giyim aparıtıdır.
bölüm birincileri fazla zekaya sahip olandan değil , çok çalışandan çıkar.
çan eğrisi varsa zeka önem kazanır ve bir şekilde mezun olursun
bölümden ziyade zeka yarışları girdiğin yüzdelik dilime bağlıdır.
çan eğrisi varsa zeka önem kazanır ve bir şekilde mezun olursun
bölümden ziyade zeka yarışları girdiğin yüzdelik dilime bağlıdır.
gta helikopter ile inşaat patlatma görevi
akademik kariyer yapmak istemeyen birey için gayet yeterlidir ve fayda sağlar.
(bkz: maske), nefes aldığını, yaşadığını hissediyor insan.