Sık geçen başlıklar
asla yapilmamasi gereken sacmalik.

bir de su cikti efenim aslinda rte harika da etrafi cahil danisman dolu o yuzden oluyor bunlar hep. ben ise aldim sanki o danismanlari. saf misiniz amk ya. bu nasi savunmadir. bal gibi de farkinda her seyin. bilgiye 5 yasinda cocuk ulasabiliyor bu devirde koskoca cb mi ulasamiyor ya da dogrulugunu anlamiyor. kabul edin butun secimleri bilincli.
ex fb'li artik napoli'li o yuzden basarili olmasini isterim. (not; gs)

sag ayiginin disiyla ikisinin arasindan gecmeye calisirken topu iskalamasa o iki barcali sik gibi kalirdi orada sanssizlik olmus. adam tek basina gidiyor napoli nin geri kalani nerede amk. cesareti takdir edilesi bence. pes etmesin. cabasi iyi.
doğrusunun şehit andrey karlov sokağı olması gerekirdi ama diyememişler tabii. ne kendi halkımızı ne askerimizi ne polisimizi ne de diplomatları koruyamıyoruz. 1000 kişilik korumalarla kimlerin korunduğu malum...