corona bahanesi derken kasit nedir tam olarak anlamadim. gunde 55k vaka bir tehdit olustur muyor mu?
tehdit degil akillari varsa bence olmasi gerekendir.
Sık geçen başlıklar
nitro 7
ekşi profiliasla yapilmamasi gereken sacmalik.
bir de su cikti efenim aslinda rte harika da etrafi cahil danisman dolu o yuzden oluyor bunlar hep. ben ise aldim sanki o danismanlari. saf misiniz amk ya. bu nasi savunmadir. bal gibi de farkinda her seyin. bilgiye 5 yasinda cocuk ulasabiliyor bu devirde koskoca cb mi ulasamiyor ya da dogrulugunu anlamiyor. kabul edin butun secimleri bilincli.
bir de su cikti efenim aslinda rte harika da etrafi cahil danisman dolu o yuzden oluyor bunlar hep. ben ise aldim sanki o danismanlari. saf misiniz amk ya. bu nasi savunmadir. bal gibi de farkinda her seyin. bilgiye 5 yasinda cocuk ulasabiliyor bu devirde koskoca cb mi ulasamiyor ya da dogrulugunu anlamiyor. kabul edin butun secimleri bilincli.
ex fb'li artik napoli'li o yuzden basarili olmasini isterim. (not; gs)
sag ayiginin disiyla ikisinin arasindan gecmeye calisirken topu iskalamasa o iki barcali sik gibi kalirdi orada sanssizlik olmus. adam tek basina gidiyor napoli nin geri kalani nerede amk. cesareti takdir edilesi bence. pes etmesin. cabasi iyi.
sag ayiginin disiyla ikisinin arasindan gecmeye calisirken topu iskalamasa o iki barcali sik gibi kalirdi orada sanssizlik olmus. adam tek basina gidiyor napoli nin geri kalani nerede amk. cesareti takdir edilesi bence. pes etmesin. cabasi iyi.
doğrusunun şehit andrey karlov sokağı olması gerekirdi ama diyememişler tabii. ne kendi halkımızı ne askerimizi ne polisimizi ne de diplomatları koruyamıyoruz. 1000 kişilik korumalarla kimlerin korunduğu malum...
insan nasıl katil olur denir işte böle.
vodafone arena nın ilk kırmızı kartını kimseye yedirmemiş ve tarihe geçmiştir.
lan gelsin bize 3 milyon suriyeli + 1 olur ne var. hatta lubna ve afrika da gelsin. kavimler gocu konusunda deneyimliyiz.