2002'den beri iktidardalar, itü-kandilli gibi kurumlar bas bas bağırıyorlar depremin eli kulağında diye. depreme hazırlık yapılacağına istanbul'un rantını yediler.
araplara rezidans, zengine otel diktirdiler. kendileri de servetlerine servet kattılar.
afet toplanma alanları ya otel ya avm ya da rezidans.
Sık geçen başlıklar
isen buga 28
ekşi profilioldukça yüksektir. unutmayın ataman veyaosman her kimse kendisiyle ilgili çağdaş yerli bir kaynak yok.
doğu romalı pachimeres'in kroniklerine gore baya göçer bir boy beyi. öyle sakallı, kaftanlı veya sarıklı kişiler değil bu adamlar. asya'dan kopup gelen ve yurt arayan deri, post ve börk giyen türkmenler. osmanlı ailesi islam alemi içinde yükseldikçe sünni hanefi inancın temsilcisi olmak adına kendisine islami bir kimlik sahiplendi öyle ki, osman bey'in ve öyküsünün anlatıldığı ilk eserleri 2. murat zamanında yazdılar.
yani öyle abest alıp namaz kılan kişiler değiller osmanlı'yı kuranlar, o fantezilerden sıyrılın.
doğu romalı pachimeres'in kroniklerine gore baya göçer bir boy beyi. öyle sakallı, kaftanlı veya sarıklı kişiler değil bu adamlar. asya'dan kopup gelen ve yurt arayan deri, post ve börk giyen türkmenler. osmanlı ailesi islam alemi içinde yükseldikçe sünni hanefi inancın temsilcisi olmak adına kendisine islami bir kimlik sahiplendi öyle ki, osman bey'in ve öyküsünün anlatıldığı ilk eserleri 2. murat zamanında yazdılar.
yani öyle abest alıp namaz kılan kişiler değiller osmanlı'yı kuranlar, o fantezilerden sıyrılın.
kabile devletine çevirdiler ülkeyi, sanki partilerinin ilçe başkanını atıyorlar.
türk tarihi'nin gördüğü en yetersiz parti, yönetici, zihniyet kombinasyonu bu.
başkanlık sisteminin ne denli çürük, başarısız, saçma bir sistem olduğunu da 100000. kez gördük. dikiş tutmuyor bile.
türk tarihi'nin gördüğü en yetersiz parti, yönetici, zihniyet kombinasyonu bu.
başkanlık sisteminin ne denli çürük, başarısız, saçma bir sistem olduğunu da 100000. kez gördük. dikiş tutmuyor bile.
çok temkinli, çok olgun.
sergen'in mentalitesi gerçek bir buz adam'a dönüşmüş.
bu sayede beşiktaş aygır gibi mücadele ediyor, maç maç düşünüyor.
sen şampiyon olacaksın.
sergen'in mentalitesi gerçek bir buz adam'a dönüşmüş.
bu sayede beşiktaş aygır gibi mücadele ediyor, maç maç düşünüyor.
sen şampiyon olacaksın.
halbuki bir vahhabi ölse ulusal yas için yeter sebeptir.
esnafa izletilsin.
hani açılmadıkları her gün batmaya yaklaşan-batan esnafa.
hes koduyla, mesafeli masalarla kafeleri, restoranları açmayanlar il kongresi yapıyorlar sanki kongreden bir şey çıkacakmış gibi.
zaten tek adam ne derse partide o oluyor, ne kongresi yahu?
hani açılmadıkları her gün batmaya yaklaşan-batan esnafa.
hes koduyla, mesafeli masalarla kafeleri, restoranları açmayanlar il kongresi yapıyorlar sanki kongreden bir şey çıkacakmış gibi.
zaten tek adam ne derse partide o oluyor, ne kongresi yahu?
maaşları zamanında ödediği için lider.
bir yedek sag bek alsınlar yeterli. bıktık transferden.
bir yedek sag bek alsınlar yeterli. bıktık transferden.
yahu anlayın şunu artık. akp var oldukça bu memleket batmaya, felç olmaya mahkum.
ülkeyi rant ekonomisiyle yönetimler foyaları meydana çıktı. akp'li her siyasi servet sahibi.
bizse fakirleştik, yüzde 1000.
hıfzısıhha enstitüsü kapatıldı, açık olsa diyanet'e verilenin çeyreği bütçe verilse aşımızı üretmiş çoktan yasakları hafifletmiştik. belki esnaflara normalleşme gelmişti. yani kimse ağlamasın, yüzde 50 oyu kim verdiyse bu akp'ye köküne kadar kriz girsin ona. üzülmek yok.
ülkeyi rant ekonomisiyle yönetimler foyaları meydana çıktı. akp'li her siyasi servet sahibi.
bizse fakirleştik, yüzde 1000.
hıfzısıhha enstitüsü kapatıldı, açık olsa diyanet'e verilenin çeyreği bütçe verilse aşımızı üretmiş çoktan yasakları hafifletmiştik. belki esnaflara normalleşme gelmişti. yani kimse ağlamasın, yüzde 50 oyu kim verdiyse bu akp'ye köküne kadar kriz girsin ona. üzülmek yok.
halkın 2013 yılındaki onca yolsuzluğa, kepazeliğe rağmen 2014 yılındaki iki seçimde de yanlışında ısrar etmesi.
2014 kırılma yılıdır, yanlışta ısrar eden doğruyu asla bulamaz.
2014 kırılma yılıdır, yanlışta ısrar eden doğruyu asla bulamaz.
hiçbir şey olmayacak; medya yine canan kaftancıoğlu ne dedi, cehape'de çatlak, doğu akdeniz, suriyeli hasan orman yangını söndürdü falan haberleri döner.
ıktidar ölü taklidi yapıp şahlanıyoruz der. halk adam olmaz, sorun halkta.
ıktidar ölü taklidi yapıp şahlanıyoruz der. halk adam olmaz, sorun halkta.
yeterlilik kontrolü yapılsa yarısının unvanı geri alınır.
ebubekir sofuoğlu
yaşar hacısalihoğlu
mehmet şahin.
bunları çaycı diye işe almam, prof. diye geziyorlar.
ebubekir sofuoğlu
yaşar hacısalihoğlu
mehmet şahin.
bunları çaycı diye işe almam, prof. diye geziyorlar.
danışıklı dövüş.
propaganda yapacaklar, açık ve net açın ayasofya camii'ni karnınızdan konuşmayın.
propaganda yapacaklar, açık ve net açın ayasofya camii'ni karnınızdan konuşmayın.
kimse bu kadar totaliter bir ülkeye yatırım yapmak istemiyor. mesele totaliter olmak da degil aslında hiçbir plan ve düzen içinde olmamamız. türkiye'de kurum yok , birinin asabını bozarsanız ülkede bir seyler oluyor. düzensizlik de yatırımcı kaçırır .
18 kardeşi. 18 kardeşi. bakın 18 kardeşi.
tanım: fıkra gibi bir rezalet.
tanım: fıkra gibi bir rezalet.
1850'lerde bile yerleşik hayata geçemeyen binlerce yörük vardı. türkler en geç vatan bulan toplumdur. ömrümüz çadırda, obada geçti.
anadolu'da türk nüfusun hatri sayılır bir kısmı göçebeydi. ne bekleniyor.
türk mimarisini zaten doğu roma ve iran sentezi.
bugününü konuşmaya gerek yok.
anadolu'da türk nüfusun hatri sayılır bir kısmı göçebeydi. ne bekleniyor.
türk mimarisini zaten doğu roma ve iran sentezi.
bugününü konuşmaya gerek yok.
fetö'nün yavrusu yani devamıdır.
en büyük talihsizliği türkiye'de doğması ve burada bilim yapmasıdır.
rusya'da rus bilimler akademisi başkanı olurdu, avrupa'da büyük bir doğa tarihi müzesi başında olurdu.
buradaysa yobazlara laf anlatmakla meşgul.
doğa bilimci bir türk. danışman hocam.
not: bu adam 33 bin kitaplık bir kütüphaneye sahip. anadolu'daki üniversitelerde bu kadar kitap yok.
rusya'da rus bilimler akademisi başkanı olurdu, avrupa'da büyük bir doğa tarihi müzesi başında olurdu.
buradaysa yobazlara laf anlatmakla meşgul.
doğa bilimci bir türk. danışman hocam.
not: bu adam 33 bin kitaplık bir kütüphaneye sahip. anadolu'daki üniversitelerde bu kadar kitap yok.
hak etmiştir.
oğlunu zorunlu askerliğe gönderdi ve oğlunun gemicikleri yok. bir çürük raporuna bakıyordu.
ülkeyi kötü yönettiği için, kriz anasını ağlattı milletin. yeter kılıçdaroğlu.
oğlunu zorunlu askerliğe gönderdi ve oğlunun gemicikleri yok. bir çürük raporuna bakıyordu.
ülkeyi kötü yönettiği için, kriz anasını ağlattı milletin. yeter kılıçdaroğlu.
türk veya değil ayrıntılara hakim değiliz.
ordusunda yoğun kıpçak, karluk ve az biraz oğuz yer almaktaydı.
her bozkır önderi gibi vahşi idi. 8 asır önce dünya zaten vahşi bir yerdi, ki şu anda çok mu medeni?
ordusunda yoğun kıpçak, karluk ve az biraz oğuz yer almaktaydı.
her bozkır önderi gibi vahşi idi. 8 asır önce dünya zaten vahşi bir yerdi, ki şu anda çok mu medeni?
kemal kılıçdaroğlu, siyaseten eleştirilse(eleştiriyorum) de toplumsal etik konusunda eleştirilecek adam değil. adam oğlunu askere gönderdi(çürük raporu aldırmadı!), akp'den oğlu askere giden bir üst düzey görevli söyleyin, yok söyleyemezsiniz.
adamın oğlunun gemicikleri yok. kemal kılıçdaroğlu da alın lan ihaleleri, al sana denizcilik şirketi, al sana danışmanlık maaşı deseydi düşman olmazdı kardeşi.
hayatın gerçekleri. hepimizin ailesinde böyleleri var. bin kere yardım edersin, kıymet bilmez; bir kez artık yeter dersin hain olursun.
adamın oğlunun gemicikleri yok. kemal kılıçdaroğlu da alın lan ihaleleri, al sana denizcilik şirketi, al sana danışmanlık maaşı deseydi düşman olmazdı kardeşi.
hayatın gerçekleri. hepimizin ailesinde böyleleri var. bin kere yardım edersin, kıymet bilmez; bir kez artık yeter dersin hain olursun.