iki taraf da süzme geri zekalı.
umarım çocuk falan yapıp çoğalmazlar ve aptal genetik dizilimleri kozmik boşlukta yok olup gider.
gece gece işsizliğimin zirvesindeyken boşluğuma geldi, okumuş bulundum.
edit: gacının instagram sayfasına baktım da... la olum ananız babanız sizi okusun diye şehir dışına yolluyor siz n'apıyonuz lan? tamamıyla entel varoş. köyüne dön bacım.
edit: allah sizi kahretsin! en çok favlanan yazım bu olmamalıydı. püüü!
10.04.2021 · 1. sıra
jurukhai
09.04.2021 03:18 ~ 09:54