Sık geçen başlıklar

viski ve lazanya 1

ekşi'de gör
sevdim. teoman'ın bu tarz bol yaşanmışlıklı eserlerini seviyorum, farklı bir havası var, vermek istediği duyguyu veriyor. ayrıca bu tavırlar ve sesindeki kaybetmişlik sadece teoman'a yakışıyor çünkü anlattığı her şey çok gerçek.