3 erkeğe 5 erkeğin düştüğü yabancı dille eğitim verilen teknik mühendislik bölümleridir. hocalarının hepsinin acımasız olması gerekmez. birkaç tanesi acımasız olsun bu ıztırap dolu seneler için yeterlidir.
tıp fakültesinin yukardaki olaya göre avantajları:
- kız-erkek sayısının birbirine yakın olması karşı cinsi tanıma, onunla iletişim ve sosyallik açısından iyidir, gelecek hayatınızı da olumlu anlamda etkiler. ayrıca eğitim veren öğretim görevlileri de daha sosyaldir ve öğrencilerle iletişimi güçlüdür.
- derslerin neredeyse tamamının türkçe ve sözel olması, okumayı çok sevenler için büyük avantajdır.
- eğitim sırasında ve sonrasında toplumda daha çok saygı göreceksiniz, çünkü toplum ve ülke gelişmemiştir, tekniğin önemi bilinmez. bu da egolarınızın zirveye çıkması demektir.
- mezuniyet sonrası büyük ihtimalle daha az çabayla daha fazla para kazanacaksınız, bu sizi ders çalışma ve bölümü hemen bitirme anlamında daha istekli hale getirecektir.
04.03.2022 · 12. sıra
lord justinyani
03.03.2022 00:33 ~ 00:47