norveç polisinin bugün yaptığı açıklamaya göre, başbakan erna solberg'e covid-19 yasaklarını ihlal ettiği gerekçesiyle ceza yazıldı.
20k norveç kronu ceza yiyen başbakan, polisleri görevden almak yerine, hatasını kabul edip özür dilemiş.
insan düşünmeden edemiyor. biz bu medeniyet seviyesine ne zaman ulaşırız?
kaynak
10.04.2021 · 15. sıra
lastdream
09.04.2021 13:41 ~ 13:43