helal olsun berkan'a aklimdan geceni son dakikada söyledi.
"ben benchte oyun kazanmak istedigim icin evrim dahil herkesi desteklerim, adaya dönünce bir şey paylasmak istemem(hayat görüslerimiz farklı)"
bravo lan, valla bu işin özeti budur.
evrim umarım defolup gidersin tez zamanda.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
artık çabalamayı bıraktım. anlamıyorlar, anlatamıyorum.
sevgili sığırlar, (bkz: gerilla taktiği)nde halkın desteği olmazsa olmazdır. halk desteklemiyorsa gerilla savaşı mümkün değildir.
hani diyorsunuz ya yılanın başını küçükken ezeceksin. yılanın başını ezemiyorsunuz, yılanı sinirlendiriyorsunuz sadece.
o çocuklar polisten korkacak, içten içe kin tutacak. kimisi dağa çıkacak. kimisi dağa çıkanları destekleyecek.
beyinlerini yıkamışlar ondan çıkıyorlar diyeceksiniz. beyinlerinin yıkandığı doğru ama yıkayan pkk değil sizsiniz. kendi kendinize düşman yaratıyorsunuz.
bildiğiniz gibi devam edin amına kodumun dangalakları. çatışmada ölen siz değilsiniz nasılsa. verirsiniz parasını bedelli yaparsınız, gerekirse çürük raporu alırsınız, pembe tezkere bile alırsınız da yine de ölen siz olmazsınız.
şehit cenazesinde iki timsah gözyaşı dökersiniz olur biter.
sevgili sığırlar, (bkz: gerilla taktiği)nde halkın desteği olmazsa olmazdır. halk desteklemiyorsa gerilla savaşı mümkün değildir.
hani diyorsunuz ya yılanın başını küçükken ezeceksin. yılanın başını ezemiyorsunuz, yılanı sinirlendiriyorsunuz sadece.
o çocuklar polisten korkacak, içten içe kin tutacak. kimisi dağa çıkacak. kimisi dağa çıkanları destekleyecek.
beyinlerini yıkamışlar ondan çıkıyorlar diyeceksiniz. beyinlerinin yıkandığı doğru ama yıkayan pkk değil sizsiniz. kendi kendinize düşman yaratıyorsunuz.
bildiğiniz gibi devam edin amına kodumun dangalakları. çatışmada ölen siz değilsiniz nasılsa. verirsiniz parasını bedelli yaparsınız, gerekirse çürük raporu alırsınız, pembe tezkere bile alırsınız da yine de ölen siz olmazsınız.
şehit cenazesinde iki timsah gözyaşı dökersiniz olur biter.
anneler gününü en buruk geçiren üç tür insan olur: evladını kaybedenler, annesini kaybedenler, çocuk sahibi olamayanlar. umarım sosyal medyalar bu durum gözetilerek şekillenir.
baştan beri ne kadar boş ve düzeysiz olduklarını bildiğim için takip etmediğim şahısların beni hiç şaşırtmamış halt yemesidir.
iyi erkek bulmak kolay ama iyi erkek tanımı ancak yakışıklı, kaslı, statü sahibi, uzun boylu, zengin gibi özelliklerden birkaçı aktif olursa sizin için anlam ifade etmiyor mu? birbirimizi kandırmayalım.
içerikten kaldırılacak dizi ve filmlerin ne zaman kaldırılacağını söyleyin ona göre izlemediysek izleyelim.
şifa mifa dilemiyorum.
hakkına hukukuna girdiğiniz kim varsa misliyle çıksın.
edit: gaddar diyenler oldu. gaddarım kardeşim.
"görüyorum ki çaresizliği tatmamışsınız" diyen dilek özçelik' e sadaka verir gibi para vermeye kalkan zerzavata da diliyorum aynısını.
çaresizlik nedir öğrenirler biraz.
ilahi adalet var mı yok mu bi görelim bizde.
hakkına hukukuna girdiğiniz kim varsa misliyle çıksın.
edit: gaddar diyenler oldu. gaddarım kardeşim.
"görüyorum ki çaresizliği tatmamışsınız" diyen dilek özçelik' e sadaka verir gibi para vermeye kalkan zerzavata da diliyorum aynısını.
çaresizlik nedir öğrenirler biraz.
ilahi adalet var mı yok mu bi görelim bizde.
din,iman,ecdat,safları bozmayın,bokunuzu yiyim başkasına oy vermeyin twitidir.
tabii ki (bkz: çırağan caddesi)
bebeyken gelen altınları ve her ay cüzi bir miktar parayı çocuğun hesabına atsa, 20 yaşına geldiğinde üniversite masrafı çıkar. bunu akıl edemeyen bir sürü anne baba var. bu devirde hazır para bulmak zor. aklınızda olsun.
medeniyet nedir bilmeyen ak troll'lerin düşük kapasiteli beyinlerini yakan öneridir. 25 yıldır akp'nin bisikletliler için yapmadığını yapar ve istanbul'u medeni bir şehrin olmazsa olmazı bisiklet yollarına kavuşturur ise bisikletimi alıp uyacağım öneridir.
tabii ki 11 mayıs'a yetişmeyecektir, rantını öyle bir yediler ki bu şehrin önümüzdeki 2 yıl içerisinde yapılsa ona da razıyız. az oksijen alırsın ak troll olmaz mı? 20 tane hesap açıp önünde makarna tenceresi ile burada ilgi diye ağlamaktan çok daha iyidir emin ol.
kimdir bu başlığın sahibi?
eksi2017, deniz mavisi vosvos, nick bulmam lazim, sanat filmi izliyorum, vosvos 1303, turkuaz vosvos, turuncu vosvos ve putlari yeniden deviren nesil'in yan hesabıdır.
tabii ki 11 mayıs'a yetişmeyecektir, rantını öyle bir yediler ki bu şehrin önümüzdeki 2 yıl içerisinde yapılsa ona da razıyız. az oksijen alırsın ak troll olmaz mı? 20 tane hesap açıp önünde makarna tenceresi ile burada ilgi diye ağlamaktan çok daha iyidir emin ol.
kimdir bu başlığın sahibi?
eksi2017, deniz mavisi vosvos, nick bulmam lazim, sanat filmi izliyorum, vosvos 1303, turkuaz vosvos, turuncu vosvos ve putlari yeniden deviren nesil'in yan hesabıdır.
5 yıl içinde google translate düzgün çeviri yapmaya başlasın yeter.
(bkz: entry ve nick uyumu)
fax kuru sabun
eriyip gitmez (fax)
çabucak bitmez (fax)
yaşımızı ortaya çıkaracak ama ne yapalım.
eriyip gitmez (fax)
çabucak bitmez (fax)
yaşımızı ortaya çıkaracak ama ne yapalım.
büyüyünce kendi yalnızlıklarıyla iyi geçinebilen olgun insanlar olurlar.
osmanlı'yı sahiplenmek başka bir şey, saplantı haline getirmek başka bir şeydir. tutunacağımız tek şey, osmanlı değil. selçuklular, göktürkler, hunlar da var. zengin tarihimiz sadece osmanlılardan oluşmuyor.
kaşar ruhlu kadınlarda görülen kişilik bozukluğu.
avrupa yakası dizisinden sonra keşke zirvede bıraksaydı.
aslında ergen daha çok kaynıyor, bu mecrada. hem de fokur fokur.
bizim gibi amca ve teyzelerin sayısı az.
bizim gibi amca ve teyzelerin sayısı az.
fotoğraftakine benzemiyorsun.
demek ki neymiş; hepimiz aynı gemide değilmişiz.
sürekli atmıyorsa saygı duyarım, sidik yarıştırmıyor sonucuna erişirim.
hiç atmayıp kendisi de aktif kullanmıyorsa saygı duyarım, sosyal medya ile genel olarak işi yok derim.
ancak benimle atmayıp da aktif bir şekilde paylaşım yapıyorsa yedeklere saygısı sonsuzdur ve ilişkinin biteceğine dair inancı tamdır. romantik bebeler bu numarayı yiyebilir, ben yemem.
ama en tehlikelisi sizinle çok nadir atıp genel olarak aktif kullanıyorsa bilin ki bu kadının size tekmeyi bastıktan sonraki sevgilisi instagram listesindedir, sırf kıskandırma amaçlı sizi kullanıyordur.
hayatın gerçekleri bunlar, romantik duyarcılar eksileyecek bu yazımı, realist bireyler ise hak verecek.
hiç atmayıp kendisi de aktif kullanmıyorsa saygı duyarım, sosyal medya ile genel olarak işi yok derim.
ancak benimle atmayıp da aktif bir şekilde paylaşım yapıyorsa yedeklere saygısı sonsuzdur ve ilişkinin biteceğine dair inancı tamdır. romantik bebeler bu numarayı yiyebilir, ben yemem.
ama en tehlikelisi sizinle çok nadir atıp genel olarak aktif kullanıyorsa bilin ki bu kadının size tekmeyi bastıktan sonraki sevgilisi instagram listesindedir, sırf kıskandırma amaçlı sizi kullanıyordur.
hayatın gerçekleri bunlar, romantik duyarcılar eksileyecek bu yazımı, realist bireyler ise hak verecek.
belediye başkanı ekrem imamoğlu olduğu için kırılmış merdiven. binali yıldırım olsa kırılmazdı kesin.
olm ne salak adamlarsınız lan siz dkdjd.
olm ne salak adamlarsınız lan siz dkdjd.
(bkz: terörist)
terörizm tanımı;
1.topluma korku salma, insanları korkutma, yıldırma eylemlerinin tümü
2.siyasal bir amaca ulaşmak için terörü bir yöntem olarak kullanma.
bu tanımlardan yola çıkarak söyleyebiliriz ki, sevda noyan adlı bu şahıs bir teröristtir.
terörizm tanımı;
1.topluma korku salma, insanları korkutma, yıldırma eylemlerinin tümü
2.siyasal bir amaca ulaşmak için terörü bir yöntem olarak kullanma.
bu tanımlardan yola çıkarak söyleyebiliriz ki, sevda noyan adlı bu şahıs bir teröristtir.
bu adamı itici bulan bir tek ben miyim?
bazen kafam kıyak bir halde eve geliyorum ama ben eve mi geliyorum başka bir yere mi geliyorum hiç farkında değilim. ne yaptığımın farkında değilim. geçmiş acıtıyor, geleceği düşünmek istediğimde ise kaçıyorum, korkuyorum arada kalmışlık sendromu böyle bir şey sanırım.
etrafımda çok güzel kadınlar ve çok iyi adamlar var ve baktığımda baktığımda çoğu yalnız. uzun süredir de hayatlarında kimse yok. sebebi ise yalnızken sorumluluk duygusunun olmaması ve özgür hissetmeleri. yalnız olduğun için kimseye bir şey sormana gerek yok, kimseye bir şey açıklamana gerek yok, gereksiz ve saçma sapan tartışmalar yok, devamlı hayatına karışan birisi yok, yalan yok, acaba şimdi kızar mı diye düşünmene gerek yok, ayrılık sonrası acı çekmene gerek yok.
sorumluluk ağır bir duygu. insanlar sorumluluk duygusunun olmaması rahatlığına alışmışlar. ama bir süre sonra en yalnız kalmaya alışmış olanı bile eninde sonunda ilişki düşünecektir. çünkü insanlar hayatında sevgi olmazsa farkında olmasalar da büyük eksiklikler yaşarlar. kaliteli yalnızlık falan deseler de her insan kendi içinde mutlu olduğu bir ilişki ister. ilk başta eksik olan bu sevgi ihtiyacını arkadaşlarından, evdeki kedisinden veya köpeğinden ve hatta tek gecelik ilişkilerinden karşılarlar ama eninde sonunda durum bir ilişkiye evrilecektir. ve bu döngü böyle devam edecektir bir yere kadar.
sorumluluk ağır bir duygu. insanlar sorumluluk duygusunun olmaması rahatlığına alışmışlar. ama bir süre sonra en yalnız kalmaya alışmış olanı bile eninde sonunda ilişki düşünecektir. çünkü insanlar hayatında sevgi olmazsa farkında olmasalar da büyük eksiklikler yaşarlar. kaliteli yalnızlık falan deseler de her insan kendi içinde mutlu olduğu bir ilişki ister. ilk başta eksik olan bu sevgi ihtiyacını arkadaşlarından, evdeki kedisinden veya köpeğinden ve hatta tek gecelik ilişkilerinden karşılarlar ama eninde sonunda durum bir ilişkiye evrilecektir. ve bu döngü böyle devam edecektir bir yere kadar.
akp ile bal gibi alakası olan borulardır. mansur başkan bu boruları değiştirmek için bütçe istiyor, akpli ve mhpli belediye meclis üyeleri ise borçlanma yetkisi vermiyor bunun için.
son durumda fark yaratmayacak olay. sağlık durumu uygunsa mansur yavaş, olmazsa ekrem imamoğlu seçilir.
mansur başkan kürtlerden oy alamaz diyen yanılır. kürtler milliyetçi ile kafatasçı arasındaki farkı anlayabilecek insanlardır. mansur başkan milliyetçi olabilir ama ülkeyi seven kürtler de milliyetçidir. her mikrofonu alınca bölücü konuşmalar yapan vatandaş yüzünden biz 2 ayrı millet olmadık.
mansur başkan kürtlerden oy alamaz diyen yanılır. kürtler milliyetçi ile kafatasçı arasındaki farkı anlayabilecek insanlardır. mansur başkan milliyetçi olabilir ama ülkeyi seven kürtler de milliyetçidir. her mikrofonu alınca bölücü konuşmalar yapan vatandaş yüzünden biz 2 ayrı millet olmadık.
bakın benim bir arkadaş var doktor. inanılmaz da kafalı bir çocuk.
uzmanlığı bitirdikten sonra atandığı eğitim araştırma hastanesinde kendi branşının servisinde bir yolsuzluk ile alakalı soruşturma açılıyor. benim arkadaşı da heyette görevlendiriyorlar.
soruşturma sürerken bizimki de olayların içinde tabi, mevzu kabak gibi ortada.
olay hastane yönetimi ve sağlık bakanlığı ortak yapımı olarak kapatılıyor.
bizimki de "bu memleketten hiçbir halt olmaz" deyip zorunlu görev süresini tamamlamanın da verdiği rahatlıkla istifayı basıyor, gidiyor abd'ye abd'de bir üniversitede neredeyse karın tokluğuna çalışmaya başlıyor. içinde yer aldığı ekip ile keşiflere imza atıp literatüre "adını" geçiriyor.
bu adam, bu ülkede çalışıyor olsa muazzam bir evde oturuyor ve muazzam bir arabaya biniyor olurdu. şu anda 1+1 bir evde kirada oturuyor, ilk arabasını 6. senesinde aldı.
bu ülkenin yetişmiş beyinleri, ülkenin ahlak seviyesinden kaçıyor gelir seviyesinden değil.
edit: 3-5 mesaj gelince ayrıntı vermek durumunda hissettim kendimi, deniyor ki "üzeri örtülecekse neden soruşturma açılmış?" deyu. öncelikle konunun başlangıcı bir ihbar ile oluyor. mevzu da şu, atıyorum belirli bir sürede atıyorum 50 hasta var ancak 700 kit kullanılmış gibi. arkadaşım bu denli farkın "fiili olarak" mümkün olmadığını söylüyor ancak "evet ya 700 kit 50 hastaya tekraren kullanılmış" gibi fiiliyatta ve hayatın olağan akışına aykırı bir rapor ile konu kapanıyor.
uzmanlığı bitirdikten sonra atandığı eğitim araştırma hastanesinde kendi branşının servisinde bir yolsuzluk ile alakalı soruşturma açılıyor. benim arkadaşı da heyette görevlendiriyorlar.
soruşturma sürerken bizimki de olayların içinde tabi, mevzu kabak gibi ortada.
olay hastane yönetimi ve sağlık bakanlığı ortak yapımı olarak kapatılıyor.
bizimki de "bu memleketten hiçbir halt olmaz" deyip zorunlu görev süresini tamamlamanın da verdiği rahatlıkla istifayı basıyor, gidiyor abd'ye abd'de bir üniversitede neredeyse karın tokluğuna çalışmaya başlıyor. içinde yer aldığı ekip ile keşiflere imza atıp literatüre "adını" geçiriyor.
bu adam, bu ülkede çalışıyor olsa muazzam bir evde oturuyor ve muazzam bir arabaya biniyor olurdu. şu anda 1+1 bir evde kirada oturuyor, ilk arabasını 6. senesinde aldı.
bu ülkenin yetişmiş beyinleri, ülkenin ahlak seviyesinden kaçıyor gelir seviyesinden değil.
edit: 3-5 mesaj gelince ayrıntı vermek durumunda hissettim kendimi, deniyor ki "üzeri örtülecekse neden soruşturma açılmış?" deyu. öncelikle konunun başlangıcı bir ihbar ile oluyor. mevzu da şu, atıyorum belirli bir sürede atıyorum 50 hasta var ancak 700 kit kullanılmış gibi. arkadaşım bu denli farkın "fiili olarak" mümkün olmadığını söylüyor ancak "evet ya 700 kit 50 hastaya tekraren kullanılmış" gibi fiiliyatta ve hayatın olağan akışına aykırı bir rapor ile konu kapanıyor.
daha önce de yazdım yine yazıyorum;
erdoğan ne zaman kalabalığa karışıp, karantinadan çıkarsa o zaman korona'nın azalıp, bitme noktasına geldiğine inanırım. onun dışında sağlık bakanı ister günlük 100 vefat söylesin, ister 10 vefat söylesin farketmez.
ben rte'ye bakarım. gerisi boş.
erdoğan ne zaman kalabalığa karışıp, karantinadan çıkarsa o zaman korona'nın azalıp, bitme noktasına geldiğine inanırım. onun dışında sağlık bakanı ister günlük 100 vefat söylesin, ister 10 vefat söylesin farketmez.
ben rte'ye bakarım. gerisi boş.
84 yaşındaki babam ile 75 yaşındaki annemi sokağa uğurlamama fırsat veren izin. babam traşını olup, takım elbisesini kravatını çekip iki dirhem bir çekirdek hazırlanmış. öyle mutlulardı ki. maskelerini takıp güle oynaya çıktılar. bu insanlar 5 sezon 100 bölümlük dizilere saramıyor, twitter, instagram, facebook takip edemiyor, çoğunlukla kitap bile okuyamıyor. kalitesiz ulusal kanallara mahkum oluyor. 2 ay evden çıkamamanın onlar için ne demek olduğunu anlamamız mümkün değil. vu iki aylık süreçte maske takmanın, her yere dokunmamanın önemini öğrendiler zaten. bırakalım azıcık nefes alsınlar.
up.
beşinci ve altıncı çocuğu da en yakın zamanda beklediğim kişinin söylemi.
beşinci ve altıncı çocuğu da en yakın zamanda beklediğim kişinin söylemi.
toplam nüfusu yaklaşık 2,6 milyar olan, üredikçe üreyen, dünya yaban hayatını, ekolojisini sikip atan iki ülkenin savaşına dair alamettir.
bol nükleerli günler diliyorum.
bol nükleerli günler diliyorum.
evli veya bekar,mutlu veya mutsuz; çocuklu tüm annelerin anneler gününü kutlutorum.güzel günler diliyorum. bu mesajda sual yöneltmiyorum,hürmetlerimi sunuyorum.
istanbula yerleşince anlarsın ne var ne yok :)
kuantum fiziğini anladığınızı düşünüyorsanız, kuantum fiziğini anlamamışsınız demektir
kaynak boktan, haberin içeriği daha boktan. kanıt yok, mağduriyet yine çok. edebiyat da birazdan geliyor.
çöllere güneş panelleri kurar elektirik satarlar.
doğa ana, molekül, bilinç, sinerji, kollektif, meditasyon= zengin düdükleyen sosyete gurusu izleri.
30 yaş altı ergenler için hazır adres var iken (bkz: inci sözlük) kutsal bilgi kaynağı sözlüğümüze tecrübeleri ile değer katan 30 yaş üstü kitleye yapılan haksızlık içeren saçma bir önermedir.
(bkz: peugeot 208) 'ın olmadığı ama olması gereken versus.
50 kuruş farkla bir gün öne almak ister misiniz?
atamın karızmaya bak aq inanılmaz bir adam. bir pozu da kötuyu geçtim vasat olsun be,hep jilet gibi... bu vesileyle düşmanlarının anasını sikeyim paşa'm... huzurla uyu.
elleri güzel insanları gözlemliyorum cevremde bulunan. elleri güzel olanların ilginç bir şekilde karakterleri de güzel oluyor
edit : mesaj kutum alev almış. yazmayın erkeğim
petito : ellerinizin fotoğrafını çekip neden bana atıyorsunuz aq
edit : mesaj kutum alev almış. yazmayın erkeğim
petito : ellerinizin fotoğrafını çekip neden bana atıyorsunuz aq
gene komisyon peşinde koşuşan dilenciler türemiş. uzun uzun yazıyorlar bir de bilgi verir gibi, en sonunda da dileniyorlar. bir bitmedi şu üç kuruş komisyon alacam diye uğraşan karaktersiz dilenciler.
tanım: bok gibi paradır. hayatınızı karartır. üç beş lira kazanacam diye tüm gün gözünüz telefonda olur. bu dilencilerin sözlerine inanmayıp hiç bulaşmamak en iyisi.
tanım: bok gibi paradır. hayatınızı karartır. üç beş lira kazanacam diye tüm gün gözünüz telefonda olur. bu dilencilerin sözlerine inanmayıp hiç bulaşmamak en iyisi.
bu baslik "korona virusun iyi yanlari" basligina tasinacaktir
japon: mekaniği sağlam kaporta çöp.
alman: kaporta sağlam mekanik çöp, üstelik pahalı.
hele otomatikse kesinlikle japon. bu kadar basit. o yüzden dikkat edin arabadan anlayan adam honda, toyotaya biner. astraya, golfe binen arkadaşlar binmeye korkuyor arıza çıkaracak masraf çıkacak diye. sikmişim öyle arabayı.
alman: kaporta sağlam mekanik çöp, üstelik pahalı.
hele otomatikse kesinlikle japon. bu kadar basit. o yüzden dikkat edin arabadan anlayan adam honda, toyotaya biner. astraya, golfe binen arkadaşlar binmeye korkuyor arıza çıkaracak masraf çıkacak diye. sikmişim öyle arabayı.
malum güruhun her zamanki çirkefliklerinden biri. bu adamlar tarih boyunca böyleydiler, a haber zaten beyinlerinden geçenleri yansıtıyor, ekstradan bir şey katmıyor bunlara.