Sık geçen başlıklar

huzurkacirangeyik 3

ekşi profili
çimen için çizdiğiniz şu zorlama hikaye o kadar baydı ki artık. çimen'i orada zorla tutan yok, üzerine kapı kitleyen yok, adam boşandığını bile saklıyor. çimen bu kadar aptal mı ki neye istinaden bu evde, bu düzende kalıyor? gökhan'a aşık olmasıyla açıklanacak bir mantık yok bu hikayede. bize zorla, kadını itekleyen, öteleyen bir düzeni ve salak bir kadın hikayesini izletiyorsunuz.

görkem'in ota boka esmesi, ben ne istersem onu yaparım diyen ezikliği o kadar kötü ki. yani hiç izleyemiyorum. bacım bir kes ya.
no one:
görkem: ben ne istersem onu yaparım, kimse bana karışamaz. tamam abla sakin.

umut sen rezil bir insansın ve nursema'yı asla haketmiyorsun.