daha önce de yazdım yine yazıyorum;
erdoğan ne zaman kalabalığa karışıp, karantinadan çıkarsa o zaman korona'nın azalıp, bitme noktasına geldiğine inanırım. onun dışında sağlık bakanı ister günlük 100 vefat söylesin, ister 10 vefat söylesin farketmez.
ben rte'ye bakarım. gerisi boş.
11.05.2020 · 31. sıra
loneny
10.05.2020 19:12