Sık geçen başlıklar

mücbir sebepler'de nazım hikmet'le dalga geçilmesi 2

ekşi'de gör
şu ülkede politikacılar dışında nefret ettiğin top 5 yap deseler 1'e ya da 2'ye bartu yazarım.

amma ve lakin, her okulda istiklal marşını ağlayarak okuyan aşırı sevimsiz kız çocuğu gibi 1 mayıs şiiri okursan, kendini bu denli karikatürize edersen herifler de gelip taşak geçer. -ki haklarıdır da-

"her şeyin mizahı" konusunu tartışmak için önce mizahın tanımını yapmayı bırakmak gerekiyor. yine aynı şekilde ağlayarak 1 mayıs şiiri okumadan önce de evini temizleyen, evinin tadilatını yapan işçiye sigorta...(orhan aydın özelinde değil konu özelinde duyar gösteren herkes için)

üzgünüm kadıköylüler haklı.

(bkz: tahsilli cehaletin cinneti)
baştan beri ne kadar boş ve düzeysiz olduklarını bildiğim için takip etmediğim şahısların beni hiç şaşırtmamış halt yemesidir.