şu ülkede politikacılar dışında nefret ettiğin top 5 yap deseler 1'e ya da 2'ye bartu yazarım.
amma ve lakin, her okulda istiklal marşını ağlayarak okuyan aşırı sevimsiz kız çocuğu gibi 1 mayıs şiiri okursan, kendini bu denli karikatürize edersen herifler de gelip taşak geçer. -ki haklarıdır da-
"her şeyin mizahı" konusunu tartışmak için önce mizahın tanımını yapmayı bırakmak gerekiyor. yine aynı şekilde ağlayarak 1 mayıs şiiri okumadan önce de evini temizleyen, evinin tadilatını yapan işçiye sigorta...(orhan aydın özelinde değil konu özelinde duyar gösteren herkes için)
üzgünüm kadıköylüler haklı.
(bkz: tahsilli cehaletin cinneti)
mind mischief
11.05.2020 01:20 ~ 01:28