iyi başlayan ama sonrasında türkleri aleni şekilde ötekileştiren osmanoğlu ailesini sahiplenmemek neden garip karşılanıyor?
tum üst soy neredeyse sirp, rus vb şekilde tamamen karisik durumda.
türk ise hep savaşta,
hep tarlada.
hep fakir,
hep vergisini veren…
yuce bir türk geldi de bize kim olduğumuzu tekrar hatırlattı.
06.03.2024 · 25. sıra
yadome
04.03.2024 23:29 ~ 23:34