Sık geçen başlıklar
"vatan ve millet sevgisi her şeyin üzerindedir."
( bu cümleyi kullananlar cogunlukla., kendi çıkarından başkasını dusunmeyenlerdir.)
sizi gerçekten çok kıskanıyoruz. hele özellikle metrobüs durağında, 500 kişi birden metrobüse hücum etmenizi, taksiye el kaldırıp da uzun süre binememenizi, trafikte saatlerce kalıp da bunun normal bir durum olduğunu zannetmenizi...daha sayayım mı?
bazen küfürle taşı gediğine oturtuyorsun ama her sözünün sonunda amk, aq demek hiç de marifet değil. kadına da, erkeğe de yakışmıyor.