ben hic bir şey giymiyorum yine de belli olmuyor vay amk şansa yasiyoruz valla.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
1. malum orospu çocuğu.
2. malum orospu çocuğunun orospu çocuğu stepnesi.
3.malum orospu çocuğunun orospu çocuğu stepnesinin orospu çocuğu şoförü.
2. malum orospu çocuğunun orospu çocuğu stepnesi.
3.malum orospu çocuğunun orospu çocuğu stepnesinin orospu çocuğu şoförü.
yannış bulduğum hareket. keşke imza törenini beleş yapıp sms’le 23 lira dilenseydi yönetim.
aylar yıllar önce şu başlıkta “telefonu pantolonun cebinde taşıması” diye bir entry okumuştum. o entryi kim yazdıysa gün yüzü göremesin. ne zaman bir işim olsa telefonu cebime atsam geri çıkartıp çantama koyuyorum refleks olarak. dengemi bozdun pislik insan.
sıla’nın şarkıları
bağ, bildiğin üzüm bağı. bu dünyadan kendi bağımın içindeki taş evimin mahzeninde dinlendirdiğim şarapları içmeden göçmeyeceğim.
konya yolunda
tabi ki livorno'dur.
bomonti fitnesiz !
yazmaya devam edelim en azindan neden tahliye edildiğini öğreniriz belki. memlekette haberci de kalmadı aq.
malesef ki basketbol tarihi 1 sayı ile yenilenleri yazmıyor. yıllar sonra "2019'da abd'yi yenen türkiye" olarak anlatılacak maçın abd-japonya maçından farkı kalmamıştır.
türk takımlarının genetik kodunda işli ama bu. son topu değerlendirememe, 20 sayıdan maç verme, vermese bile kafa kafaya bitirme, final maçlarında yenilme, ve çocukluğumdan beri gördüğüm serbest atış atamama. hani maç kafa kafaya gider de son üçlüğü atamazsın, ah be dersin. fırsat defalarca geldi ve yıllarca bahane edilen hakem kayırması da olmadı. bize de oturup kahrolmak kaldı.
umarım turnuva geneli için bize gaz verici bir maç olur da buradan olimpiyatlara kadar gideriz.
türk takımlarının genetik kodunda işli ama bu. son topu değerlendirememe, 20 sayıdan maç verme, vermese bile kafa kafaya bitirme, final maçlarında yenilme, ve çocukluğumdan beri gördüğüm serbest atış atamama. hani maç kafa kafaya gider de son üçlüğü atamazsın, ah be dersin. fırsat defalarca geldi ve yıllarca bahane edilen hakem kayırması da olmadı. bize de oturup kahrolmak kaldı.
umarım turnuva geneli için bize gaz verici bir maç olur da buradan olimpiyatlara kadar gideriz.
ahlaki bir değer olarak (bkz: ayıp)
türkiyede bulunduğum dönemlerde duyduğumda artık daha da garibime giden bir söz oldu bu, bir şeyi ayıp olur diye yapmak ya da yapmamak
bir de şunu fark ediyorum, insanlar sürekli birbirlerine neyin doğru neyin yanlış olduğuna dair vaaz veriyor, öyle yapma doğru olmaz böyle söyleme doğru değil vsvs
türkiyede bulunduğum dönemlerde duyduğumda artık daha da garibime giden bir söz oldu bu, bir şeyi ayıp olur diye yapmak ya da yapmamak
bir de şunu fark ediyorum, insanlar sürekli birbirlerine neyin doğru neyin yanlış olduğuna dair vaaz veriyor, öyle yapma doğru olmaz böyle söyleme doğru değil vsvs
15 penaltısı garanti.
bu başlığı açarak bu sene 2 kere karpuz yediğimi hatırladım onlarda hiç güzel değillerdi gece gece gerçekten içime dert oldu.
yarın ilk iş karpuz alayım diyeceğim ama seçme işinden pek anlamam bu arada güzel karpuz seçmek iyi bir berceri
ayrıca karpuz demişken karpuz kabuğundan gemiler yapmak filmini izleyin aklıma o geldi birden keşke onun gibi bir karpuzcu açsalar evin önündeki sokağa :)
yarın ilk iş karpuz alayım diyeceğim ama seçme işinden pek anlamam bu arada güzel karpuz seçmek iyi bir berceri
ayrıca karpuz demişken karpuz kabuğundan gemiler yapmak filmini izleyin aklıma o geldi birden keşke onun gibi bir karpuzcu açsalar evin önündeki sokağa :)
1 ay 3 gün önce yaptığım ve şimdiye kadar en azından yanlış bir karar vermediğimi düşündüğüm durum.
yaklaşık 1 yıl boyunca enine boyuna düşünüp neden geçmişte benim için çok kıymetli bir şeyi artık taşımak istemediğime karar verdim. başörtüsü taktığım için hiçbir zaman pişman olmadım bu arada. kimsenin zorlamasıyla yaptığım bir şey değildi. o zaman da kendimi öyle mutlu ve huzurlu hissediyordum. 2 yıl öncesine kadar aklımın ucundan bile geçmeyen bu kararı bir anda almadım. aslında önce ben değiştim. değişmeyen tek şey dış görünüşümdü. şimdi daha mı mutlu hissediyorum diye soruyorum kendime. evet daha mutluyum.
yaklaşık 1 yıl boyunca enine boyuna düşünüp neden geçmişte benim için çok kıymetli bir şeyi artık taşımak istemediğime karar verdim. başörtüsü taktığım için hiçbir zaman pişman olmadım bu arada. kimsenin zorlamasıyla yaptığım bir şey değildi. o zaman da kendimi öyle mutlu ve huzurlu hissediyordum. 2 yıl öncesine kadar aklımın ucundan bile geçmeyen bu kararı bir anda almadım. aslında önce ben değiştim. değişmeyen tek şey dış görünüşümdü. şimdi daha mı mutlu hissediyorum diye soruyorum kendime. evet daha mutluyum.
oyuncusu deniz türünç trabzonspor maçında sosa'nın sarı yediği pozsiyonun önünde ikisi de sarı kart hak eden 2 faulü peş peşe yapmış sarı yememiş, faul bile çalınmamıştır.
aynı deniz türünç ekuban düşmediği için avantaja bırakılan pozisyonda formasını yırtma teşebbüsünden de sarı yememiştir.
yıllar geçiyor sözlüğe yazayım diyorum. hala aynı angutlar. hala aynı holiganlar. siktiniz sözlüğü, yetmedi mi?
aynı deniz türünç ekuban düşmediği için avantaja bırakılan pozisyonda formasını yırtma teşebbüsünden de sarı yememiştir.
yıllar geçiyor sözlüğe yazayım diyorum. hala aynı angutlar. hala aynı holiganlar. siktiniz sözlüğü, yetmedi mi?
duz toplu sac. bayiliyorum saclarini toplayan kadinlara. bazen kafasinin arkasinda asil bir atin kuyrugu, bazen kafasinin ustunde tum agirligiyla duran bir prensesin taci, bazen daginik, duzensiz, kaotik bir selale. beni mutlu ediyor sacini topladiktan sonra soyle bi gozumun icine bakip salak salak gulumseyen kadin. ibne ibne konustuk yine sozluk sorry.
nickimden anlaşılacağı üzere 1985'liyim. şimdilerde biraz antika sınıfına geriledik, orta yaşlara geldik. mutluyum, memnunum hayatımdan gayet. artık kendimi eskisi kadar önemli ve özel görmüyorum, o hayalimdeki kişi değil gerçek kendimim artık. haddimi bilmeyi ve insanların değerini anlamayı öğrendim. belki kimilerine göre yine bir şey değilizdir de yine de yaşamaya çalışıyoruz. zor bir ülkede, sıkıntılı bir coğrafyada hayatımızı idame ettiriyoruz.
çoğu hayalimi gerçekleştiremediğim gibi hayal bile edemeyeceğim şeyleri de gerçekleştirdim. birkaç başarısız ilişkinin ardından evlilik düşüncesine olan mesafemi temkinli bir boyuta indirdim. bahsedecek, kayda değecek bir hikayem yok. hayattan, kendimden ve sahip olduklarımdan dolayı keyif almaya çalışıyorum. bilvesile buraya kadar okuyanlara sevgi, esenlik ve saygılarımla.
çoğu hayalimi gerçekleştiremediğim gibi hayal bile edemeyeceğim şeyleri de gerçekleştirdim. birkaç başarısız ilişkinin ardından evlilik düşüncesine olan mesafemi temkinli bir boyuta indirdim. bahsedecek, kayda değecek bir hikayem yok. hayattan, kendimden ve sahip olduklarımdan dolayı keyif almaya çalışıyorum. bilvesile buraya kadar okuyanlara sevgi, esenlik ve saygılarımla.
yalan söylüyordur.
şu an ilk ve tek bebeğim dünyaya geliyor. acil doğum, ankara tobb’dayız. gelin bebek çikolatası yiyin.
ulan yine deri pantolonlu 70 yaşında metalci müzikleriyle doldurmuşlar. buraya biraz medeniyet salmaya geldim. açın ciğerlerinizi, vuruyorum.
--- spoiler ---
gardiyanlar, getirin 8 tellimi.
--- spoiler ---
humanity's last breath - shoals
humanity's last breath - anti
meshuggah - demiurge
meshuggah - rational gaze
the last ten seconds of life - the impossible product
the last ten seconds of life - the box
aversions crown - erebus
fit for an autopsy - heads will hang
shokran - punishment *
after the burial - mire
birer ölçek alıp yatın. yarın daha zinde ve güçlü uyanacaksınız.
--- spoiler ---
gardiyanlar, getirin 8 tellimi.
--- spoiler ---
humanity's last breath - shoals
humanity's last breath - anti
meshuggah - demiurge
meshuggah - rational gaze
the last ten seconds of life - the impossible product
the last ten seconds of life - the box
aversions crown - erebus
fit for an autopsy - heads will hang
shokran - punishment *
after the burial - mire
birer ölçek alıp yatın. yarın daha zinde ve güçlü uyanacaksınız.
daha dünyanın geçmişinde yaşamış soyu tükenmiş keşfetmediğimiz tonlarca canlı türü var, denizler dahil keşfedilecek yada farkına varmadığımız canlı türleri var. nasıl yalnız olalım?
dünya bitti ayıda sikip atın amk
vurun daha ölmedi...
ilgili din adamını mezarın başında bırakmak için dağılan kalabalıktır. cenazesi olana baş sağlığı dilemek için az ötede dikilen gözü yaşlı insanlara doğru ilerleyip tekrar tekrar “başın sağ olsun.” derler.
hasan ali toptaş’ın dediği gibi; “birisi önümde durup, hüküm allah’ın, başın sağ olsun, dediğinde babam yeniden ölüyordu çünkü. sonra bir başkası geliyor yeniden, bir başkası geliyor yeniden, yeniden, yeniden ölüyordu.”*
kalabalık dağıldıktan sonra biri gider o mezara. diğerleri bir süre onu yalnız bırakırlar. inanamaz hâlde ve boş gözlerle toprağa bakarken sanki zihnindekiler de girsin toprağın içine istermiş gibi kocaman açar ağlayan gözlerini. sonra biri gelir, yavaşça omzuna dokunup çok kısık bir sesle “hadi” der, “gidelim, yapma böyle!” girer koluna mezarın ayak ucunda dikilenin, sürükler gibi götürür. mezarın yanında kalmak isteyen her iki üç adımda bir bakar arkasına “gitmek istemiyorum, zorla götürüyorlar.” der gibi.
aradan bir zaman geçtikten sonra o mezarın yanındaki de kazılır, bütün bunlar yeniden olur. yeniden, yeniden, yeniden...
hasan ali toptaş’ın dediği gibi; “birisi önümde durup, hüküm allah’ın, başın sağ olsun, dediğinde babam yeniden ölüyordu çünkü. sonra bir başkası geliyor yeniden, bir başkası geliyor yeniden, yeniden, yeniden ölüyordu.”*
kalabalık dağıldıktan sonra biri gider o mezara. diğerleri bir süre onu yalnız bırakırlar. inanamaz hâlde ve boş gözlerle toprağa bakarken sanki zihnindekiler de girsin toprağın içine istermiş gibi kocaman açar ağlayan gözlerini. sonra biri gelir, yavaşça omzuna dokunup çok kısık bir sesle “hadi” der, “gidelim, yapma böyle!” girer koluna mezarın ayak ucunda dikilenin, sürükler gibi götürür. mezarın yanında kalmak isteyen her iki üç adımda bir bakar arkasına “gitmek istemiyorum, zorla götürüyorlar.” der gibi.
aradan bir zaman geçtikten sonra o mezarın yanındaki de kazılır, bütün bunlar yeniden olur. yeniden, yeniden, yeniden...
sebebi yeterince büyük bir kitlenin bilimkurgu izlemek istememesidir. sinema amacı dışına çıkmış, saf ticari kaygılar gözetilen bir durumdadır. yapımcılar da risk almayı sevmezler. umarım gelecekte sinefil bir zengin çıkar ve raflarda bekleyen şans verilmemiş senaryoların gerçekleştirilmesi için sponsor olur.
affettigim seyleri eger ben yapsaydim, affetmezlerdi sozluk.
kanımca (bkz: als) 'dir. her şeyin farkında olup, hiçbir şey yapamamak...
umarım tez vakitte, tüm amansız hastalıkların çaresi bulunur.
umarım tez vakitte, tüm amansız hastalıkların çaresi bulunur.
yeni öğrendiğim kelimeleri olur olmadık yerlerde kullanırım ben de hep.
ya bu amına koduklarım trabzon'un hakkını çok düşünüyorsa önce adamların kupasını versin. sonra görelim mesele neymiş ne değilmiş.
öyle çürümüş bir düzen içinde fakir kalıyorlar ki, hepsi aynı çürümüşlükten bir gün yararlanıp yırtabileceği umudunu taşıyor...
özürününün kabul edildiğini gördükten sonra aynı hatayı tekrar yapmaktan çekinmeyen kadındır.
ben 25 boyunca işportacılık yaptımdan sonra kahkaha atarak kapattığım vidyoya konu olan durum.
25 yıl işportacılık yaptım = 25 yıl mafyaya kaldırım vergisi ödedim lol
bilen bilir istanbulda midye işi yapan adamların kütük hep aynı yerdendir. bunun nedeni hemşehri derneklerinin özverisi değil aq, bildiğin bu işin köşesini bucağını tutmuş mafyasının olması.
bugün güzel istanbulun rıhtım gören ilçelerinde şöyle işlek bi kaldırıma midye tablası açayım desen senelik haraç 50k'dan başlıyor
sanki 25 senedir hacı baba tekkesi önünde mendil açarak midye satmış da şimdi zabıta ekmeğine taş koyuyor lol
25 yıl işportacılık yaptım = 25 yıl mafyaya kaldırım vergisi ödedim lol
bilen bilir istanbulda midye işi yapan adamların kütük hep aynı yerdendir. bunun nedeni hemşehri derneklerinin özverisi değil aq, bildiğin bu işin köşesini bucağını tutmuş mafyasının olması.
bugün güzel istanbulun rıhtım gören ilçelerinde şöyle işlek bi kaldırıma midye tablası açayım desen senelik haraç 50k'dan başlıyor
sanki 25 senedir hacı baba tekkesi önünde mendil açarak midye satmış da şimdi zabıta ekmeğine taş koyuyor lol
silahla nişan alırken veya benzeri durumlarda saatin içe doğru takılı olması "gerektiğinde" saate daha kolay bakma imkanı sağlar.
fatih terim'in başarılı olması için bu tarz tetiklenmesi lazım, teşekkürler federasyon fatih terim'e ihtiyacı olan kaosu verdiğin için.
sezon içinde bir de yönetim krizi çıkarsa 23. şampiyonluk garanti
ben kaos istiyorum
sezon içinde bir de yönetim krizi çıkarsa 23. şampiyonluk garanti
ben kaos istiyorum
isim olarak kıyafet... evet gerçekten var böyle bir isim. hastanede yatarken yanlışlıkla o kadının ismi olan ilaçları bana getirdiklerinde gördüm, ama yetmez tabii, dikişlerim patlasın diye sanki kadın gitmiş soy adı almalı olan adamla evlenmiş... kıyafet almalı :) hala isim yazan ilaç poşeti (elle falan değil, hastan no , barkod olan şekilde) buzdolabımın önünde tutturulu...
günüm kötü de geçse görünce halime şükrediyorum...
günüm kötü de geçse görünce halime şükrediyorum...
şut yüzdeleri kötü denilip normalleştirilen oyuncu. bir pg'nın şut yüzdesinin çok iyi olmamasına eyvallah. çok iyi top dağıtıyordur, handle'ı çok iyidir derim. bunların hiçbiri doğuşta yok eyvallah. ama serbest atış lan bu? bir pg'nin, 185 boyunda bir basketbolcunun serbest atışı kötü olabilir mi?
bu kadar kısa boya sahip olup bu kadar kötü şut atan bir basketbolcu görmedim. hoş hayatımda bu kadar kötü şut atan pg'de görmedim. nba'de elit şutörlerin geçmiş senelerdeki şut yüzdelerine bakın. hiç kimse anasının karnından şutör doğmuyor. ulan sana stephan curry ol diyen yok zaten. ama 2.20'lik bir dev değilsen şu serbest atışı atacaksın.
bu adam yerine 35'lik bobby dixon'la gitsek çok daha iyiydi.
bu kadar kısa boya sahip olup bu kadar kötü şut atan bir basketbolcu görmedim. hoş hayatımda bu kadar kötü şut atan pg'de görmedim. nba'de elit şutörlerin geçmiş senelerdeki şut yüzdelerine bakın. hiç kimse anasının karnından şutör doğmuyor. ulan sana stephan curry ol diyen yok zaten. ama 2.20'lik bir dev değilsen şu serbest atışı atacaksın.
bu adam yerine 35'lik bobby dixon'la gitsek çok daha iyiydi.
gereksiz egonun (gündelik anlamda kullanılmıştır) özgüven diye yutturulması.
neyi nerde yapması gerektiğini bilen, her halta burnunu sokmayan, her şeye atılmayan, insanları kırmaktan çekinen insan gibi bir tipseniz buyrun tertemiz bir özgüvensiz yaftası kazandınız.
günümüz dünyası psikoloji ile bile hayatlarımıza müdahale ediyor.
neyi nerde yapması gerektiğini bilen, her halta burnunu sokmayan, her şeye atılmayan, insanları kırmaktan çekinen insan gibi bir tipseniz buyrun tertemiz bir özgüvensiz yaftası kazandınız.
günümüz dünyası psikoloji ile bile hayatlarımıza müdahale ediyor.
sorulduysa da umrumda değil. fuat ergin kim amk?
bu başlığa yazanları eleştirmek için başlığa üşüşen insanların samimiyetsiz olduğunu düşünüyorum.
buraya üşüşme nedenleri “belki biri beni görür, benimle tanışmak ister” düşüncesi, bundan eminim.
senin için buraya yazmak yanlışsa, okuma bile, ne diye insanların özgürlüklerini kısıtlamak için ötüyorsun?
buraya üşüşme nedenleri “belki biri beni görür, benimle tanışmak ister” düşüncesi, bundan eminim.
senin için buraya yazmak yanlışsa, okuma bile, ne diye insanların özgürlüklerini kısıtlamak için ötüyorsun?
marşın okunduğu ortama dahilsen kalkılması gerektiğini düşündüğüm zorunluluk.
sıkıntı ayağa kalkma zorunluluğu değil, olur olmaz yerde istiklal marşı okunması, çalınmasıdır. bu marşın bir saygınlığı var. her ortamda okunmaz, çalınmaz. bunun bir ruhu vardır. mesela milli maç dışındaki her lig maçında okunması da gereksizdir, anlamsızdır. illa okunacaksa lig maçlarında, sadece açılış maçında okunsun veya kapanış maçında.
sıkıntı ayağa kalkma zorunluluğu değil, olur olmaz yerde istiklal marşı okunması, çalınmasıdır. bu marşın bir saygınlığı var. her ortamda okunmaz, çalınmaz. bunun bir ruhu vardır. mesela milli maç dışındaki her lig maçında okunması da gereksizdir, anlamsızdır. illa okunacaksa lig maçlarında, sadece açılış maçında okunsun veya kapanış maçında.
galatasaraya öyle şeyler olmaz kardeş. sen negredoya yatırım yaparsın, negredo da tarzı gereği gol atmaz. ben saldırırım negredoya, senin romantik taraftarın aa olur mu asıl ben saldırırım negredoya der başlar oradan bütün futbolcuları eleştirmeye. galatasaray taraftarı kendi oyuncusunu eleştirir ama rakiplere sakız olduğu anda sabri gibi tiplere bile sahip çıkar. akp gibi düşün yani sana yedirtmemek adı altında kendisi tek yumruk oluyor. e falcao da tam anlamıyla bitirici santrafor, öyle negredo gibi şenorun taktiğine uysun da takıma gol attırsın forveti de değil. bakın görün gs böyle oyunculardan maks fayda alır hep.
bu sene takvimini turkuazını üst üste koyacağımız için hükmü olmayan haber.
kaçan, kovalanır derler. aslında kaçan, kovalanmıyor.. kaçan, sevmiyor..
iki ayak üstüne durma, ayna ve tokalaşma.
insan iki ayakları üzerinde durduktan sonra kasık baskılamasından kurtularak anlamsız hırıltılar yerine sesini ve ayna ile kendini keşfetti. tokalaşmayı öğrenerek "güven" duygusunu talim etti: "güven" bu dünkü hayvana imparatorluklar kurmasını öğretti. para sonradan gelecekti ve bunun için paraya güvenmesi gerekti.
güven nesneleri doğurdu ve nesnelere tekabül ederek her şeyi oluşturdu. aynadan sonra pek tabii cımbız.
insan iki ayakları üzerinde durduktan sonra kasık baskılamasından kurtularak anlamsız hırıltılar yerine sesini ve ayna ile kendini keşfetti. tokalaşmayı öğrenerek "güven" duygusunu talim etti: "güven" bu dünkü hayvana imparatorluklar kurmasını öğretti. para sonradan gelecekti ve bunun için paraya güvenmesi gerekti.
güven nesneleri doğurdu ve nesnelere tekabül ederek her şeyi oluşturdu. aynadan sonra pek tabii cımbız.
çiğ et üstüne krema ve bıldırcın yumurtası.midenizi sikeyim demek isterdim ama siz ondan da anlamazsınız ki.