bu başlığa yazanları eleştirmek için başlığa üşüşen insanların samimiyetsiz olduğunu düşünüyorum.
buraya üşüşme nedenleri “belki biri beni görür, benimle tanışmak ister” düşüncesi, bundan eminim.
senin için buraya yazmak yanlışsa, okuma bile, ne diye insanların özgürlüklerini kısıtlamak için ötüyorsun?
04.09.2019 · 43. sıra
yesim
04.09.2019 00:58