Sık geçen başlıklar

dusunmeyendusunur 1

ekşi profili
bu başlığı açarak bu sene 2 kere karpuz yediğimi hatırladım onlarda hiç güzel değillerdi gece gece gerçekten içime dert oldu.
yarın ilk iş karpuz alayım diyeceğim ama seçme işinden pek anlamam bu arada güzel karpuz seçmek iyi bir berceri

ayrıca karpuz demişken karpuz kabuğundan gemiler yapmak filmini izleyin aklıma o geldi birden keşke onun gibi bir karpuzcu açsalar evin önündeki sokağa :)