napoli yeminle sikerim bak, bi sene daha dursun söz yine sana vericez ama 50 milyon yuro len amq*
Sık geçen başlıklar
istersen ekime 4
ekşi profiliseytan konussana allasen. defans dortlu, mesut, irfan, mhy ve oynamasini istedigin tüm at hirsizlari oynuyor. ne diyorsun, memnun musun? bi aykut ya da emre eksik dimi hoca koltugunda. allah senin belani versin en kisa surede, fenerbahceyi seviyorum diyip sikmeye kalkan ve uzerinden beslenen senin gibi alçaklarin da allah belasini versin. ama seni fenerbahce taraftari unutmayacak, emin ol ali koctan ne denli nefret ediyorlarsa senden de ayni sekilde nefret ediyorlar. tek lokma ekmege muhtac olman dilegiyle, yok yetmez bi de felç kal.
pelkasin golü öncesi net bi şekilde eşegin ziki var. arzu eden götune sokabilir.
ben hic bir şey giymiyorum yine de belli olmuyor vay amk şansa yasiyoruz valla.