hayat tarzı değil zeka ile alakalı bir durumdur. sadece cahiller ve aptallar her daim mutludur.
Sık geçen başlıklar
angelozi 8
ekşi profilibu büyüklük verenlere ayar vermeye çalışanlara acayip gıcık oluyorum. belki öncü amk?! neyin tatavası bu? insanlar korkmuş, yazmış. size giren çıkan ne?
tanım: hisseden herkese geçmiş, gitmiş olsun dediğim deprem.
tanım: hisseden herkese geçmiş, gitmiş olsun dediğim deprem.
doğru olmasını yürekten istediğim bir gelişme.
umarım bu hastalık bir an önce tarihe karışır.
umarım bu hastalık bir an önce tarihe karışır.
amk 2005'lileri dolmuş sözlüğe, utanmadan bok atıyorlar.
lan bi siktirin gidin!
lan bi siktirin gidin!
-insanların hiçbir şeyden ders almayacağı.
-el yıkamanın ne kadar önemli bir şey olduğu.
-müstakil evde yaşamanın ne kadar elzem olduğu.
-evden çalışmanın gayet mümkün olduğu.
-özgürlüğün çok kıymetli olduğu.
-el yıkamanın ne kadar önemli bir şey olduğu.
-müstakil evde yaşamanın ne kadar elzem olduğu.
-evden çalışmanın gayet mümkün olduğu.
-özgürlüğün çok kıymetli olduğu.
(bkz: o hakkı bile onun sayesinde kazandınız)
nankörler!
"padişahımı sevmiyorum" diyebileceğinizi mi zannediyorsunuz?
o kadar nankör ve kötüsünüz ki, sizler için en iyi dileğim ancak; "kendi pisliğinizde boğulun" demek olur!
nankörler!
"padişahımı sevmiyorum" diyebileceğinizi mi zannediyorsunuz?
o kadar nankör ve kötüsünüz ki, sizler için en iyi dileğim ancak; "kendi pisliğinizde boğulun" demek olur!
kanımca (bkz: als) 'dir. her şeyin farkında olup, hiçbir şey yapamamak...
umarım tez vakitte, tüm amansız hastalıkların çaresi bulunur.
umarım tez vakitte, tüm amansız hastalıkların çaresi bulunur.