Sık geçen başlıklar

yokhukmunde 2

ekşi profili
ahlaki bir değer olarak (bkz: ayıp)
türkiyede bulunduğum dönemlerde duyduğumda artık daha da garibime giden bir söz oldu bu, bir şeyi ayıp olur diye yapmak ya da yapmamak
bir de şunu fark ediyorum, insanlar sürekli birbirlerine neyin doğru neyin yanlış olduğuna dair vaaz veriyor, öyle yapma doğru olmaz böyle söyleme doğru değil vsvs