ben 25 boyunca işportacılık yaptımdan sonra kahkaha atarak kapattığım vidyoya konu olan durum.
25 yıl işportacılık yaptım = 25 yıl mafyaya kaldırım vergisi ödedim lol
bilen bilir istanbulda midye işi yapan adamların kütük hep aynı yerdendir. bunun nedeni hemşehri derneklerinin özverisi değil aq, bildiğin bu işin köşesini bucağını tutmuş mafyasının olması.
bugün güzel istanbulun rıhtım gören ilçelerinde şöyle işlek bi kaldırıma midye tablası açayım desen senelik haraç 50k'dan başlıyor
sanki 25 senedir hacı baba tekkesi önünde mendil açarak midye satmış da şimdi zabıta ekmeğine taş koyuyor lol
04.09.2019 · 36. sıra
hayt deli oglan pusu
04.09.2019 00:14 ~ 00:20