Sık geçen başlıklar

midyeci ahmet'in belediyecilerce sömürülmesi 1

ekşi'de gör
ben 25 boyunca işportacılık yaptımdan sonra kahkaha atarak kapattığım vidyoya konu olan durum.

25 yıl işportacılık yaptım = 25 yıl mafyaya kaldırım vergisi ödedim lol

bilen bilir istanbulda midye işi yapan adamların kütük hep aynı yerdendir. bunun nedeni hemşehri derneklerinin özverisi değil aq, bildiğin bu işin köşesini bucağını tutmuş mafyasının olması.

bugün güzel istanbulun rıhtım gören ilçelerinde şöyle işlek bi kaldırıma midye tablası açayım desen senelik haraç 50k'dan başlıyor

sanki 25 senedir hacı baba tekkesi önünde mendil açarak midye satmış da şimdi zabıta ekmeğine taş koyuyor lol