duyduğum an salakça şey.
Sık geçen başlıklar
kennypowers 10
ekşi profilivideoyu izledim, arap milyarderi olsam leş şeyma yerine bunun peşinde koşardım. bune fizik ablacım?
polonyalı hakem ikinci dünya savaşından kalan rusya ile hesabını kapatıyor sanırım.
2018 de bütçe görüşmelerinde fetö okullarında okudum ama aklımı kiraya vermedim demişti. şimdi aklını neden kiraya vermediğini anlıyorum.
ortada bir akıl yok.
ortada bir akıl yok.
onlar bizim muhacir kardeşlerimiz. pergamberimiz sav bir gün medinede....
5sn izledim. (bu kadar dayanabildim aq) aptal sözlük yazarları düşünsün.
ve stop making stupid people famous
ve stop making stupid people famous
teşekkürler akpli çomar arkadaşlarım. şimdi patilerinizi klavyeden çekip okuyun.
ihale 24 temmuzda
teslim 2 ağustos
iski nin ekrem imamoğluna geçmesi 3ağustos 2019. akpli müdür gider ayak iskiyi zarara sokmuş. cebinden odetilmeli.
6 hafta istifa etmeyen iski müdüru ihaleyi vermiş istifa etmiş. müthiş rastlantı değil mi?
edit
sorun imamoğlunun haftalarca istifasını istediği iskinin akpli başkani gider ayak neden 17 milyonluk ihale yapıp gittigi. çomar kardeşim yanlış yerde kemik arıyorsun.
edit 2 aşağılardaki çomarin teki akpli buca belediye başkanin 4 milyona yaptırdığı atatürk büstünü de chp yaptırdı demiş. abi bunlar insan değil. haram yemekten beyinleri sulanmış.
ihale 24 temmuzda
teslim 2 ağustos
iski nin ekrem imamoğluna geçmesi 3ağustos 2019. akpli müdür gider ayak iskiyi zarara sokmuş. cebinden odetilmeli.
6 hafta istifa etmeyen iski müdüru ihaleyi vermiş istifa etmiş. müthiş rastlantı değil mi?
edit
sorun imamoğlunun haftalarca istifasını istediği iskinin akpli başkani gider ayak neden 17 milyonluk ihale yapıp gittigi. çomar kardeşim yanlış yerde kemik arıyorsun.
edit 2 aşağılardaki çomarin teki akpli buca belediye başkanin 4 milyona yaptırdığı atatürk büstünü de chp yaptırdı demiş. abi bunlar insan değil. haram yemekten beyinleri sulanmış.
vurun daha ölmedi...
hep aynı parmaklar!
bir kasap bununla kendi pr ini yaptı, bugün new york havalimaninda gezerken polisler saltbe yapıp, yorkerslar fotoğraf çekmek için izin istiyor.
yani ila bir amaç için kullanılacak bir program değil. hergün milyarlarca insan kullanıyor.
kimi kıza erkeğe yazar
kimi bişey satar
kimi pr yapar
kimi hayranları ile iletişim kurar
kimi ego kasar
kimi çektiği fotoları paylaşır...
ben ne kadar gereksiz tip varsa bastım engeli gayet sanat ağırlıklı şeyler görüyorum. beğenmediğin bir şey varsa bu beni ilgilendirmiyorde daha çıkmıyor. olmadi engel at.
ben cep telefonum ile fotoğraflar çekip paylaşıyorum. arkadaşlarımdan gelen geri dönüşler beni mutlu ediyor.
yani ila bir amaç için kullanılacak bir program değil. hergün milyarlarca insan kullanıyor.
kimi kıza erkeğe yazar
kimi bişey satar
kimi pr yapar
kimi hayranları ile iletişim kurar
kimi ego kasar
kimi çektiği fotoları paylaşır...
ben ne kadar gereksiz tip varsa bastım engeli gayet sanat ağırlıklı şeyler görüyorum. beğenmediğin bir şey varsa bu beni ilgilendirmiyorde daha çıkmıyor. olmadi engel at.
ben cep telefonum ile fotoğraflar çekip paylaşıyorum. arkadaşlarımdan gelen geri dönüşler beni mutlu ediyor.