robinson zapata
sabri sarıoğlu
ibrahim üzülmez
bakı mercimek
jailson
maldonado
barış özbek
tabata
güiza
mehmet battal
ailton
net kümeye oynar
Sık geçen başlıklar
masumiyet ve kader 4
ekşi profilibunu yapana diyecek söz yok. allah en yakın zamanda akıl sağlığına kavuştursun.
benim kurulduğum tip de şöyle:
orta şeritte aheste giden bir araç vardır, sollayıp geçmek istersin aynaya bakar sola geçiş yaparsın. her şey çok güzeldir ilerleyip sollayarak orta şeride geçmeyi kollarken pat solda sellektör yapan bir yavşak ısrarla yol ister. arka arkaya sellektör yapar durur. oysa zaten orada kalıcı değilsinizdir ve orta şeride sinyal vermiş geçmeye hazırlanıyorsunuzdur. ibne istiyo ki yandaki arabanın içinden geçeyim sağa. bekle lan 2 saniye sonra sağdayım zaten. neyin telaşı bu?
bu eylemi haklı bulan mesaj atsın. çok doluyum.
edit: destek mesajı atan dava arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. bu siboplardan dert yanan o kadar kişi var ki hepsine geri dönemedim kusura bakmasınlar. arada birkaç maganda çıktı tabii onlara da selektör koluyla mutlu bir yaşam diliyorum.
benim kurulduğum tip de şöyle:
orta şeritte aheste giden bir araç vardır, sollayıp geçmek istersin aynaya bakar sola geçiş yaparsın. her şey çok güzeldir ilerleyip sollayarak orta şeride geçmeyi kollarken pat solda sellektör yapan bir yavşak ısrarla yol ister. arka arkaya sellektör yapar durur. oysa zaten orada kalıcı değilsinizdir ve orta şeride sinyal vermiş geçmeye hazırlanıyorsunuzdur. ibne istiyo ki yandaki arabanın içinden geçeyim sağa. bekle lan 2 saniye sonra sağdayım zaten. neyin telaşı bu?
bu eylemi haklı bulan mesaj atsın. çok doluyum.
edit: destek mesajı atan dava arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. bu siboplardan dert yanan o kadar kişi var ki hepsine geri dönemedim kusura bakmasınlar. arada birkaç maganda çıktı tabii onlara da selektör koluyla mutlu bir yaşam diliyorum.
ya bu amına koduklarım trabzon'un hakkını çok düşünüyorsa önce adamların kupasını versin. sonra görelim mesele neymiş ne değilmiş.
babamla karşılıklı kanepelere uzandık a haber izliyoruz. reis ne kadar süper lan. hayinler.