bir imamoğlu'nun ortaya çıkmasıyla neler oldu? bugüne kadar beka beka diyen rte milyonların gözü önünce öcalan'ın mektubuyla oy toplama çalıştı; barzani türkiye'ye davet edildi; bahçeli hdp'ye apo'yu dinlesenize diye fırça attı; kırmızı bültenle aranan terörist osman öcalan trt'de ağırlandı; terörist apo ''yerli ve milli'' ilan edildi...
rte saldırıyor, bahçeli saldırıyor, rusçu perinçek saldırıyor, süleyman soylu saldırıyor; terörist apo saldırıyor, kardeşi osman öcalan saldırıyor; fetöcü emre uslu saldırıyor; yandaş medya 7/24 saldırıyor; yandaş gazeteci saldırıyor, yandaş akademisyen saldırıyor; tarikatlar saldırıyor; lağımcı troller saldırıyor; seçim yasakları deliniyor; büyük paralar saçılıyor... ama imamoğlu'nu yıkamıyorlar, neden?
çünkü;
''milli egemenlik öyle bir nurdur ki, onun karşısında zincirler erir, taç ve tahtlar yanar, yok olur. milletlerin esareti üzerine kurulmuş müesseseler her tarafta yıkılmaya mahkumdurlar.''
-------mustafa kemal atatürk
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
ağlıyorum orospu çocukları, 32 yaşındayım ve ilk defa bir seçim kazanıyorum. hepinizi sikerim çok mutluyum.
14.000 fark yetmez diyordu. datmin oldun mu reyis?
allah rahmet eylesin. kör noktada olmaması gerektiği kadar fazla kalarak sağlarken arabanın altına girmiş sanıyorum. bir anlık dikkatsizlik, bir anlık dalgınlık nelere mal oluyor.
kaldı ki videodan da anlaşılmıyor tam. araç sürücüsü solu sürekli işgal eden bir yavşak mı yoksa sollamasını tamamlayıp sağa geçerken bir anda beliriveren motorcuyu görmeyen talihsiz bir adam mı belirsiz.
işte bu sebeple motorcular ekstra ekstra, olağanüstü dikkat etmeliler. adam görmedi arabası zarar gördü. ama sen öldün.
bir şey daha dikkatimi çekiyor hep. böyle çete gibi dolanan motorcuların dikkati daha fazla dağılıyor ve daha fazla riskli işlere girebiliyorlar. bir de gopro varsa allaaahh!
can bu dostlar, motorcu gezisi yapmak güzel bir şey olsa gerek. ama sakin sakin, etrafı izleyerek, daha yeşillikli bir alanda, yarışmadan, akrobasi işine girmeden gezmek daha eğlencilidir. kasktan ılık ılık akan o kan senin kanın. o dikkatsiz hıyarın değil.
kaldı ki videodan da anlaşılmıyor tam. araç sürücüsü solu sürekli işgal eden bir yavşak mı yoksa sollamasını tamamlayıp sağa geçerken bir anda beliriveren motorcuyu görmeyen talihsiz bir adam mı belirsiz.
işte bu sebeple motorcular ekstra ekstra, olağanüstü dikkat etmeliler. adam görmedi arabası zarar gördü. ama sen öldün.
bir şey daha dikkatimi çekiyor hep. böyle çete gibi dolanan motorcuların dikkati daha fazla dağılıyor ve daha fazla riskli işlere girebiliyorlar. bir de gopro varsa allaaahh!
can bu dostlar, motorcu gezisi yapmak güzel bir şey olsa gerek. ama sakin sakin, etrafı izleyerek, daha yeşillikli bir alanda, yarışmadan, akrobasi işine girmeden gezmek daha eğlencilidir. kasktan ılık ılık akan o kan senin kanın. o dikkatsiz hıyarın değil.
bir istanbullu olarak bana yanlışı var evet ve ben haram zıkkım olsun diyorum.
kartal'da sürekli chp çıkması üzerine, bağcılar'daki bir okula bağlanmış kanal.
kfjflsjf.
kfjflsjf.
yarından itibaren tek tek istifalarını sunmazlarsa şerefsizdirler.
çocuğa allah şifa versin.
ancak dikkatimi çeken bir nokta var. herkeste olabilecek ve önceden kestirilemeyecek bir alerjik reaksiyon için bir doktoru nasıl suçlu ilan edebiliyorsunuz? yarın öbür gün bu operasyona giren cerrahı da oluşabilecek komplikasyonlar nedeniyle kötülersiniz artık. konu hakkında yeterince bilgi sahibi olmadan yorum yapmayın lütfen.
ancak dikkatimi çeken bir nokta var. herkeste olabilecek ve önceden kestirilemeyecek bir alerjik reaksiyon için bir doktoru nasıl suçlu ilan edebiliyorsunuz? yarın öbür gün bu operasyona giren cerrahı da oluşabilecek komplikasyonlar nedeniyle kötülersiniz artık. konu hakkında yeterince bilgi sahibi olmadan yorum yapmayın lütfen.
istanbul'u hırsızlar yönetemez demiş.
ayneeeeeeeen amına koyim.
ayneeeeeeeen amına koyim.
0 tl.
artık almanya ekonomisi gibi cari fazlası vermeye başladım. bunu nasıl mı başardım? tabii ki de düzenli olarak boşanarak. ilk boşandığım 2002 yılında fark ettim ki tüm borçlarımdan süratle kurtulmaya ve artıya doğru geçmeye başlıyorum, işte o zaman dedim ki kendi kendime heee şimdi tamam, siktim belanızı ve işe koyuldum.
sistemin doğru çalışıp çalışmadığından emin olmak için aynen borsadaki gibi backtest yapmaya başladım ve hemen peşi sıra 2.3. evliliklerimi yaparak ekonomimi gözlem altına almaya koyuldum.
2. evliliğimde baktım ki 1 sene içerisinde yine tüm ekonomik dengelerim altüst oldu, hızla borçlanmaya ve uçurumun kenarına doğru gitmeye başladım, hemen o ara boşanarak hayata yeniden tutundum ve tüm borçlarımdan 5 ay içinde kurtulup yeniden artıya geçtim.
son denememi de 3. evlililiğimle yaptım. bu sefer köyden bir kız aldım, dedim acaba böyle olursa ekonominin bundan nasıl etkilenecek falan. size bir şey söyleyeyim mi, köyden aldığım kız, diğerlerinden daha fena çıktı, benim hayatımı skti, evime artık her gün düzenli olarak haciz kağıtları geliyordu. bir dönem tüm postacılarla kankaydım, halimi düşünün. sonra bunu da boşadım ama toparlanmam 1 seneyi buldu.
işte görüyorsunuz dostlar, sistem ortada. tüm veriler bunlar. grafikler ve testler asla yalan söylemez. o yüzden buradan hangi sonuca varıyoruz? bravo.
no marriage, no debt.
artık almanya ekonomisi gibi cari fazlası vermeye başladım. bunu nasıl mı başardım? tabii ki de düzenli olarak boşanarak. ilk boşandığım 2002 yılında fark ettim ki tüm borçlarımdan süratle kurtulmaya ve artıya doğru geçmeye başlıyorum, işte o zaman dedim ki kendi kendime heee şimdi tamam, siktim belanızı ve işe koyuldum.
sistemin doğru çalışıp çalışmadığından emin olmak için aynen borsadaki gibi backtest yapmaya başladım ve hemen peşi sıra 2.3. evliliklerimi yaparak ekonomimi gözlem altına almaya koyuldum.
2. evliliğimde baktım ki 1 sene içerisinde yine tüm ekonomik dengelerim altüst oldu, hızla borçlanmaya ve uçurumun kenarına doğru gitmeye başladım, hemen o ara boşanarak hayata yeniden tutundum ve tüm borçlarımdan 5 ay içinde kurtulup yeniden artıya geçtim.
son denememi de 3. evlililiğimle yaptım. bu sefer köyden bir kız aldım, dedim acaba böyle olursa ekonominin bundan nasıl etkilenecek falan. size bir şey söyleyeyim mi, köyden aldığım kız, diğerlerinden daha fena çıktı, benim hayatımı skti, evime artık her gün düzenli olarak haciz kağıtları geliyordu. bir dönem tüm postacılarla kankaydım, halimi düşünün. sonra bunu da boşadım ama toparlanmam 1 seneyi buldu.
işte görüyorsunuz dostlar, sistem ortada. tüm veriler bunlar. grafikler ve testler asla yalan söylemez. o yüzden buradan hangi sonuca varıyoruz? bravo.
no marriage, no debt.
herkesin başta “bu adam kim ya” dediği ve kazanacağına pek de ihtimal vermediği ekrem imamoğlu’nu aday göstererek bu topraklar üzerinde akp’nin karşısında kazanabilecek tek adayı keşfetmiş ve ne kadar vizyon sahibi olduğunu göstermiştir. ekşicilere kalsa muharrem ince kalibresinde bir adam aday gösterirlerdi adhakagsjs bir de kemal kılıçdaroğlu’na laf söylüyorlar.
edit: ekrem imamoğlu’nun icraat ve konuşmalarını 2 senedir takip ettiği söyleniyor. yani adam istanbul adayı yapacağı kişiyi tam 2 sene değerlendirmiş ve nihai kararını bu şekilde vermiş. ileride sahneyi ekrem imamoğlu’na bıraksa da eşbaşkan olarak mentorlük görevini yürütmesini temenni ediyorum.
edit: ekrem imamoğlu’nun icraat ve konuşmalarını 2 senedir takip ettiği söyleniyor. yani adam istanbul adayı yapacağı kişiyi tam 2 sene değerlendirmiş ve nihai kararını bu şekilde vermiş. ileride sahneyi ekrem imamoğlu’na bıraksa da eşbaşkan olarak mentorlük görevini yürütmesini temenni ediyorum.
sandık başında yer alan bütün görevlilerin neden gözlerini dört açması gerektiğinin belgesi olan görevli.
şimdi bu kişilerin oy sayılırken, hakkaniyet ilkesiyle adil davranacağına kim inanır?
bu her iki taraf için de geçerli. binali yıldırım'dan da nefret eden sandık görevlileri muhakkak vardır. işte zaten o sebeple, bütün sandık görevlileri işlerine dört elle sarılmalı.
meselenin binali yıldırım ya da ekrem imamoğlu taraftarı olmakla ilgisi yok. her şey hakkaniyetli ve adil bir seçim için.
kaynak video
şimdi bu kişilerin oy sayılırken, hakkaniyet ilkesiyle adil davranacağına kim inanır?
bu her iki taraf için de geçerli. binali yıldırım'dan da nefret eden sandık görevlileri muhakkak vardır. işte zaten o sebeple, bütün sandık görevlileri işlerine dört elle sarılmalı.
meselenin binali yıldırım ya da ekrem imamoğlu taraftarı olmakla ilgisi yok. her şey hakkaniyetli ve adil bir seçim için.
kaynak video
usta demeyelim de benim bu zamana kadar öğrendiğim en önemli 5 şeyi paylaşayım;
1) bazı tırlar iki dorseli oluyor yani vagon gibi birbirine bağlı şekilde olanlardan bahsediyorum. onlar solunuzdayken seyrettiğiniz sırada ondan hemen sonra sollamaya çıkacaksanız yani siz de onun arkasından sola geçecekseniz çok dikkatli olun. ilk dorse tırın sonu gibi görünüyor aynada. dikkatli olmak lazım.
2) sağdan soldan makas atarak gelen birisi varsa hızınızı ve konumunuzu değiştirmeyin, yol verip kaçmaya çalışmayın çünkü o gerizekalı geçiş hesabını yaparken kıt zekasıyla sizi o hız ve konumda hesaplıyor.
3) özellikle pickupların arkasından giderken dikkatli olun. şehir içinde inşaat ya da kabzımallıkla uğraşıyorlar genelde ve yükledikleri malzemeler uçmaya, düşmeye çok meyilli.
4) yaya geçitlerinde elbette yol vermemiz lazım ama öyle yerler var ki yol verirseniz kazaya sebep olursunuz. özellikle şehir çıkışlarındaki yollarda mutlaka dörtlüleri yakın yol verirken. arkadaki aracı kontrol edin, hızlı ise yol vermeyin.
5) yola yuvarlanan bir topun arkasından mutlaka bir çocuk da yola fırlar.
düzeltme: dorse kelimesi aklıma gelmedi. konteyner dedim ama doğrusu dorse. hatırlatan arkadaşa tşk ederim.
1) bazı tırlar iki dorseli oluyor yani vagon gibi birbirine bağlı şekilde olanlardan bahsediyorum. onlar solunuzdayken seyrettiğiniz sırada ondan hemen sonra sollamaya çıkacaksanız yani siz de onun arkasından sola geçecekseniz çok dikkatli olun. ilk dorse tırın sonu gibi görünüyor aynada. dikkatli olmak lazım.
2) sağdan soldan makas atarak gelen birisi varsa hızınızı ve konumunuzu değiştirmeyin, yol verip kaçmaya çalışmayın çünkü o gerizekalı geçiş hesabını yaparken kıt zekasıyla sizi o hız ve konumda hesaplıyor.
3) özellikle pickupların arkasından giderken dikkatli olun. şehir içinde inşaat ya da kabzımallıkla uğraşıyorlar genelde ve yükledikleri malzemeler uçmaya, düşmeye çok meyilli.
4) yaya geçitlerinde elbette yol vermemiz lazım ama öyle yerler var ki yol verirseniz kazaya sebep olursunuz. özellikle şehir çıkışlarındaki yollarda mutlaka dörtlüleri yakın yol verirken. arkadaki aracı kontrol edin, hızlı ise yol vermeyin.
5) yola yuvarlanan bir topun arkasından mutlaka bir çocuk da yola fırlar.
düzeltme: dorse kelimesi aklıma gelmedi. konteyner dedim ama doğrusu dorse. hatırlatan arkadaşa tşk ederim.
muhtemelen içinden "geldi yine tipini..." diye düşünen sandık görevlisidir.
edit: muhtemelen eklemece
edit: muhtemelen eklemece
o kornalar götüne girsin kardeşim.
"kim namus ve ahlâk şövalyeliği yapıyorsa bilin ki en namussuzu o' dur"
nietzsche
nietzsche
(bkz: bak şurdan siktir git)
mhp seçmenlerinin bu adamdan veya açıklamalarından rahatsız olacağını düşünenler gerçekten kaç mhp seçmeni tanıdılar merak ediyorum. mhp seçmeni olmanın ilk ve tek şartı koşulsuz ve sorgusuz biattır. 3 yıldır olan biteni gördüğü halde mhp'yi desteklemeye devam edenler, bahçeli apo ile pişpirik oynasa bile kararlarından vazgeçmezler. çalıştığım kurumdaki mhp'liler devlet reis apo'yu hizaya soktu diyorlar. en az 3 defa duydum bunu. inanmayanları çalıştığım yere bekliyorum.
arsız bir hırsız yüzünden istanbula dönüyorum.
edit: arsız bir hırsız sayesinde istanbul'da bira içerek kutlama yapıyorum. şerefe hırsız :)
edit: arsız bir hırsız sayesinde istanbul'da bira içerek kutlama yapıyorum. şerefe hırsız :)
(bkz: #88321069)
31 mart seçimleri öncesindeki tahminim bkz'da verdiğim gibiydi. oranlara gelmeden önce 6 mayıs sonrası süreci değerlendirdiğimde imamoğlu'nun daha iyi bir süreç yönettiğini düşünüyorum. en azından büyük bir hata yapmadığını söyleyebilirim daha doğrusu binali yıldırım her ne kadar söylemlerini 180 derece değiştirmiş gözükse de bazı ak partililerin söylemleri buna zıtlık oluşturup sahicilik bakımından eksi duruma geçmesine neden oldu.son hafta erdoğan'ın da sahaya inmesiyle beraber imamoğlu'nun önde olduğunu kanıtlar nitelikteydi.sonuç olarak, büyük bir risk alarak imralı'dan yapılan açıklamalar üzerinden spekülasyonlar yapılması ve iktidara yakın gazetelerin bunu sahiplenmesi manidar nitelikteydi. fakat ben bu durumun hdp seçmenini etkilemek bir yana mhp kanadında rahatsızlık yaratacağını düşünüyorum.tüm bunların temelinde yatan ak parti'nin yaşadığı sahicilik kaybıdır.bunun yanı sıra seçmendeki adalet ve vicdan duygusu da seçimlerin sonucunu belirleyecektir.daha fazla uzatmadan oranlara geçecek olursam;
%90 civarı bir katılım beklemekle birlikte ekrem imamoğlu'nun 150.000-200.000 arası bir oy farkıyla seçimi kazanacağını düşünüyorum.
chp %51
ak parti%48.5
sp%0.5
31 mart seçimleri öncesindeki tahminim bkz'da verdiğim gibiydi. oranlara gelmeden önce 6 mayıs sonrası süreci değerlendirdiğimde imamoğlu'nun daha iyi bir süreç yönettiğini düşünüyorum. en azından büyük bir hata yapmadığını söyleyebilirim daha doğrusu binali yıldırım her ne kadar söylemlerini 180 derece değiştirmiş gözükse de bazı ak partililerin söylemleri buna zıtlık oluşturup sahicilik bakımından eksi duruma geçmesine neden oldu.son hafta erdoğan'ın da sahaya inmesiyle beraber imamoğlu'nun önde olduğunu kanıtlar nitelikteydi.sonuç olarak, büyük bir risk alarak imralı'dan yapılan açıklamalar üzerinden spekülasyonlar yapılması ve iktidara yakın gazetelerin bunu sahiplenmesi manidar nitelikteydi. fakat ben bu durumun hdp seçmenini etkilemek bir yana mhp kanadında rahatsızlık yaratacağını düşünüyorum.tüm bunların temelinde yatan ak parti'nin yaşadığı sahicilik kaybıdır.bunun yanı sıra seçmendeki adalet ve vicdan duygusu da seçimlerin sonucunu belirleyecektir.daha fazla uzatmadan oranlara geçecek olursam;
%90 civarı bir katılım beklemekle birlikte ekrem imamoğlu'nun 150.000-200.000 arası bir oy farkıyla seçimi kazanacağını düşünüyorum.
chp %51
ak parti%48.5
sp%0.5
gına mı geldi? solcu yobazların başımıza bela ettiği tayyip işte bu haberlerden dolayı başa geçti. insan gibi yaşamayı beceremeyen solcu cadı kadınların salakça hareketleri yüzünden türkiye'nin işi gücü başörtüsü, ikna odaları, laiklikle uzun süre meşgul oldu. 5. sınıf ortadoğu solcusunun bu iq'suz bireyleri insanı çileden çıkarıyor. mal mısınız lan siz? başörtüsünü çıkar demek ne demek? sana mı soracak? hakkaten sen kendini ne zannediyorsun? beyni süngerleşmiş yaratık!
belediyede nasıl bir rant edinmeye çalıştığı belli olmayan, din kisvesi altında iktidara sakso çekmekle meşgul olan, bana istiklal mahkemelerini hatırlatan; sözlükteki eksi2017 isimli akpkk trolünün koşosol goroş diye yırtık dondan çıkarcasına savunduğu, sakalını ayrı, cübbesini ayrı sarığını da ayrı siktiğim siyasal islamcı sözü. ekrem başkan tersten saplasın da buna ondan sonra görürüm.
(bkz: belediye tarikatlere cemaatlere peşkeş çekilemez)
(bkz: belediye tarikatlere cemaatlere peşkeş çekilemez)
a.a.'na kadar yolu olan.
trt’ye terörist öcalan’ı çıkaran zat.
ruhsal bir boşalma. ellemeyin bizi.
17 yıllık cehalet karanlığından çıkış ışığını görünce delirerek oluşan gülme isteği. :)
kibir ve ilkesiz kokuşmuş siyaset kaybetti. sevgi kazandı.
yakın meşaleleri.
duramıyorum ahahahahah çok birikti ya çok.
**sevinirken kalp kırmayın. akp li olsalar da onlar da insan. a-haberahahahah**
17 yıllık cehalet karanlığından çıkış ışığını görünce delirerek oluşan gülme isteği. :)
kibir ve ilkesiz kokuşmuş siyaset kaybetti. sevgi kazandı.
yakın meşaleleri.
duramıyorum ahahahahah çok birikti ya çok.
**sevinirken kalp kırmayın. akp li olsalar da onlar da insan. a-haberahahahah**
koyduk mu lalalaayalaualaayya
edit: bir trol ağlıyor gözleri yaşlı ahahaha
not: pontuslu.
edit2: başlığı açan aktrol kaçmış. önemli değil boş bir şeydi zaten. muhtemelen 18 yaşında sümüklü bir ergen.
edit: bir trol ağlıyor gözleri yaşlı ahahaha
not: pontuslu.
edit2: başlığı açan aktrol kaçmış. önemli değil boş bir şeydi zaten. muhtemelen 18 yaşında sümüklü bir ergen.
boşver nagehan akşam bi boşnak yapar rahatlarsın.
yazık lan kaç yaşında adamın düştüğü hallere bak.
birileri tarafından kullanılmış bir siyasi figürdür binali yıldırım. yazık ettirdi kendisine.
o birilerinin bu hale düşmesi lazım aslında ama neyse... onun da vakti var.
edit: fakir yanım üzüldü yine ama oğlunun gemileri geldi aklıma. ağlayın ahlaksızlar.
birileri tarafından kullanılmış bir siyasi figürdür binali yıldırım. yazık ettirdi kendisine.
o birilerinin bu hale düşmesi lazım aslında ama neyse... onun da vakti var.
edit: fakir yanım üzüldü yine ama oğlunun gemileri geldi aklıma. ağlayın ahlaksızlar.
herkesin güle oynaya yaşamaya devam etmesi. lan ben ölmüşüm ben, hepiniz yas tutsanıza, yemeden içmeden kesilsenize ibneler! bakıyorum da herkesin keyfi yerinde.
ak apocu ve ak fetullahci terorist kopeklerin kudurmalarina neden olan turk kadini.
(bkz: bakın size birşey söyleyeyim)
bu cümleyi çok kullanıyor. resmen kafa dağıtma, topu göğüste yumuşatma ve gelişine 90'a çakma cümlesi. bu cümleden sonra karşısında kim olursa olsun nakavt oluyor.
en büyük başarısı bence bu. bu cümle ile adam bütün tartışmalardan galip ayrıldı.
bu cümleyi çok kullanıyor. resmen kafa dağıtma, topu göğüste yumuşatma ve gelişine 90'a çakma cümlesi. bu cümleden sonra karşısında kim olursa olsun nakavt oluyor.
en büyük başarısı bence bu. bu cümle ile adam bütün tartışmalardan galip ayrıldı.
başkan ne olur liyakat esas olsun. benim istanbul ile bir işim yok, çok büyük ihtimalle orada yaşayıp orada ölmeyeceğim. ama bir kişi bile torpille işe girmesin başkan, bu tüm türkiye'ye örnek olacak. bu liyakatperver politikan lafta kalmasın lütfen, ben ileride olur da çocuğum olursa hakkı yensin istemiyorum. daha birçok talebim var elbet ama ilk önce bunu yazmak istedim.
iş arıyor olabilirler.
bugünün kahramanı olacaktır.
istanbul'u kazandıran kadındır. yine kazandıracaktır. milyonlarca insanın oyuna sahip çıkan, oylarımızı kurda yedirmeyen kadındır.
oldu bu iş videosundaki gülüşün kurtaracak bu ülkeyi. belki zaman zaman sevmiyoruz açıklamalarını ama sezar'ın hakkı sezar'a.
eğer imamoğlu meydanlarda rahat rahat gezip televizyonlarda gönül rahatlığıyla konuşabiliyorsa canan kaftancıoğlu'nun arka planda tüm düzenlemeleri, tüm hazırlıkları, hesapları, ildeki teşkilatlanmayı yaptığını bildiği içindir.
oylarımızı çaldırmadığın için, oylarımıza sahip çıktığın için teşekkürler canan kaftancıoğlu.
istanbul'u kazandıran kadındır. yine kazandıracaktır. milyonlarca insanın oyuna sahip çıkan, oylarımızı kurda yedirmeyen kadındır.
oldu bu iş videosundaki gülüşün kurtaracak bu ülkeyi. belki zaman zaman sevmiyoruz açıklamalarını ama sezar'ın hakkı sezar'a.
eğer imamoğlu meydanlarda rahat rahat gezip televizyonlarda gönül rahatlığıyla konuşabiliyorsa canan kaftancıoğlu'nun arka planda tüm düzenlemeleri, tüm hazırlıkları, hesapları, ildeki teşkilatlanmayı yaptığını bildiği içindir.
oylarımızı çaldırmadığın için, oylarımıza sahip çıktığın için teşekkürler canan kaftancıoğlu.
istanbul büyükşehir belediyesi çalışanı değildir. akp elemanıdır. partizandır.
24 haziran 2019 itibariyle ağababaları görevi bırakacağına göre bu arkadaş da kapının önüne koyulmalıdır.
24 haziran 2019 itibariyle ağababaları görevi bırakacağına göre bu arkadaş da kapının önüne koyulmalıdır.
(bkz: ğ)
arkadaş tek işiniz adam gibi seçim yapmak onu da beceremiyorsunuz be.
evden dışarı çıkmıyorum. nasıl olsun muqu?
inşallah bu adamın yüzüne maruz kalmamıza gerektirecek bir sonuç çıkmaz sandıktan.
edit: ahahahahahaha
edit: ahahahahahaha
sürekli trafikte olan birisi olarak söylüyorum; maalesef motorcuların çok yüksek bir çoğunluğu trafik kurallarını hiçe sayarak hareket ediyorlar. bu bir gözlem sadece.
adam yuzyilin tespitini yapmış daha ne olsun.
"insanların maddi yaşam koşullarını belirleyen onların bilinçleri değildir, bu maddi koşullar onların bilinçlerini belirler"
yani diyor ki, kaç parayla yaşiyorsan düşüncelerini de cebindeki paranin miktari belirliyor. ancak ne düşünürsen düşün, bu kaç para kazanacagini belirlemiyor. işci sinifiyla, burjuvazinin yaşama bakislarindaki farkliliklarin direk gelir seviyesiyle alakali oldugunu anlatiyor.
başka bir sözü ;
"cehalet ayricalikli sinifin ustaca kullandigi bir silahtir"
aristokrasinin, din, varoş ve arabesk kültürünü medya vasitasiyla desteklemesinin nedeni, toplumun cahil kaldikca kendisini işci sinifina layik gormesi durumudur. egitimsiz, dindar, cahil insan mecburen gidip kapitalist fabrikalarda çalisir. cehaletin hukum surdugu yerde bol bol işci bulursunuz. avrupa ülkeleri neden bu kadar çok göçmen aliyor? çünkü kültür seviyesi yüksek toplumdan yeterince amele cikartamiyorlar.
"insanların maddi yaşam koşullarını belirleyen onların bilinçleri değildir, bu maddi koşullar onların bilinçlerini belirler"
yani diyor ki, kaç parayla yaşiyorsan düşüncelerini de cebindeki paranin miktari belirliyor. ancak ne düşünürsen düşün, bu kaç para kazanacagini belirlemiyor. işci sinifiyla, burjuvazinin yaşama bakislarindaki farkliliklarin direk gelir seviyesiyle alakali oldugunu anlatiyor.
başka bir sözü ;
"cehalet ayricalikli sinifin ustaca kullandigi bir silahtir"
aristokrasinin, din, varoş ve arabesk kültürünü medya vasitasiyla desteklemesinin nedeni, toplumun cahil kaldikca kendisini işci sinifina layik gormesi durumudur. egitimsiz, dindar, cahil insan mecburen gidip kapitalist fabrikalarda çalisir. cehaletin hukum surdugu yerde bol bol işci bulursunuz. avrupa ülkeleri neden bu kadar çok göçmen aliyor? çünkü kültür seviyesi yüksek toplumdan yeterince amele cikartamiyorlar.
mhplilerde baş reis ne derse odur. bireysel kafa çalıştırmak, farkındalık oluşturmak filan yasaktır. zaten kafaları basmaz.
“ bu sene 2 kez yabancı ülke vatandaşı olma fırsatım oldu ama yapmadım”
ne oldu, facebook’tan ukraynalı hatun mu mesaj attı bilader?
ne oldu, facebook’tan ukraynalı hatun mu mesaj attı bilader?
ahahahjhjahf.
şu yüz ifadesi bile yeter keyiflenmeye.
isterse stüdyo değil, kucak da değiştirebilir, sıkıntı yok.
şu yüz ifadesi bile yeter keyiflenmeye.
isterse stüdyo değil, kucak da değiştirebilir, sıkıntı yok.
şu an türkiye'de siyaset yapan en başarılı kişi.
daha iki gün önce abdullah öcalan'ın mektubuna methiyeler düzen tayyip erdoğan seçmeni mi söylüyor bunu
oha oha oha. 258 entry arasında hiç denmemiş nasıl ya ?
(bkz: cappy pulpy portakal)
hayranıyım, bayılarak içerim hiç sıkılmadan.
(bkz: cappy pulpy portakal)
hayranıyım, bayılarak içerim hiç sıkılmadan.
sözlüğe giydirmekte haklı olduğunu bir kez daha gördüğümüz gazeteci. millet seçimi takip etmek için oturmuş yayın izliyor, bizimkiler numara alıp ifşa etme derdine. o numarayı burada paylaşan kim var kim yoksa kafasına sıçayım.