Sık geçen başlıklar

dialago 12

ekşi profili
- “düşmanının hastalığına, üzüntüsüne sevinmeyi bilmeyen bir kültürümüz vardı”

çok doğru hepsini sikip attılar. :)

nihat hoca'ya da cevabım: herkes ölecek hocam, ne sandınız siz yaşayacak biz ölecek miyiz :)
yarın burası karışacak vaziyet alın.

(bkz: kalyon ajans)

oha diyorum oha. hayatımda böyle s.kiş pardon söğüş görmedim. sedat peker paramiliter bir miktar genç yetiştirip bir reklam ajansının içine bunları koyuyor uganda cumhuriyeti de bu vasıfsızların altına; jip, yat ve kat çekiyor. bu instacı gençler de devletin ne kadar etkinliği varsa bunların organizasyonunu üstleniyor. ne ala memleket biz de burda ay sonunu getirmeye çalışıyoruz.
abartmak istemiyorum ama galatasaray'ın ortasahasında 2 siyahi var, biri sürekli koşuyor basıyor uzun topla öne pas veriyor, ötekisi de çalıların arasına saklanmış yılan gibi karşı takım tam atağa çıkacakken bir yerden fırlıyor topu laps diye alıp sakince topu sürüp öne (bakın yana demiyorum) yani rakip kaleye bakan tarafa düzgün pas veriyor.

abovvvvvvvv... lan orta saha gelmiş bize ?