08.00 - 21.00 çalışıp asgari ücret aldıkları için olabilir.
Sık geçen başlıklar
dialago 12
ekşi profiliadamın donuna kadar almışlar :) dımdızlak kalmış casinonun ortasında.
(bkz: umut meraş)
- “düşmanının hastalığına, üzüntüsüne sevinmeyi bilmeyen bir kültürümüz vardı”
çok doğru hepsini sikip attılar. :)
nihat hoca'ya da cevabım: herkes ölecek hocam, ne sandınız siz yaşayacak biz ölecek miyiz :)
çok doğru hepsini sikip attılar. :)
nihat hoca'ya da cevabım: herkes ölecek hocam, ne sandınız siz yaşayacak biz ölecek miyiz :)
yarın burası karışacak vaziyet alın.
(bkz: kalyon ajans)
oha diyorum oha. hayatımda böyle s.kiş pardon söğüş görmedim. sedat peker paramiliter bir miktar genç yetiştirip bir reklam ajansının içine bunları koyuyor uganda cumhuriyeti de bu vasıfsızların altına; jip, yat ve kat çekiyor. bu instacı gençler de devletin ne kadar etkinliği varsa bunların organizasyonunu üstleniyor. ne ala memleket biz de burda ay sonunu getirmeye çalışıyoruz.
(bkz: kalyon ajans)
oha diyorum oha. hayatımda böyle s.kiş pardon söğüş görmedim. sedat peker paramiliter bir miktar genç yetiştirip bir reklam ajansının içine bunları koyuyor uganda cumhuriyeti de bu vasıfsızların altına; jip, yat ve kat çekiyor. bu instacı gençler de devletin ne kadar etkinliği varsa bunların organizasyonunu üstleniyor. ne ala memleket biz de burda ay sonunu getirmeye çalışıyoruz.
istanbul'u hırsızlar yönetemez demiş.
ayneeeeeeeen amına koyim.
ayneeeeeeeen amına koyim.
(bkz: lost ulan lost)
abartmak istemiyorum ama galatasaray'ın ortasahasında 2 siyahi var, biri sürekli koşuyor basıyor uzun topla öne pas veriyor, ötekisi de çalıların arasına saklanmış yılan gibi karşı takım tam atağa çıkacakken bir yerden fırlıyor topu laps diye alıp sakince topu sürüp öne (bakın yana demiyorum) yani rakip kaleye bakan tarafa düzgün pas veriyor.
abovvvvvvvv... lan orta saha gelmiş bize ?
abovvvvvvvv... lan orta saha gelmiş bize ?
4gb lık harddiskte yer açmak için system32 klasörünü silmek.