devlet ve millet ile ne alakası var ki konunun? diyebiliyor musunuz "hükümetimin arkasındayım" diye.
(bkz: çocukları donarak ölmeye terk eden hükümet)
kayserispor'un rezil tepkisidir.
Sık geçen başlıklar
ebolaks 15
ekşi profilinihayet atatürk'ün gerçekten anlaşılacağı zamanlara geldiğimiz için boş önermedir.
80 sene öncesinde, bugün olacakları bize anlatan bir adamı sevmeyip de ne yapacaz?
al buyur:
"an itibariyle japon yüksek mimar yoshinori moriwaki show tv kanalında."
görsel
80 sene öncesinde, bugün olacakları bize anlatan bir adamı sevmeyip de ne yapacaz?
al buyur:
"an itibariyle japon yüksek mimar yoshinori moriwaki show tv kanalında."
görsel
"yavaş aday olsun" diye yem atılan anket sonuçlarıdır.
bende false dönen if bloğu.
acı bir gerçek.
antalya'da yaşıyorum ve yeni yıl heyecanı zerre hissedilmeden yılı sonlandırıyoruz.
hiçbir dükkanda en ufak bir süs bile yok.
televizyonu açma, yeni yıla girdiğimizi anlamazsın.
insanlarda en ufak bir heyecan ve mutluluk bırakmayan akp'ye teşekkürler.
antalya'da yaşıyorum ve yeni yıl heyecanı zerre hissedilmeden yılı sonlandırıyoruz.
hiçbir dükkanda en ufak bir süs bile yok.
televizyonu açma, yeni yıla girdiğimizi anlamazsın.
insanlarda en ufak bir heyecan ve mutluluk bırakmayan akp'ye teşekkürler.
iyi de memocan2245 isimli yazar uçurulmamış ki, hesabını kapatmış. leyla değil kayıp olduğu için olmayan uçurulmadır.
https://eksisozluk.com/biri/memocan2245
https://eksisozluk.com/biri/memocan2245
olmayan sorulardır.
herif gelmiş "ateistler için ölümle yaşam arasında fark yoktur" demiş. kafayı bugün mü taktırdın kardeş, hayırlı olsun.
asıl, ölünce yokolacak olmamızdan dolayı hayata daha fazla tutunmalıyız. öldükten sonra özlemek falan yokmuş da o yüzden ölsek farketmezmiş, kafalara bak amk, makarna dışında da bir şeyler yemeniz lazım.
herif gelmiş "ateistler için ölümle yaşam arasında fark yoktur" demiş. kafayı bugün mü taktırdın kardeş, hayırlı olsun.
asıl, ölünce yokolacak olmamızdan dolayı hayata daha fazla tutunmalıyız. öldükten sonra özlemek falan yokmuş da o yüzden ölsek farketmezmiş, kafalara bak amk, makarna dışında da bir şeyler yemeniz lazım.
muhtemelen içinden "geldi yine tipini..." diye düşünen sandık görevlisidir.
edit: muhtemelen eklemece
edit: muhtemelen eklemece
galatasaray umarım gruptan çıkar ve liverpool ile eşleşip, beşiktaş'ın intikamını alır. üstüne bir de bayern munich ile karşılaşırsa tadından yenmez. sonuçta bunlar lokomotiv moskova ayarında takımlar. gelene geçene 3!
anketin amacı "aaa ikinci tura meral akşener kalırsa tayyip erdoğan'ı yeniyor" dedirtmek belli. ince korku, andy ve paul'u de vurmuş anlaşılan.
"paşanım ben senin. hepinizin paşasıyım"
tabi ki (bkz: true detective) 1. sezon
atatürk islam'ın kullanılmasına karşıydı. insanların, başlığı açan andavallar gibi, fethullah gülen gibi islamı kullanan pisliklerin köpeği olacak kadar alçalmasını istemiyordu çünkü.
mehmet şimşek çıkmış diyor ki; inşaata çok abandık, artık müteahhitlerden ar-ge'ye, yazılıma yönlenmelerini istiyoruz. ahaha eşşek hoşaftan ne anlar amk.
malum site ne amk? (bkz: nasıl bir kaşarla evlisin?)