otokrasilerde gücü kaybetmemek için başvurulan çok yaygın bir algı yöntemidir.
oysa benim vatandaş olarak, geçici yetki verdiğim yöneticileri sorgulama veya onların yaptıklarını beğenmeme ve hatta seçtiğim yöneticiyi değiştirme hakkım var, ki buna demokrasi diyoruz.
Sık geçen başlıklar
gamsizokuz 5
ekşi profilidedi kontrolsüzce içeri aldığı göçmenler için avrupa'dan fon alan ülkenin resmi kurumu...
yazık lan kaç yaşında adamın düştüğü hallere bak.
birileri tarafından kullanılmış bir siyasi figürdür binali yıldırım. yazık ettirdi kendisine.
o birilerinin bu hale düşmesi lazım aslında ama neyse... onun da vakti var.
edit: fakir yanım üzüldü yine ama oğlunun gemileri geldi aklıma. ağlayın ahlaksızlar.
birileri tarafından kullanılmış bir siyasi figürdür binali yıldırım. yazık ettirdi kendisine.
o birilerinin bu hale düşmesi lazım aslında ama neyse... onun da vakti var.
edit: fakir yanım üzüldü yine ama oğlunun gemileri geldi aklıma. ağlayın ahlaksızlar.
dedi seçim bitmeden 3000 oy ile kazandım açıklamasını yapan aday.
tanım: öylesine bir açıklama.
tanım: öylesine bir açıklama.
ust edit: al benim sevgili got kili arkadasim. ekran goruntusu burada. kaldirilan icerik pasa pasa sike sike geri konmus. misss.
edit: ekran goruntusunu alan zaphod beebleroxa tesekkuru atlamisim. cok tesekkurler.
trt istanbul cocuk korosu'nun soyledigi izmir marşı şu linkten ulaşılabiliyordu, ancak kaldırılarak trtarsiv.com'un amacını daha iyi anlamamıza vesile olmuştur.
http://www.trtarsiv.com/…l-cocuk-korosu-izmir-marsi
edit: tekrar acilmis muhtemelen. vay arkadas. su anda ulasilabiliyor.
edit2: ulan erisilemiyordu iste. ne gotlugumuz kalmis ne comarligimiz. mal misin? aradiginiz icerige ulasilamadi yaziyordu, ekran goruntusu almayan ellerim kirilsin ne diyeyim.
edit: ekran goruntusunu alan zaphod beebleroxa tesekkuru atlamisim. cok tesekkurler.
trt istanbul cocuk korosu'nun soyledigi izmir marşı şu linkten ulaşılabiliyordu, ancak kaldırılarak trtarsiv.com'un amacını daha iyi anlamamıza vesile olmuştur.
http://www.trtarsiv.com/…l-cocuk-korosu-izmir-marsi
edit: tekrar acilmis muhtemelen. vay arkadas. su anda ulasilabiliyor.
edit2: ulan erisilemiyordu iste. ne gotlugumuz kalmis ne comarligimiz. mal misin? aradiginiz icerige ulasilamadi yaziyordu, ekran goruntusu almayan ellerim kirilsin ne diyeyim.