çarpışma önleyici olsa önüne geçilecek kazaydı.
devletimiz sağ olsun ötv'den geçirdikce insanlar en boş arabalara yöneliyor.
Sık geçen başlıklar
nutellali balik ekmek 61
ekşi profiligöztepe taraftarı denyodur. böyle bir semtte olup da bu kadar mal kalmayı nasıl başardılar hayret.
not: eski göztepeli
not: eski göztepeli
şu saldırı kadıköy'deki bir telefoncuda olsaydı yer yerinden oynardı.
şeriatçilere göre normal olan saldırıdır.
şeriatçilere göre normal olan saldırıdır.
--- spoiler ---
denizbank kaşesi ile denizbankın yetkili kıldığı müdire imzası varsa, denizbanka geçmiş olsun
--- spoiler ---
o kaşeyi 75 lira'ya yapıyorlar yiğidim.
oldu amk kaçır bir banka müdürünü a4 kağıdına zorla imza attır. bir de kaşe yaptır.
ne oldu banka sorumlu oldu. vay anasını yaaa.
dekont dediğiniz şey çift nüsha olur, biri de bankada kalır. ayrıca dekontun şekli de şemaili de bellidir.
denizbank kaşesi ile denizbankın yetkili kıldığı müdire imzası varsa, denizbanka geçmiş olsun
--- spoiler ---
o kaşeyi 75 lira'ya yapıyorlar yiğidim.
oldu amk kaçır bir banka müdürünü a4 kağıdına zorla imza attır. bir de kaşe yaptır.
ne oldu banka sorumlu oldu. vay anasını yaaa.
dekont dediğiniz şey çift nüsha olur, biri de bankada kalır. ayrıca dekontun şekli de şemaili de bellidir.
pardon filminde bir sahne vardı.
bunlar hapisten kaçmak istiyor. ibrahim diyor ki bir şekilde hastaneye gidelim ordan kaçarız.
muzo da; "hastaneden nasıl kaçacağız salak" diye karşı çıkıyor.
ibrahim de hastaneden kaçmanın hapisten kaçmaktan daha kolay olduğunu söylüyor.
sevseniz de sevmeseniz de,
içinize sinse de sinmese de kemal dedeye oy vermemiz lazım.
çünkü zamanı geldiğinde kemal kılıçdaroğlu'ndan kurtulmak daha kolay.
bunlar hapisten kaçmak istiyor. ibrahim diyor ki bir şekilde hastaneye gidelim ordan kaçarız.
muzo da; "hastaneden nasıl kaçacağız salak" diye karşı çıkıyor.
ibrahim de hastaneden kaçmanın hapisten kaçmaktan daha kolay olduğunu söylüyor.
sevseniz de sevmeseniz de,
içinize sinse de sinmese de kemal dedeye oy vermemiz lazım.
çünkü zamanı geldiğinde kemal kılıçdaroğlu'ndan kurtulmak daha kolay.
aşağılık bir taleptir.
hala şu rusyan'ın götünü yalayan var mı ya.
hala şu rusyan'ın götünü yalayan var mı ya.
muhtemelen iban ona ait değil.
(bkz: sazan sarmalı)
ayrıca hayatta her ne olursa olsun insanlar sizin güveninizi kazanmak için konu ile alakası olmayan ayrıntı veriyorsa;
bknz: öğretmen olma,
bknz: cuma namazından sonra vb
ve işler sorunsuz bir şekilde yolunda gidiyorsa;
bknz: hiç çekinmeden kamerayı size yollamak vs.
o işten kaçın.
(bkz: sazan sarmalı)
ayrıca hayatta her ne olursa olsun insanlar sizin güveninizi kazanmak için konu ile alakası olmayan ayrıntı veriyorsa;
bknz: öğretmen olma,
bknz: cuma namazından sonra vb
ve işler sorunsuz bir şekilde yolunda gidiyorsa;
bknz: hiç çekinmeden kamerayı size yollamak vs.
o işten kaçın.
--- spoiler ---
hahaha bu kadar kaypaklardı bu beşiktaşlılar dimi ya. son yirmi otuz senede bir tek 15-16 sezonunda falan ortaya çıktıklarından unutmuşum. şereflilermiş haha.
--- spoiler ---
bunu diyen fenerli amk. hahahha
en son şl'ye gittiğind ps2 vardı. en son ne zaman şampiyon oldukları belli bile değil.
koyup geçtiğimiz maç.
hahaha bu kadar kaypaklardı bu beşiktaşlılar dimi ya. son yirmi otuz senede bir tek 15-16 sezonunda falan ortaya çıktıklarından unutmuşum. şereflilermiş haha.
--- spoiler ---
bunu diyen fenerli amk. hahahha
en son şl'ye gittiğind ps2 vardı. en son ne zaman şampiyon oldukları belli bile değil.
koyup geçtiğimiz maç.
merhum ecevit'in sağlık sorunu üzerinden siyaset yapanların tabii ki kınadıklarının başlarına gelmesidir.
siha görüntüsünü beklediğim iddia.
görüntü gelirse hemen tuborg gold açıp öyle izleyeceğim.
edit: görüntü gelmedi beyler. tuborg'u açtım. sizi mi beklicem amk.
görüntü gelirse hemen tuborg gold açıp öyle izleyeceğim.
edit: görüntü gelmedi beyler. tuborg'u açtım. sizi mi beklicem amk.
prim yaptığı iddia edilen rapci.
prim yapıyorsa bile en azından diss atarak yapıyor. bir de küçücük veletlerin götünde dolanarak prim yapanlar var.
prim yapıyorsa bile en azından diss atarak yapıyor. bir de küçücük veletlerin götünde dolanarak prim yapanlar var.
afedersiniz otomobil üreticilerinin bok yemesidir.
bir yazılımcı olarak bununla ilgili arge yapacağım.
kadınlar kaza yaparken "ay ay ay" diye bağırıyor malumunuz.
aracın içine sesleri analiz eden bir sistem kuracağım. bu sistem gerekli koşullar sağlandığında yakıtı kesecek.
sistem şöyle çalışacak;
kadın "ay ay ay ay" diye bağırdığında sistem yakıtı kesecek. kocaya sms atacak.
bu kadar basit.
makine mühendisine ihtiyacım var.
bir yazılımcı olarak bununla ilgili arge yapacağım.
kadınlar kaza yaparken "ay ay ay" diye bağırıyor malumunuz.
aracın içine sesleri analiz eden bir sistem kuracağım. bu sistem gerekli koşullar sağlandığında yakıtı kesecek.
sistem şöyle çalışacak;
kadın "ay ay ay ay" diye bağırdığında sistem yakıtı kesecek. kocaya sms atacak.
bu kadar basit.
makine mühendisine ihtiyacım var.
boşver nagehan akşam bi boşnak yapar rahatlarsın.
twitter yorumlarının ayrı yardığı namazdır.
"bunlar namazı böyle kılıyorsa kim bilir orucu nasıl tuttular."
"bunlar namazı böyle kılıyorsa kim bilir orucu nasıl tuttular."
ülkenin malını satmıyorsa bizi ilgilendirmeyen firma.
saçma sapan mantıkla eleştirilen hadise.
her insan, insanca koşullarda yaşamayı hakeder.
askerlerimizin donarak şehit olması bu askerlerin insanlık dışı koşullarda askerlik yapmasını meşru kılmaz.
askerlerin donarak şehit olması bu adamların suçu mu? iyi amk yatakhaneleri kapatalım dışarıda yatsınlar madem.
sanki adamlar koğuşa playstation istemişler gibi davranıyorsunuz.
her insan, insanca koşullarda yaşamayı hakeder.
askerlerimizin donarak şehit olması bu askerlerin insanlık dışı koşullarda askerlik yapmasını meşru kılmaz.
askerlerin donarak şehit olması bu adamların suçu mu? iyi amk yatakhaneleri kapatalım dışarıda yatsınlar madem.
sanki adamlar koğuşa playstation istemişler gibi davranıyorsunuz.
ben bu anadolu takımlarını anlamıyorum.
beşiktaş'a karşı köpek gibi oynuyor ama rize'de yatıyor.
rize'nin güzel bir golle öne geçtiği maçtır.
beşiktaş'a karşı köpek gibi oynuyor ama rize'de yatıyor.
rize'nin güzel bir golle öne geçtiği maçtır.
devlete karşı derken?
fethullah gülen hocaefendi reloaded olmasın?
olmaması gereken aftır.
fethullah gülen hocaefendi reloaded olmasın?
olmaması gereken aftır.
giriş: yol yaptık, köprü yaptık.
gelişme: yol yapıyoruz, köprü yapıyoruz.
sonuç: yol yapacağız, köprü yapacağız.
gelişme: yol yapıyoruz, köprü yapıyoruz.
sonuç: yol yapacağız, köprü yapacağız.
kendi söylemiyle: terbiyesiz insan.
moderatör olmak yerine haber kovaladı program boyu.
fp: işsizliği çözebilecek misiniz çok kısa?
mi: evet çözeceğiz.
fp: çözeceğiz deyince çok inandırıcı olmuyor.
mi: önce enerji sorununu çözmemiz lazım. enerji sorununu halletmeden olmaz....
fp:başka konuya geçtiniz dallanıp budaklanıyor.
ulan sen adamdan kısa cevap istiyorsun, verdiği cevabı sorguluyorsun. adam da konuyu açıyor. açınca da dallandı budaklandı diyorsun.
moderatör olmak yerine haber kovaladı program boyu.
fp: işsizliği çözebilecek misiniz çok kısa?
mi: evet çözeceğiz.
fp: çözeceğiz deyince çok inandırıcı olmuyor.
mi: önce enerji sorununu çözmemiz lazım. enerji sorununu halletmeden olmaz....
fp:başka konuya geçtiniz dallanıp budaklanıyor.
ulan sen adamdan kısa cevap istiyorsun, verdiği cevabı sorguluyorsun. adam da konuyu açıyor. açınca da dallandı budaklandı diyorsun.